Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos vastaisit kysymykseen "Mitä kuuluu?" ihan rehellisesti

Vierailija
16.05.2025 |

Jos vastaisit juuri nyt kysymykseen "Mitä sinulle kuuluu?" täysin rehellisesti, ilman minkäänlaista sensuuria, niin mitenkä vastaisit? 

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva p****tus, naiset ei anna ja kaikki v****taa.

Vierailija
22/42 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kysymästä. No, vähän huonoa kuuluu. Kuten tiedät lopetin siivoukset vuodenvaihteessa kun ei ollut minulle enää asiakkaita.ja se kotitalousvähennyskin meni ihan höpöksi. Mielelläni olisin niitä mummoja ja pappoja hoivannut ja siivoillut heille. Eipä tässä muuta ole tullut tehtyä kuin maattua sohvalla. Jalkoihin koskee, kai se nivelrikko siellä etenee. Hengitys vinkuu ja rohisee. Lääkäri oli kyllä sitä mieltä, ettei minussa ole mitään vaivaa!Nyt vielä kaaduin ihan rähmälleni ja vasempaan kylkeen on koskenut jo hengittäminenkin, joten en tässä ihan työkykyinen ole. Tunnollisesti olen kyllä hakenut neljää työpaikkaa kuukaudessa, että saan sen peruspäivärahan. Se raha ei riitä edes minun 670€ vuokraan, mutta onneksi on vielä säästöjä! Olin säästäväinen silloin kun työtä oli. Tarkoitin kyllä ne säästöt eläkepäivieni huviksi, kun se minun tuleva eläke on jotain 1100€/kk. Mitä sinulle kuuluu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvää.

Vierailija
24/42 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin koivukausi - saisi jo piina päättyä!

Vierailija
25/42 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä kuuluu, hermosärky jalassa vaivannut pari kuukautta öisin. Ei auta kipu- tai tulehduskipulääkkeet. Kestämätön kipu herättää joka yö, lähden yöllä hakemaan pakkasesta siemenkääreen, jonka kiedon säären ympärille. Se turruttaa kivun ehkä joksikin aikaa, mutta tehon vähetessä herään uudestaan polttavaan kipuun. Röntgen-ja ultra-äänikokeet tehty, ei syytä löytynyt. Kutsua ENMG-kokeeseen odottelen. Päivisin ja kävellessä kivut ovat siedettävämpiä. Onkohan muita yöllisten kipujen kanssa tuskailevia? Voimia teille!

Vierailija
26/42 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laiska paska, jonka pitäisi alata harrastaa aerobickiä. 

Vierailija
27/42 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää

Vierailija
28/42 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talouteni on romahduspisteessä, hävettää niin että haluaisin kuolla. Läheiseni eivät tiedä. 

Vierailija
29/42 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovin hyvää tällä hetkellä. Vituttaa kun flunssa ei meinaa parantua ja sen takia en pääse uimaan rakkaimman ystäväni kanssa. Lisäksi ärsyttää naapuri.

Vierailija
30/42 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaat hajoaa, lääkäriin vaikee päästä, rahat loppuu eikä rehveille enää pääse.

Vierailija
31/42 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kysymästä, muuten ihan hyvää, mutta jalka on kipeä. 

Vierailija
32/42 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa paskaa

Vierailija
33/42 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valaistunut ja kokisin kysymyksenb hämmentävänä. Mitä yleensä kuuluu niin vastaisin varmaan että sitä kuuluu mitä vastaan tulee.

Vierailija
34/42 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä toinen?

Vierailija
35/42 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää ja huonoo. Niinku aina. Ja niinku aina tulee kuulumaankin.

Vierailija
36/42 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaaks tässä

Vierailija
37/42 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä kuuluu, hermosärky jalassa vaivannut pari kuukautta öisin. Ei auta kipu- tai tulehduskipulääkkeet. Kestämätön kipu herättää joka yö, lähden yöllä hakemaan pakkasesta siemenkääreen, jonka kiedon säären ympärille. Se turruttaa kivun ehkä joksikin aikaa, mutta tehon vähetessä herään uudestaan polttavaan kipuun. Röntgen-ja ultra-äänikokeet tehty, ei syytä löytynyt. Kutsua ENMG-kokeeseen odottelen. Päivisin ja kävellessä kivut ovat siedettävämpiä. Onkohan muita yöllisten kipujen kanssa tuskailevia? Voimia teille!

Kerro, mikä on siemenkääre? Miten se toimii?

Mulla on hermokipua lonkasta alas. Joskus jalka puutuu, välillä hirvee kipu, välillä menee tunnottomaksi ja meinaa mennä jalka alta.

Vierailija
38/42 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs tässä, väsyttää vietävästi. Rankka viikko takana, vielä paria viestiä odotan. Vastaan niihin ja sitten alkaa vapaa viikonloppu.

Vierailija
39/42 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käki aukoo nokkaansa jossain lähipöpelikös. Vois jo lopettaa tuon metelin.

Vierailija
40/42 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hyvää. Mitä sinulle kuuluu?