Miksi mies etsii itselleen passaavan vaimon, samanlaisen kuin hänen äitinsä?
Miksi joillekin miehille on niin tärkeää, että nainen passaa ja huolehtii miehestä, ns hoitaa kodin, jotta miehen ei tarvitse tehdä mitään? Se tuntuu olevan iso kriteeri, varsinkin varakkaimmilla miehillä. Olin tapaillut erästä miestä muutamia kertoja kun hän mainitsi, että voisin siivota hänen luonaan. Sanoin, että eiköhän jokainen huolehdi omasta kodistaan ja sen siisteydestä. En ole kodinhoitaja vaan kumppaniehdokas. Keskustelu meni melko kireäksi ja sanoin, että ehkä hänen pitää etsiä toisenlainen nainen, sellainen joka haluaa puunata ja pestä hänen kotiaan. No kuten arvata saattaa, eihän meistä paria tullut.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan koulutetut, urheilua ja liikuntaa harrastavat miehet, eivät mitään passari naista etsi.
He osaavat itse ruokaa ja hyvää monipuolista ruokaa, paremmin kuin veltot, pelkästään omasta ulkonäöstään kiinnostuneet naiset.
Senhän näkee jo kauppojen tuoremyynti kala-ja tiskellä. Mies on se, joka valitsee kalat, ja lihat lihatiskiltä.
Samoin mausteet ja lisukkeet.
No entäs ne ei-koulutetut epäurheilijamaiset miehet joita on aika paljon. Jopa koulutetuissa miehissä on sellaisia, jotka eivät juuri liiku. Joten aika pieni otos taitaa sitten olla näitä tämmöisiä miehiä. Toisaalta mun mieheni ei ole koulutettu mutta urheilee kylläkin ja osallistuu ihan kaikkeen perheen toimintaan tasapuolisesti ja ottaa jopa siitä vastuuta. Kala-tai lihatiskiä ei kylläkään hallitse - mutta mitäs tuosta kun itse olen kala-allergikko.
Epäsiisti vaikean tason adhd:lla ei opi koskaan siivoamaan, joita yrittäjissä on paljon. Ei edes se lapsi. Sotkevat todella paljon eli paljon lisätyötä muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan uteliaisuudesta miten tällainen "voisit muuten siivota täällä" keskustelu oikein käytiin. Mikä oli tilanne?
"Täällä on tosi sotkuista, pahoittelut siitä. Exä hoiti aikaisemmin kaikki tällaiset asiat. Nyt on kai pakko itsekin tehdä. Voisitko auttaa minua tässä siivouksessa? Minulla on kyllä siivousvälineitä tuolla."
Aika romanttista 😂 Mies paljasti myös ettei kykene siivoamaan. Tai ei vain halua.
Kehittymättömät miehet tuollaista tekee, ei kypsät.
Niinpä, heillä on myös poikamies asunnossaan myös robotti-imurit, astianpesukoneet, kalliit tieto-ja pelikoneet, erikoiskeittimet ja monet muut tekniset härvelit
Onhan heidän pitänyt jo opiskeluaikoinaan, tottua elämään, kokkaamaan ja siivoamaan, opiskelija kämpässään, vuosiksusia.