Miksi mun pitäisi olla kaunis?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Kauneus on naisen tärkein ominaisuus miehille.
Valitettavasti näin, on ne miehet typeriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole kivempaa? Ainakin tosi fresh olo suolistotulehduksessa, poskiontelotulehduksessa, kosketusihottumassa ja ruusufinnissä itselläni tällä hetkellä.
Ainakin haluan olla kaunis itse, eli suomeksi terve...Mitä se kenellekään kuuluu kuin itselle toki...
Käyrä ylöspäin ja bulge pullottaa...
-winner-
Ja suomeksi kiitos?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotta lapset ei pelästyisi.
Lapset on aina tykännyt musta.
Ap
Vähän kuin Röllipeikosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotta lapset ei pelästyisi.
Lapset on aina tykännyt musta.
Ap
Vähän kuin Röllipeikosta?
Repesin! :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
No jos haluat että joku meistä miehistä ikinä lähestyy
Olen parisuhteessa
Ap
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi unohtui: Naismaiset miehetkin on arvostellut.
Ap
Täytyy kiittää sinua erityisesti kun olet tuosta selkeästi suuremmasta järjenvalostasi huolimatta jaksanut vuosikausia roikkua perässä fanittamassa, koska olet -winner-riippuvainen ;DDDDDD
Voit tosiaan myös lopettaa peesaamiseni ja seuraamiseni --- koska vaan haluat. Helpostihan se käy, vai mitä, koska tiedät taudinkuvan ja riippuvuudenkin noin hyvin? Elämä on tuolla ulkona, miksi kyyläät minua?
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi unohtui: Naismaiset miehetkin on arvostellut.
Ap
Täytyy kiittää sinua erityisesti kun olet tuosta selkeästi suuremmasta järjenvalostasi huolimatta jaksanut vuosikausia roikkua perässä fanittamassa, koska olet -winner-riippuvainen ;DDDDDD
Voit tosiaan myös lopettaa peesaamiseni ja seuraamiseni --- koska vaan haluat. Helpostihan se käy, vai mitä, koska tiedät taudinkuvan ja riippuvuudenkin noin hyvin? Elämä on tuolla ulkona, miksi kyyläät minua?
-winner-
Täh!
Ap
Ihmisen ei tarvitse olla kaunis. Ihmisen ei tarvitse olla jollakin tietyllä tavalla tyylikäs, jos se ei tunnu omalta. Ihmisen ei tarvitse miellyttää jokaista vastaantulijaa, ihan kuten heistäkään jokainen ei miellytä itseä kuitenkaan.
Ihmisen ei tarvitse pyrkiä olemaan "seksikäs" tai "hemaiseva" ulkomuodoltaan, varsinkaan jos se ei ole signaali, jota tahtoisi ulospäin antaa. Se saa olla joka haluaa, silloin kun haluaa.
On omituista, jos ulkomaailma alkaa "vaatia" joiltakin muuta kuin mitä he tahtovat olla.
No jos haluat että joku meistä miehistä ikinä lähestyy