Mitä ihmettä on tapahtunut Laura Malmivaaralle?
Ulkonäkö rupsahtanut totaalisesti, nenä on turvonnut ja kasvot leventyneet, hiukset ohentuneet.
Oli nuorena niin raikas ja kaunis.
Kommentit (29)
Sama tauti kun mulla. Vanhuus ei tuu yksin.
Katsopa peiliin ja muotoile sitten kysymyksesi uudestaan..
Ei ollut. Nuorena se vaan yritti kovemmin.
Kuinka tyhmä täytyy olla ihmisen, ettei ymmärrä, että ihmisen ulkonäkö muuttuu kun ikää tulee. Erityisesti 45-55 vuoden iässä, kun esivaihdevuodet ja menopaussi tapahtuu.
Minusta hän on sitäpaitsi edelleen myös tosi hyvän näköinen. Mutta totta kai eri näköinen kuin nuorena. Minusta siinä ettei näytä enää nuorelta ei ole mitään negatiivista rupsahtamista.
Ikää 51 v ja 3 vuotiaan lapsen äiti, ei ole helppo yhdistelmä.
Elämä tapahtui. :)
Tulee tapahtumaan meille kaikille, sinullekin.
Oli nuorena niin nuoren näköinen? Niinhän me kaikki.
Joo mä olen Lauran ikäinen ja olen kanssa aika eri näköinen kuin nuorena. Niin on kaikki muutkin tämän ikäiset. Se on vain luonnollista. Se olisi outoa, jos joku olisi niin vanhenemisen pelkoinen, että olisi kiristellyt ja täytellyt ja värjäillyt (hiukset) itsensä saman näköiseksi kuin kaksvitosena.
Sari Tamminen puoliseiskassa. Äänestä tunnisti.
Maailma on täynnä kauniita nuoria naisia. Mistä ne rumat vanhat akaa tulee?
t. entinen nuori ja kaunis, nyt 58 ei enää nuori eikä niin kauniskaan, mutta tyytyväinen
Eikö hän ole jo 51v ja edelleen näyttää hyvinvoivalta ja terveeltä.
Ikääntyminen ja vanhentuminen kuuluu elämään, jos ei sitä hyväksy, ihmisen pitäisi kuolla noin kolmikymppisenä, jolloin alkaa ilmestyä ensimmäiset vanhenemisen merkit. Moni on onnellinen kun saa elää, vaikka ei olisi kaikkien mielestä huippu kaunis.
Laita ap. kuvasi tänne, niin voidaan porukalla arvostella.
Vierailija kirjoitti:
Laura on upea.
Niin on. Ja hyvä näyttelijä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö hän ole jo 51v ja edelleen näyttää hyvinvoivalta ja terveeltä.
Ikääntyminen ja vanhentuminen kuuluu elämään, jos ei sitä hyväksy, ihmisen pitäisi kuolla noin kolmikymppisenä, jolloin alkaa ilmestyä ensimmäiset vanhenemisen merkit. Moni on onnellinen kun saa elää, vaikka ei olisi kaikkien mielestä huippu kaunis.
Laita ap. kuvasi tänne, niin voidaan porukalla arvostella.
No niin no. Eihän sitä vanhenemista kukaan hyväksy, vaikka faktat on tiedossa. Kaikki me vanhenemme joka sekuntti.
Minusta hän oli upea siinä sarjassa, Queen of..
Ikäviä ihmisiä täällä.Laura on viehättävä ja fiksu ihmisenä.
Vierailija kirjoitti:
Joo mä olen Lauran ikäinen ja olen kanssa aika eri näköinen kuin nuorena. Niin on kaikki muutkin tämän ikäiset. Se on vain luonnollista. Se olisi outoa, jos joku olisi niin vanhenemisen pelkoinen, että olisi kiristellyt ja täytellyt ja värjäillyt (hiukset) itsensä saman näköiseksi kuin kaksvitosena.
Paitsi ettei sittenkään ole saman näköinen vaan nuoren itsensä surullinen irvikuva.
Ihminen on kaunis kun antaa ikänsä näkyä. Ei siinä ole mitään hävettävää tai peiteltävää, että on elänyt kauan.
Hyvältä näyttää edelleen. Jos käyttäisi botoxia, näyttäisi kymmenen vuotta nuoremmalta. Suurin osa ei siltikään.
Oletko jotenkin outo? Eikös hän ole täyttänyt 50?