Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu jatkuvat lihasten elohiiret?- kolme vuotta olleet

Vierailija
15.05.2025 |

Päivittäin melkeinpä 3 vuoden ajan ollut elohiiriä ympäri kehoa. Ihan joka paikassa. Ei ainuttakaan paikkaa kehossa, missä niitä ei ole ollut. Silmässä, kielessä, kitalaessa, kaulalla, rintalihaksissa, kyynärpäissä, käsivarsissa, sormissa, varpaissa, päänahassa, kulmakarvoissa, huulessa, peukalon ja etusormen välisessä lihaksessa, selässä,vatsalihaksissa reisissä, polvessa, pohkeessa, jalkapohjissa, nenässä ja leuassa. Silloin kun elohiiret alkoivat saattoi joku paikka nykiä yhtäaikaa, mutta nykyään parissa paikassa päivittäin. Aikaisemmin elohiiriä saattoi viihtyä parikin tuntia samassa paikassa, nykyään enimmäkseen tulee Max 10 nykäistä ja loppuu. Välillä voi olla Max viikko taukoa, mutta harvemmin.

Olen huomannut, että jos esimerkiksi yskäisen niin silmä alkaa nykiä helposti tai kun aivastan, niin selkälihas alkaa nykimään. Mistä tää johtuu?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihakset jumissa? Stressiä?

Vierailija
2/6 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile syödä jonkin aikaa magnesiumia vähän enemmän. Purkista tai suklaasta/kaakaojauheesta syötynä. Koskaanhan mitään ei kannata napata purkista jatkuvasti, jos ei ole varma että päivittäinen tarve täyttyy. Itse olen joskus käyttänyt kuudenkin ajan ja katsonut auttaako lainkaan. Lääkärillä kun ei ollut vastausta tuollaiseen jatkuvaan elohiireilyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko suoloja riittävästi? Yllä ehdotettiin magnesiumia, se olisi hyvä alku testille.

Vierailija
4/6 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raudanpuute. Onko runsaat kuukautiset olleet vuosikymmeniä, onko raskauksia, synnytyksiä? 

Vierailija
5/6 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä ja magnesiumia. Paljon. 

Vierailija
6/6 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ALS-taudin ensimmäisiä oireita on elohiiret, mutta luulisi että jos 3 vuotta on niitä jo ilmennyt, niin jotain muutakin olisi tullut esille siinä ajassa.

Joten ehkä todennäköisempää joku magnesiumin puute tms. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän