IL: vasemmistopoliitikon mielestä köyhät saavat varastaa ruokaa kaupasta
Kommentit (263)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein tämän hullun hallituksen aikana.
Eli sinun mielestä lait ovat tehty rikottaviksi?
Kyllä, jos niitä lakeja tehtailee vähä-älyiset fasistit hallituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Aika surullista että vasemmistosta ei löydy parempia edustajia, vaikka on iso puolue.
Ilmeisesti puolueen johto hyväksyy tämän ajatukset?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on siis joku vasemmiston sankari?
Ei mitään uutta,ainahan VASEMMISTOLAINEN on varastamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakikirja on eri mieltä.
Vassareitako kiinnostaisi lakien noudattaminen...?
Entä perujen pistooli mies Vornanen ym. Persu rikolliset joilla rikossyytteitä eduskunnassa. Helvetin hyvä että persujen kannatus romahti rökääleesti. 🤣🤣🤣🤣🤣
Whataboutismia. Ettet vain kirjoittelisi idästä käsin?
Olen aina sanonut tämän, että vassarit eivät ole hallituskelpoisia, koska ovat anarkisteja.
Näillä on aina jotain omia "oikeuksia" mitkä menee lainkin yläpuolelle. Mutta samaan aikaan vaativat muita noudattamaan milloin mitäkin lakia, joka edistää heidän asiaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein tämän hullun hallituksen aikana.
Eli sinun mielestä lait ovat tehty rikottaviksi?
Kyllä, jos niitä lakeja tehtailee vähä-älyiset fasistit hallituksessa.
Voi luoja taas.
Vierailija kirjoitti:
Ja jälleen kerran YLE ei tee negatiiviseen sävyyn juttua tuosta poliitikosta.
Mun mielestä tuollaiset vähä-älyiset oman elämänsä suuret ajattelijat pitäisi jättää nykyistä vähemmälle mediahuomiolle. Ihan vain siksi, että tuollainen ajatus ei leviä.
Vierailija kirjoitti:
Näkisinpä joskus Alman ylittämässä suojatietä. Saattaisin erehtyä jarru- ja kaasupolkimesta.
Erosin juuri reservistä.
Ei mulla muuta. Jatka samaan tahtiin.
Kumpi on epäeettisempää, nälkäänsä varastaminen vai ruuan hoardaaminen ja pihtaaminen?
Jännästi tässäkin nähdään voittoa tavoitteleva kauppias ja ruuantuottajat eettisinä ja hyvinä, vähävarainen pahana.
Vasemmistologiikka on just tuota!
Köyhälläkin on oikeus ruokaan mutta ei varastamalla. Hän voi vuokrata palstan ja kasvattaa siellä osan, ostaa peruselintervikkeita ja tekee itse. Ei ihmeitä maksa.
Köyhäkin saa kulkea mutta ei maksullisilla välineillä maksamatta, jalan tai fillarilla. Aina löytyy jostain halpa pyörä
Vierailija kirjoitti:
Näillä on aina jotain omia "oikeuksia" mitkä menee lainkin yläpuolelle. Mutta samaan aikaan vaativat muita noudattamaan milloin mitäkin lakia, joka edistää heidän asiaansa.
Näillä on vain oikeuksia. Jostain syystä vastuu on vieras käsite.
Nobelin palkinto sille joka löytää johdonmukaista logiikka näiden kana-aivojen tunnehöttömäisestä aatteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakikirja on eri mieltä.
Ja Jeesus taas toista mieltä.
Mutta vassarithan ovat ateisteja.
Meillä ei olekaan enää persuhullua vaan sekopäisempi peruhullu. Kiihkoissaan menee jo sanat sekaisin. Kännissä..?
Vierailija kirjoitti:
Näkisinpä joskus Alman ylittämässä suojatietä. Saattaisin erehtyä jarru- ja kaasupolkimesta.
Persun mielestä siis ihmisten päälle saa ajaa.
Kuules: kukaan ei suostu kuolemaan nälkään paskahallituksen paskapäätösten takia.
Jostain leipä revitään ja jos ei muualta niin mersupersun tai kokoomusnatsin kourasta. Mersusta osina ja merkkilaukuista saa hyvät hynät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakikirja on eri mieltä.
Vassareitako kiinnostaisi lakien noudattaminen...?
Entä perujen pistooli mies Vornanen ym. Persu rikolliset joilla rikossyytteitä eduskunnassa. Helvetin hyvä että persujen kannatus romahti rökääleesti. 🤣🤣🤣🤣🤣
Ja taas kerran sulla ei ole mitään sanottavaa itse aiheeseen. Aikuiset keskustelevat sinä öyhötät. Etkä osaa edes kirjoittaa.
Et osaa sinäkään. Puuttuu välimerkkejä ja sotket puhekieltä ja kirjakieltä sekaisin.
Edellinen kommentoi typerää kommenttiasi eli pysyi aiheessa. Sinä aloit vollottaa.
Vierailija kirjoitti:
Lakikirja on eri mieltä.
Lait ei sido vasemmistoa. Vasemmisto saa tehdä ihan mitä huvittaa, istua vaikka kaiket päivää teiden tukkona ja sen jälkeen hakea sun lompakosta rahaa jotta voivat käydä burgerilla (kalliimpi vegaaninen).
Köyhä voi kerätä pulloja, risuja tai vaihtoehtoisesti raottaa saksia (naisolettu) tai kannikoita (miesoletettu). Ansaituilla rahoilla voi sitten ostaa kaupasta ruokaa vai onko liian työlästä? Joko Alma on ryhtynyt saksien raottajaksi?
Ja taas kerran sulla ei ole mitään sanottavaa itse aiheeseen. Aikuiset keskustelevat sinä öyhötät. Etkä osaa edes kirjoittaa.