IS: Kansanedustajan avustaja julkaisi videon natsitankista ampumassa vähemmistön edustajan
Arvaa minkä puolueen?
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se nyt niin hassunhauskaa joo. Mutta jos pilkan tai väkivallan kohteena olisi persut itse, olisi se tietysti jotain aivan hirvittävää.
Täytyy nyt kyllä muistaa, että persut on pilkan kohteena koko ajan, myös ihan valtamedian taholta.
Eivätköhän persut anna siihen aihetta ihan itse.
Jaetaan vihapuhetta, ammuskellaan kaduilla, ahdistellaan lapsia, haaveillaan lasten ampumisesta lähijunaan, käydään Pietarissa "kesäleireillä" jne...
"Miks media jahtaa persuja! 😭"
Sama ku antais sodassa viholliselle aseen, ja ihmettelee kun se ampuu reiän silmien väliin.
Ei persut järjellä ainakaan elä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä se ongelma nyt sitten on? Paitsi tietty se, että sekä media että koko vasemmisto tekee politiikkaa tuolla loputtomalla draamakuningattariudella jossa tarkoitushakuisesti keksimällä keksitään joka asiasta jotain loukkaantumisen aihetta ja raivotaan anteeksipyyntövaatimuksien kanssa.
Itse asiat jää tuossa pelleilyssä hoitamatta kokonaan kuten vasemmiston jälkeensä jättämästä sotkusta näkee. Eikä niitä pysty hoitamaan kukaan muukaan kun koko ajan ollaan jonkun turhaakin turhemman draaman pyörteissä vasuripellejen ansiosta.
Samaan aikaan toki vasurit itse spämmii somessaan tai mediassaan syytöksiä ja leimoja nasseilusta, äärioikeistoilusta ja ties mistä kokonaan ilman mitään todisteita ja pelkän jankutuksen voimin.
Näin se on. Vassari ei voi elää ilman vastakkainasettelua.
Neuvostoliitossa oli myös tapana syyttää vastustajia siitä mitä itse päivänselvästi touhusivat, gallupit ja vaalitulokset ei onneksi valehtele 😘
Äänestin Rikua.Riku ei saanut yhtään ääntä Varissuolta tuo meidän Turun no-go alue.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se nyt niin hassunhauskaa joo. Mutta jos pilkan tai väkivallan kohteena olisi persut itse, olisi se tietysti jotain aivan hirvittävää.
Täytyy nyt kyllä muistaa, että persut on pilkan kohteena koko ajan, myös ihan valtamedian taholta. Peruspersu on varmaan enemmän yllättynyt, jos tulee jotain positiivista sanomista.
Jokainen puolue on pilkan kohteena, jos törttöilee. Ainoastaan yksi puolueista uhriutuu.
Vassarit uhriutuu aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin lihavia ja sukupuolestaan epäselviä mt-tapauksia olisi syytäkin ampua tankilla.
Riikkuli laittaa nyt vaan korkin kiinni siellä.
Niin, lauteiden alla. Psyk.sh.
Riikka valitti epäselvästä viestinnästä.
Persut näemmä korjaa tilannetta näinkin suoralla viestinnällä.
Missä persu, siellä vilppi, valhe ja väkivalta.
Putinisti Persut paniikissa. Kannatus syöksyy ja hyvä niin.
Meneekö perssuomalaisilla 10% kannatus rikki jo ennen kesää?
Kukaan ei kyselisi mitään, jos olisi jakanut lapoa.
Vierailija kirjoitti:
Putinisti Persut paniikissa. Kannatus syöksyy ja hyvä niin.
ole sinä cccp-puttelainen ihan hiljaa
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei kyselisi mitään, jos olisi jakanut lapoa.
Sen jos vielä tekee niin on persujen puheenjohtaja kisaan tulossa erittäin vahva ehdokas.
Ai tuo läskikö oli vähemmistön edustaja vai? Eikö ylipainoedusta nyk. ylivoimaista enemmistöä? Lihavuus tosin taitaa olla vielä vähemmistöä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä se ongelma nyt sitten on? Paitsi tietty se, että sekä media että koko vasemmisto tekee politiikkaa tuolla loputtomalla draamakuningattariudella jossa tarkoitushakuisesti keksimällä keksitään joka asiasta jotain loukkaantumisen aihetta ja raivotaan anteeksipyyntövaatimuksien kanssa.
Itse asiat jää tuossa pelleilyssä hoitamatta kokonaan kuten vasemmiston jälkeensä jättämästä sotkusta näkee. Eikä niitä pysty hoitamaan kukaan muukaan kun koko ajan ollaan jonkun turhaakin turhemman draaman pyörteissä vasuripellejen ansiosta.
Samaan aikaan toki vasurit itse spämmii somessaan tai mediassaan syytöksiä ja leimoja nasseilusta, äärioikeistoilusta ja ties mistä kokonaan ilman mitään todisteita ja pelkän jankutuksen voimin.
Näin se on. Vassari ei voi elää ilman vastakkainasettelua.
Muistan oikein hyvin 90-luvun poliittisen ilmapiirin. Persut, silloin uusia, aloittivat taipaleensa kärjistämisellä, vastakkainasettelulla ja valehtelulla, silloin eivät vielä uhriutuneet, mutta muuten on repertuaari pysynyt samana alusta asti.
Tuohan on iankaikkisen vanha. Huom! Pystyssä oleva tornin luukku. Myöhemmissä malleissa luukku avautui sivuttain.
Aika hauska meemi järkyttävän näköisestä "artistista".
Siis missä ongelma? Tuossa vanhassa sotapätkässä vai wokeväen herjaamisessa?
Kriittinen sukupuoliteoria. Tämän ja muiden Kriittisten teorioiden vastavoimaksi konservatiiviset populistipuolueet ovat nousseet.