Kovasti Suvi Pitkänen vähettelee rattijuopumustaan
" ..hän pohtii, josko lääkkeiden ja alkoholin yhteisvaikutus olisi nostanut promillemäärän korkeisiin lukemiin."
Just joo, lääkkeiden vika, selvähän se!
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/56729d5e-db2c-4d69-a448-1c19b4…
Kommentit (84)
Asenteeni on nyt se, että en halua alkoholia elämääni lainkaan. Siitä ei seuraa mitään hyvää. Minua kiinnostaa nyt elämä!
Kommentti seiskan 16.5 jutusta. Stoorien perusteella nyt sekaisin kuin seinäkello.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei promillemäärä muutu vaikka kuinka kiskoisi lääkkeitä.
Joo, en tiedä kyllä yhtään lääkettä jossa ois alkoholia.
Iberogast, Resilar, Sedix...
Vierailija kirjoitti:
aika tuiskeessa on ajanut
Tuiskeessahan se on tehnyt niitä DJ keikkojakin, kuvia aikoinaan Seiskassa kun sammunut välillä. Alkoholi ongelmaa ollut jo pitkän.
Vierailija kirjoitti:
"Hän kertoo, ettei hän tuntenut olevansa humalassa, kun hän lähti ajamaan autoa."
2,5 promillea, ei muka tuntenut olevansa humalassa??
Kunnon toleranssi. Ei ihme että eksä haukkui tuota juopoksi.
Jättäkää Suvi rauhaan! Hänellä on varmasti ollut vaikeaa viimeaikoina, julkisuudessa oleminen on raskasta. Jokainen meistä tekee joskus virheitä elämässään, niin minä kuin sinäkin. Ne on vain käännettävä voimavaraksi.
Vierailija kirjoitti:
7-8 0.5l olutta niin naisella olis tuon verran promilleja veressä 5 tunnin jälkeen.
taitaa olla toleranssia jonkun verran jo.
No kun sä osaat laskea, niin samanlainen alkkis kysyy, paljonko mulla on promilleja seuraavana aamuna klo 08:00? Juon tuon 7 tuoppia klo 16.30-20.
Varmaankin lasten kannata paras että eroavat, plus että lapset jatkavat elämää isänsä kanssa. Ei ole lasten etu olla äidin kanssa joka on noin hemmetin sekaisin. Toivon Suville tulevaisuuteen kaikkea hyvää, sekä että hän selviäisi lääke-, huume- ja alkoholiriippuvuudestaan. (Suvi on toki kova selittelemään päihdeongelmaansa, mutta sama paha jatkuu vaan.)
Järkyttävässä kunnossa stoorissaan, miten ei oo tajunnut edes poistaa tota sekoiluaan,töissä tossa kunnossa?
Vierailija kirjoitti:
Jättäkää Suvi rauhaan! Hänellä on varmasti ollut vaikeaa viimeaikoina, julkisuudessa oleminen on raskasta. Jokainen meistä tekee joskus virheitä elämässään, niin minä kuin sinäkin. Ne on vain käännettävä voimavaraksi.
Ihan itse on tunkenut julkisuuteen!
Luulen, että mies sai tarpeekseen rattijuopujasta
Vierailija kirjoitti:
Ei promillemäärä muutu vaikka kuinka kiskoisi lääkkeitä.
Niinpä, eikä tuntenut olevansa humalassa. Mää oon aikuinen iso mies ja kahden promillen kohdilla meen maate...ja hän ei huomaa mitään?
Surkeaa lasten takia! Kuinka tuhannet ja tuhannet lapset kärsivät tänäänkin Suomessakin näistä alkoholistivanhemmista....! Ainakin te kaikki jotka tätä luette joille juoma maistuu ja on pieniä lapsia elämässänne niin pistäkää hitossa se korkki kiinni. Edes siksi aikaa että saatte lapsenne suojeltua lapsuusiän vuosina. Sitten kun olette itseksenne niin vetäkää sitten ihan mitä vaan pilleriä ja masennuslääkettä ja viinaa ja sidukkaa vaikka niin pe****sti.
Mutta suojelkaa ne pienokaisenne, ettei heidän tarvitse pelätä ja nähdä alkolta haisevaa sökeltävää vanhempaansa. He ovat elämän heittopussina teidän takianne. Voi hittojen hitto oikeasti nuo riippuvuuksien kirot.
Surku Suvi sinun pieniäsi. Sinusta itsestäsi viis. Olet aikuinen ja sinun pitäisi osata hoitaa asiasi. Mutta ne lapset.
Vierailija kirjoitti:
Melko paljon promilleja. Taitaa olla oikein kokenut juoppo. Harva nainen pystyy edes kävelemään tuossa jurrissa saati ajaa autoa.
Niin, jos takana on kunnon "treeni"...kun ei edes huomannut mitään!
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävässä kunnossa stoorissaan, miten ei oo tajunnut edes poistaa tota sekoiluaan,töissä tossa kunnossa?
Linkki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla lailla ajattelevia ja toimivia tyyppejä varmaan liikkuu enemmänkin liikenteessä.
Alkoholia on juotu, muttei ole vähäiset promillet tuntuneet missään, joten rattiin vaan. Ja lääkkeitä sekaan.
Meillä päin tuota sanotaan alkoholismiksi.
Meillä päin tuota sanotaa sekakäytöksi.
Meillä päin tuota sanotaan idioottimaisuudeksi!
Jos ihminen jää tuollaisesta rattijuopumuksesta kiinni, niin yleensä silloin on elämä jo menossa hyvää vauhtia päin perzhettä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka helvetti sekin taas on?
Joku somemaailman ankkahuuli taas vauhdissa, ymmärtäisi edes pitää päänsä kiinni, mutta kun ei!
Hämmentävää et toivoi stoorissaan OMAN tyttärensä katsovan sen sekavan ihmisen räntin. Toivon sille tyttärelle nyt parempaa ja stabiilimpaa kotia kuin mitä Suvi pystyy tarjoamaan.
Siitä on vuosia, kun seiskassa oli kuva, kun Suvi oli sammunut ravintolaan nolossa asennossa haarat levällään tms. Siitä on jatkettu
Aika hurjassa kunnossa avautuu instastooreissa, taitaa olla vedettynä aikamoiset cocktailit nokkaan kurkkuun