Merelä Ilta-Sanomissa: sain orgasmin abortissa
Sanoisin, että nyt on niin kuvottavaa settiä että ei sanat riitä.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011233880.html
Kommentit (759)
Vierailija kirjoitti:
Tulee olo, että toi mies on painostanut aborttiin, kun on itse niin vanha. Kaisahan kertoo itse ensin ajatelleensa, että pitävät lapsen.
Sellaistakin on, että nuorilla naisilla on kova tarve esittää modernia ja vapautunutta ja feminististä ja ties mitä, jotta ei tarvitsisi myöntää tosiasioita, jotka tuntuvat häpeällisiltä. Kuten että elää hyväksikäyttävässä suhteessa, seksilelun asemassa.
Selvästi ristiriitainen asiahan tuo on ollut hänelle, eikä ihme, koska 29 olisi mitä mainioin ikä saada lapsi. Eikö ole ollut uskallusta tai riittävää tukea lapsen pitämiseen; millä tuo mies on uhkaillut?
Ja kertoi myös, että koki myös tunteita siitä miten ihanalta raskaus tuntuu.
Mikä sai silti ajautumaan tuohon traagiseen päätökseen?
Vierailija kirjoitti:
Onko koko juttu edes totta? Ihminen selvästi nauttii provokaatioista, ja tulot ovat kurssittamisen varassa.
Oli tai ei, tuo ihminen on sairas jopa provona.
Miten tuo suhde voi kestää tämän mediamyllytyksen?
Mieskin varmaan saa negatiivista palautetta tästä,
Muuttaako se miten näkee nuorikkonsa?
Mitä tämän 47 -vuotias miesystävä näkee tällaisessa ihmisessä, jonka koko yksityiselämä on kaupan? Eihän tuollaiseen tyyppiin voi luottaa missään asiassa, sillä hän hakee kaikesta hyötyä.
Ihan hirveää, millaisessa rappiotilassa ihmiskunta on!
On hyvä että tällaiset ei lisäännykään. Eikö tuota saada johonkin mielenterveys-piirin asiakkaaksi ?
Sitä aloin miettimään, että kenenkään julkkiksenhan ei ole pakko tästä tykätä, jos ei välttämättä siltä tunnu. Voi hiljaa olla kommentoimatta. Eli nämä jotka kehuu ja ihailee ihan oikeasti haluaa kehua ja ihailla.
Mulle tuli tästä keissistä vähän surullinen olo, ja aloin kaipaamaan jotain toisenlaista maailmanaikaa. Eipä tästä sen enempää.
Miksi tyttöjä saa abortoida ilomielin mutta sitten moraali herää heti jos sikiö on saattanutkin olla poika? Ei teitä valtion toimesta masinoidut tyttöjen joukkohävittämiset aborteilla haittaa. Se on jännä miten pillastutte aina naisen omaehtoisuudesta. Naisella saa olla vapaus vain kun se hyödyttää miestä.
Miten te nyt kannatte huolta moraalista, kun teidän mukaanne on liberaalia vapautta poistaa tytöt väestöstä selektiivisillä aborteilla? Te heterothan juhlitte tyttöjen poistamisesta väestöstä.
Miten tämä abortti vaikuttaa teihin? Ei mitenkään. Kiukuttaako kun naisella on tällainen valta? Sikiön pitäisi olla tyttö niin lähinnä hurraisitte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee olo, että toi mies on painostanut aborttiin, kun on itse niin vanha. Kaisahan kertoo itse ensin ajatelleensa, että pitävät lapsen.
Sellaistakin on, että nuorilla naisilla on kova tarve esittää modernia ja vapautunutta ja feminististä ja ties mitä, jotta ei tarvitsisi myöntää tosiasioita, jotka tuntuvat häpeällisiltä. Kuten että elää hyväksikäyttävässä suhteessa, seksilelun asemassa.
Selvästi ristiriitainen asiahan tuo on ollut hänelle, eikä ihme, koska 29 olisi mitä mainioin ikä saada lapsi. Eikö ole ollut uskallusta tai riittävää tukea lapsen pitämiseen; millä tuo mies on uhkaillut?
Joo. Varmaan ei mies enää noin vanhana ole halunnut lasta. Olisi ottanut oman ikäisen miehen.
Olisi mies oman ikäisten naisten kanssa. Mitta ei,kun pitää se nuori pimpsa saada. Anna mä arvaan, mies on sanonut, että ehkä haluaa lapsia joskus tulevaisuudessa, ja tämä mimmi on uskonut, ja ehkä vahingossa tai tahallaan tullut raskaaksi, ja mies on sitten sanonut, että ei. Ei nämä miehet oikeasti halua sitä lasta, kunhan vaan houkuttelevat näitä nuoria naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin vaan, kun tälläkin palstalla on vuosikausia huudeltu joka paikassa miten abortti pitää sallia aina ja kaikkialla, niin mitä nämä samat ihmiset nyt ajattelevat, kun otsikon kaltainen tilanne on todellisuutta Suomessa? Juhlivatko tätä tapausta kotona skumppapullon kanssa vai ovatko järkyttyneitä?
Ei tämä muuta käsitystäni abortista. Olen ehdottomasti sitä mieltä, että abortti pitää sallia, myös tällaisille somevaikuttajille. Olen toki järkyttynyt, että tällä naisella on näin vähän tilannetajua ja että hän oksentaa kaikki yksityisasiansa ja oudot yksityiskohdat lehdistölle, mutta se ei muuta hänen oikeutta omaan kehoonsa. Varmasti aidosti hyvä asia, että ei pitänyt lasta noin tuoreessa suhteessa, missä kumpikaan ei ilmeisesti halunnut lapsia vielä.
Tuskin on ehkäisyä käytetty. Aivan kuin olisikin jo odotellut, koska "nappaa."
Neljä kuukautta seurusteltu ja kuitenkin keskusteltu jo vahingostakin.
"Että jos meille kävis vahinko, me pidettäis se"
Tämän mieskaverihan on jotain 48?
Jos suhde kestää niin millaiset mahdollisuudet heillä on enää saada vauva?
Miehellä ei kohta enää ota eteen ja siementen laatu heikkenee.
Mikään ei myöskään takaa,että tämä naikkonen itse tulisi enää raskaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kertoi myös, että koki myös tunteita siitä miten ihanalta raskaus tuntuu.
Mikä sai silti ajautumaan tuohon traagiseen päätökseen?
Halusi tietää miltä ihmiselämän päättäminen tuntuu. Näytti tuntuvan hyvältä.
Tule vibat,että mies painosti keskeytykseen.
On nyt surullinen ja sekaisin,siksi nämä väitteet orgasmista ja rituaalit.
Voi olla itkee salaa ja ehkä vetää masennuslääkkeitä.
Kohtaan varmaan alkaa rääkyminen eläinten tappamisesta. Ihan sama asia!
Kaikki liittyy kaikkeen aktivistella.
Kuitenkin heidän vuokseen jonkun pitää kyllä ehdottomasti uhrautua, ovat niin korvaamattomia edistyneisyydessään.
Vierailija kirjoitti:
On hyvä että tällaiset ei lisäännykään. Eikö tuota saada johonkin mielenterveys-piirin asiakkaaksi ?
Vain poikia toivovat saa kuitenkin lisääntyä ihan rauhassa..
Kas kun se ei ole itsekästä että vaaditaan lapselta tietty sukupuoli koska isä haluaa nimenjatkajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on kyllä kaksi ääripäätä: tämä Merelä ja Päivi Räsänen. Toinen suhtautuu aborttiin orgastisesti hihhuloiden ja pakastaa alkion tulitikkuaskissa pyydystettyään sen siivilällä ja toisen mielestä koko abortti kuten myös homous on ehdoton nounou, missään olosuhteissa. Itse ainakaan en pysty näistä kumpaankaan mitenkään identifioitumaan. Yhteistä on, että rationaalisten argumenttien sijaan mennään uskolla ja fiiliksellä.
Iso ero kuitenkin on:
Räsänen pyrkii kontrolloimaan koko yhteiskuntaa, kaikkien naisten ja homoseksuaalien kehoja: aborttia ei saisi tehdä kukaan eikä seksiä harrastaa samansukupuolisen kumppanin kanssa.
Merelä hörhöilee vain omien asioidensa kanssa, eikä pyri vaikuttamaan lainsäädäntöön.
Räsänen on ollut sisäministerinä. Ei py
Sisäministeri ei pysty yksin muuttamaan perustuslakia ja hyvä niin. Koko Räsäsen ura perustuu naisten ja seksuaalivähemmistöjen oikeuksien kurjistamiseen ja itsemääräämisoikeuden heikentämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on kyllä kaksi ääripäätä: tämä Merelä ja Päivi Räsänen. Toinen suhtautuu aborttiin orgastisesti hihhuloiden ja pakastaa alkion tulitikkuaskissa pyydystettyään sen siivilällä ja toisen mielestä koko abortti kuten myös homous on ehdoton nounou, missään olosuhteissa. Itse ainakaan en pysty näistä kumpaankaan mitenkään identifioitumaan. Yhteistä on, että rationaalisten argumenttien sijaan mennään uskolla ja fiiliksellä.
Iso ero kuitenkin on:
Räsänen pyrkii kontrolloimaan koko yhteiskuntaa, kaikkien naisten ja homoseksuaalien kehoja: aborttia ei saisi tehdä kukaan eikä seksiä harrastaa samansukupuolisen kumppanin kanssa.
Merelä hörhöilee vain omien asioidensa kanssa, eikä pyri vaikuttamaan lainsäädäntöön.
Joopa joo. Kaikesta mistä eivät saa vaadittua tahtoaan läpi on kurjistamista.
Ei uppoa enää tuo vinkuminen eikä uhriutuminen, niin nähty keinot ja häikäilemätön kovuus heidän puoleltaan. Ainoastaan minä ja mun oikeudet merkitsee.
Mitään muuta ei näille sitten olekaan.
Abortin saisi jos siihen on pätevä lääketieteellinen syy. Ei tuosta noin vain kuten nykyään. Ja mikä tuottaa tälläistä ääliöhuomioh,'raamista mediaan.
Nämä saisi siivota pois. Emme tarvitse tälläistä lasten, äitiyden ja elämän häpäisyä.
Aivan uskomatonta että tästä asiasta ei käydä syvällistä yhteiskunnallista keskustelua. Mikä pelottaa?
Tuo suhde ei ehkä kestä, mutta muuten tuo viestisi on ihan typerää horinaa. Kummallinen ajatus, etteikö abortti voisi olla ihan aidosti yhteinen päätös. Näytät olettavan, että toinen osapuoli haluaa automaattisesti pitää sen lapsen tai että kyse olisi tuen tai sitoutumishalun puutteesta. Parisuhteen päätarkoitus ei välttämättä ole tuottaa lapsia.