Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko laihtua 10 kg kahdessa kuukaudessa?

Vierailija
15.05.2025 |

Olen 175 cm ja 102 kg. Tulevan toimenpiteen takia olisi hyvä laihtua mahdollisimman paljon. Onko kokemuksi missä ajassa kymppi lähtee, kun ylipainoa on näinkin paljon kuin minulla. 

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä painoin vappuna 110 kg, pituutta sama 175 cm. Nyt painan 104. Enkä ole varsinaisesti edes laihduttanut, vaan ruokahalun mukana meni myös herkkuhalut. Aamupalan, lounaan ja iltapalan olen syönyt.

Mitä oot syönyt noilla aterioilla? 

Aamupalaksi täysjyväleivän päällisineen ja kahvin lounaaksi mitä nyt milloinkin ruokaa on ollut, iltapalaksi yleensä kaurapuuro, jogurttia ja marjoja.

Vierailija
42/47 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä painoin vappuna 110 kg, pituutta sama 175 cm. Nyt painan 104. Enkä ole varsinaisesti edes laihduttanut, vaan ruokahalun mukana meni myös herkkuhalut. Aamupalan, lounaan ja iltapalan olen syönyt.

Mitä oot syönyt noilla aterioilla? 

Aamupalaksi täysjyväleivän päällisineen ja kahvin lounaaksi mitä nyt milloinkin ruokaa on ollut, iltapalaksi yleensä kaurapuuro, jogurttia ja marjoja.

Hyvä kuulla että voi laihtua vaikka syö leipää ja puuroa. Itsekin niistä tykkään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni 10 kilon pudotukseen puoli vuotta. 173 cm lähtö 102 kg. Mutta olen jo kuusikymppinen, kilpirauhasen vajaatoiminta lääkityksellä, uniapnea ja jo muutakin perussairautta. Nyt jumitetaan 95:ssä, kun 9 kk painonpudotusta takana. Tavoitteena kesän jälkeen kasilla alkavat lukemat. Siitä sitten seiskaa kohti. 

Vierailija
44/47 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni 10 kilon pudotukseen puoli vuotta. 173 cm lähtö 102 kg. Mutta olen jo kuusikymppinen, kilpirauhasen vajaatoiminta lääkityksellä, uniapnea ja jo muutakin perussairautta. Nyt jumitetaan 95:ssä, kun 9 kk painonpudotusta takana. Tavoitteena kesän jälkeen kasilla alkavat lukemat. Siitä sitten seiskaa kohti. 

Lähtö siis oli 112 kg ei 102.

Vierailija
45/47 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto 

Vierailija
46/47 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin 20 kg 3  kuukaudessa. Poljin kuntopyörää 2 tuntia joka päivä.

Vierailija
47/47 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesipaastolla kuukauden juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä