Jos vastaisit kysymykseen "Mitä kuuluu?" ihan rehellisesti
Jos vastaisit juuri nyt kysymykseen "Mitä sinulle kuuluu?" täysin rehellisesti, ilman minkäänlaista sensuuria, niin mitenkä vastaisit?
Kommentit (42)
Kiitos kysymästä. No, vähän huonoa kuuluu. Kuten tiedät lopetin siivoukset vuodenvaihteessa kun ei ollut minulle enää asiakkaita.ja se kotitalousvähennyskin meni ihan höpöksi. Mielelläni olisin niitä mummoja ja pappoja hoivannut ja siivoillut heille. Eipä tässä muuta ole tullut tehtyä kuin maattua sohvalla. Jalkoihin koskee, kai se nivelrikko siellä etenee. Hengitys vinkuu ja rohisee. Lääkäri oli kyllä sitä mieltä, ettei minussa ole mitään vaivaa!Nyt vielä kaaduin ihan rähmälleni ja vasempaan kylkeen on koskenut jo hengittäminenkin, joten en tässä ihan työkykyinen ole. Tunnollisesti olen kyllä hakenut neljää työpaikkaa kuukaudessa, että saan sen peruspäivärahan. Se raha ei riitä edes minun 670€ vuokraan, mutta onneksi on vielä säästöjä! Olin säästäväinen silloin kun työtä oli. Tarkoitin kyllä ne säästöt eläkepäivieni huviksi, kun se minun tuleva eläke on jotain 1100€/kk. Mitä sinulle kuuluu?
Helvetin koivukausi - saisi jo piina päättyä!
Mitäpä kuuluu, hermosärky jalassa vaivannut pari kuukautta öisin. Ei auta kipu- tai tulehduskipulääkkeet. Kestämätön kipu herättää joka yö, lähden yöllä hakemaan pakkasesta siemenkääreen, jonka kiedon säären ympärille. Se turruttaa kivun ehkä joksikin aikaa, mutta tehon vähetessä herään uudestaan polttavaan kipuun. Röntgen-ja ultra-äänikokeet tehty, ei syytä löytynyt. Kutsua ENMG-kokeeseen odottelen. Päivisin ja kävellessä kivut ovat siedettävämpiä. Onkohan muita yöllisten kipujen kanssa tuskailevia? Voimia teille!
Olen laiska paska, jonka pitäisi alata harrastaa aerobickiä.
Talouteni on romahduspisteessä, hävettää niin että haluaisin kuolla. Läheiseni eivät tiedä.
Ei kovin hyvää tällä hetkellä. Vituttaa kun flunssa ei meinaa parantua ja sen takia en pääse uimaan rakkaimman ystäväni kanssa. Lisäksi ärsyttää naapuri.
Hampaat hajoaa, lääkäriin vaikee päästä, rahat loppuu eikä rehveille enää pääse.
Kiitos kysymästä, muuten ihan hyvää, mutta jalka on kipeä.
Olen valaistunut ja kokisin kysymyksenb hämmentävänä. Mitä yleensä kuuluu niin vastaisin varmaan että sitä kuuluu mitä vastaan tulee.
Hyvää ja huonoo. Niinku aina. Ja niinku aina tulee kuulumaankin.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä kuuluu, hermosärky jalassa vaivannut pari kuukautta öisin. Ei auta kipu- tai tulehduskipulääkkeet. Kestämätön kipu herättää joka yö, lähden yöllä hakemaan pakkasesta siemenkääreen, jonka kiedon säären ympärille. Se turruttaa kivun ehkä joksikin aikaa, mutta tehon vähetessä herään uudestaan polttavaan kipuun. Röntgen-ja ultra-äänikokeet tehty, ei syytä löytynyt. Kutsua ENMG-kokeeseen odottelen. Päivisin ja kävellessä kivut ovat siedettävämpiä. Onkohan muita yöllisten kipujen kanssa tuskailevia? Voimia teille!
Kerro, mikä on siemenkääre? Miten se toimii?
Mulla on hermokipua lonkasta alas. Joskus jalka puutuu, välillä hirvee kipu, välillä menee tunnottomaksi ja meinaa mennä jalka alta.
Mikäs tässä, väsyttää vietävästi. Rankka viikko takana, vielä paria viestiä odotan. Vastaan niihin ja sitten alkaa vapaa viikonloppu.
Käki aukoo nokkaansa jossain lähipöpelikös. Vois jo lopettaa tuon metelin.
Kiitos hyvää. Mitä sinulle kuuluu?
Jatkuva p****tus, naiset ei anna ja kaikki v****taa.