Onko puistotyöntekijänä tai postinjakajana mahdollista päästä 2-3 h välein vessaan?
Olisi näitä töitä tarjolla, siis viheraluetöitä ja postinjakoa maaseudulla. On kokemusta vain sisätöistä jossa vessa aina vieressä. Pikkuasian tarve tulee usein.
Kommentit (25)
tuo on niin vakava syy kieltäytyä töistä.
Lakisääteiset tauot kuuluvat noillekin työntekijöille. Kolme taukoa meillä oli ainakin puistotöissä työpäivän aikana. Kyllä terveen ihmisen pitäisi pystyä 2-3 tuntia pidättämään.
Ripulissa taas kannattaa jäädä kotiin sairastamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaupungin puisto työntekijänä pääsi hyvinkin vessaan, puolitoista tuntia töitä ja sitten piti jo lähteä varikolle tauolle, kun tauot oli klo 9, 11 ja 13 työaika 7-15. En sopinut noihin hommiin, kun en jaksa jatkuvasti tauolla olla
Minä olin yksityisellä firmalla ja siellä aamulla lähdettiin hallilta liikkeelle ja iltapäivällä tultiin takaisin. Eväät piti olla mukana. Joskus työpari (mies) halusi käydä kahvilla huoltsikalla, muuten tuli tutuksi nopea kyykkypissa jossain auton takana tai pusikossa.
Ja ennemmin minäkin kävisin puskapissalla, kun vetelehtisin autossa matkalla tauolle.
Tein vuosia kivitöitä, yllättävän paljon kaupungistakin löytyy rauhallisia ja suojaisia paikkoja, joissa toimittaa asia. Kunhan vain käyttää mielikuvitusta.
Olin varhaisjakelussa töissä, ja niillä reiteillä helppo käydä kusella, kun ei ollut aamuöisin ihmisiä liikkeellä. Desinfiontipyyhkeet kannattaa olla mukana, koska käsiä ei pääse pesemään.