Erikan haukkujat! Erika voitti jo
lehdistöäänestyksen. Olisiko kannattanut pitää mölyt mahassa ja tukea Suomen omaa ehdokasta ja kenties jopa veikata Erikaa?
Kommentit (51)
1. semifinaali: Finaaliin pääsivät siis Ruotsi, Norja, Islanti ja Eesti
2. semifinaali: Finaaliin päässevät Tanska, Latvia ja Liettua
Vierailija kirjoitti:
Älä lässytä. Silti en pidä hänen biiseistä!!! Äänestän sitä mistä mä tykkään!
Ukssiiiii kaksiiii koliiiii saaaunaaa
PERKELEEEEE
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä lässytä. Silti en pidä hänen biiseistä!!! Äänestän sitä mistä mä tykkään!
Ukssiiiii kaksiiii koliiiii saaaunaaa
PERKELEEEEE
***tu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vastustaa seksillä myymistä, niin vastustaa sitä, vaikka seksi on myynyt jo satoja vuosia.
Seksin ja seksillä myymisen kannattaminen tosiaan jakaa ihmisiä. Osa kannattaa, osa ei. Itse en kannata ja olen huolissani seksin tuputtamisesta lasten ja nuorten näkökulmasta. Lapset imitoivat näitä ja se altistaa heidät vaaroille.
Erika toistaa naisen ikiaikaista roolia miehiä palvelevana seksinukkena, mikä ei ole mitään muuta kuin elähtänyttä. Jopa lavalla on jättipenis eikä vulva. Vai viittaako tämä transseksuaalisuuteen?
Omien ennakkoluulojen ja estojen pukeminen "entäs lapset" jeesusteluun on aina yhtä läpinäkyvää :D
Mulle tulee Erikasta mieleen variksenpelätti jossain syrjäseudulla minkä joku peräkamarin ukkeli on vaatettanut unelmavaimokseen.
Mä voimaannuin Erikasta niin että uskaltauduin ottamaan mulkun suuhun ja toisen perseeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä? Ei ainakaan finaalia. 😂
Lehdistö siellä äänesti ympäri maailmaa Eerikan parhaaksi.... He eivät ole vauvapalstalaisia. 😅😅😅😅😅👍👍👍👍👍
Niin semifinaalinsa parhaaksi. Katotaan niitä finaalituloksia sit myöhemmin.
Olisi mahtavaa nähdä Erika ja Rammstain yhdessä lavalla heittämässä Ich komme, toivottavasti se vielä nähdään
Vierailija kirjoitti:
Paikalla se sinäkin näköjään olet. Tälläiset erikat vaiettaisiin kuoliaaksi terveessä yhteiskunnassa
Terveessä yhteiskunnassa nämä Erikaa haukkuvat sekopäät olisivat pakkohoidossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lehdistö siellä äänesti ympäri maailmaa Eerikan parhaaksi.... He eivät ole vauvapalstalaisia. 😅😅😅😅😅👍👍👍👍👍
Tuo oli tosiaan vain toimittelijoiden mielipide 2.semifinaalista eikä 1.semissäkään äänestävä yleisö ollut ihan samaa mieltä mitä toimittelijat.
Ekasta semistä meni jo jatkoon varsin vahvaäänisiä ja karismaattisia naisia joilla on jo etenkin itä-euroopan tuki takanaan eli vaikka erika finaaliin varmaan pääseekin niin tiukkaa tekee menestyä vaikka kuinka ähkäisi orkkua. Lisäksi finaalissa on ilman karsimistakin Espanja jonka edustaja on varmasti heidän mieleensä joille tärkein äänestyskriteeri on paljas pinta ja seksikkyys.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se nyt vaan päässyt jatkoon vai joko se muka voitti koko euroviisut :D
Ei se ole vielä päässyt edes jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Eikä edes semifinaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toissailtana sama lehdistö äänesti KAJ:n parhaaksi omassa semifinaalissaan. Lehdistö äänesti myös belgian jatkoon, mutta yleisö ei.
Sinänsä mielenkiintoinen ilmiö, että Erika miellyttää erityisen paljon näitä kovin äkäisiä ja riidanhaluisia suomalaisia (naisia?) jotka vaikuttaa kaikin puolin melkoisen keskenkasvuisilta. Ketjun aloittajakaan ei osannut tehdä asiallista aloitusta vaan Erikan menestyksen varjolla piti päästä sättimään muita ihmisiä ja haastamaan riitaa.
Surullisia tapauksia.
Eihän tuosta saa edes sanoista selvää
Mä olen Erika bla bla
Ich kommeeeeeee-eee
Eeeeeeee
Blabla
Eeeeee-ee
Huutoa enemmän kun laulua. Enkä oikein käsitä sen pakkomiellettä siihen per*seen vilauttelulle. Vähän sellainen raasu, miten kestää psyyke kun on loppuelämäksi leimattu seksityrkyksi ja keikalla kiinnostaa katsojia enemmän paljas pinta kun ns laulu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei edes semifinaalinsa koska se kisataan vasta tänä iltana. Jatkopaikka joko tulee tai ei, mutta mitään ei Erika vielä ole voittanut. Paitsi juu tuon lehdistön äänestyksen oman seminsä osalta. Ekassa semissä voittaja oli KAJ mutta moista "voittoa" ei kukaan jaksanut edes mainita koska täysin yhdentekevä ja merkityksetön.
Samaa sarjaa kuin miss universumeissa joku valittaisiin miss vetoheiluriksi.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se nyt vaan päässyt jatkoon vai joko se muka voitti koko euroviisut :D
Tänään vasta on semifinaali, ei pidä nuolaista ennen kuin tipahtaa. Ei Erika sillä voita että täällä vouhkataan. Melkoinen vosu.
Naisille perseen esittely tuntuu aina olevan voitto.
Paikalla se sinäkin näköjään olet. Tälläiset erikat vaiettaisiin kuoliaaksi terveessä yhteiskunnassa