Voinko laihtua 10 kg kahdessa kuukaudessa?
Olen 175 cm ja 102 kg. Tulevan toimenpiteen takia olisi hyvä laihtua mahdollisimman paljon. Onko kokemuksi missä ajassa kymppi lähtee, kun ylipainoa on näinkin paljon kuin minulla.
Kommentit (47)
Kyllähän tuollainen onnistuu jos pystyy säätelemään syömänsä ravinnon määrää.
Olen tehnyt tuon kuukaudessa ja lähtöpaino oli paljon pienempi. Sadasta kilosta on helppo saada 10 kg pois kahdessa kuukaudessa.
2 vko meni viimeksi. Hiilarit mahdollisimman alas ja tarpeeksi rasvaa.
Voi laihtua. Itse laihdutan keto/vvh:lla. Paino on pudonnut neljässä viikossa 5,7 kg. Hiilihydraatit minimiin. Rasvaa pitää syödä tarpeeksi ettei ole nälkä. Itse en pysty laihduttaan hiilihydraatteja syömällä. Nälkä on muuten koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
2 vko meni viimeksi. Hiilarit mahdollisimman alas ja tarpeeksi rasvaa.
Lienet mies?
500-1000 grammaa viikossa eli 10kg vaatisi 10-20 viikkoa. Mikäli tavoitteena pidempiaikaiset tulokset. Mikäli vain tavoite tipputtaa hetkellisesti, niin onnistuu kyllä esim. muutamat näyttelijät tuollaista tehneet leffaroolien takia.
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt tuon kuukaudessa ja lähtöpaino oli paljon pienempi. Sadasta kilosta on helppo saada 10 kg pois kahdessa kuukaudessa.
Mahtavaa! Miten sä teit sen? Ap
Lopetat kokonaan syömisen, etkä juo muuta kuin vettä, niin tippuu varmasti paino tarpeeksi tuossa ajassa.
Jalan kun amputoit. Sinulta joutaa kyllä pääkin.
Haista v ittu!
Noin lihavalta lähtee kuukaudessa 10 kg, jos lopettaa ylensyönnin ja liikkuu runsaasti joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Jalan kun amputoit. Sinulta joutaa kyllä pääkin.
Haista v ittu!
Ei se vtun haistaminen painoa pudota
Laittakaa YouTubeen Tommi Fininilä painonpudotus. Tommi on nuori kaveri, jolla lähtötilanne oli 190 cm ja 120 kg. Hän tiputti neljässä kuukaudessa 25 kg laittamalla syömisen kuntoon ja tekemällä pitkiä kävelylenkkejä muutaman kerran viikossa. Ei kovin vaikeaa, siis. Ymmärrän, että syöminen on niin saatanan kivaa: siksi suurin osa suomalaisista on ylipainoisia.
Ketoa äänestän minäkin. Olen keto+omad-yhdistelmällä laihtunut n. 10 kiloa viidessä viikossa (bmi alussa n. 30). Ei ollut edes kovin vaikeaa, koska ketolla ollessani (itseltäni) lähtee pahin nälän tunne, tai siitä tulee ainakin siedettävämpi kuin hiilareita syödessä.
N47
Varmaan tuosta lähtöpainosta.
Itse olen laihtunut 17 päivässä 1000kcal ruokavaliolla vasta reilun kilon.
Keskitysleiridieetti,ja kyykkyhyppyä aamusta iltaan...silloin onnistuu..
Vierailija kirjoitti:
Keskitysleiridieetti,ja kyykkyhyppyä aamusta iltaan...silloin onnistuu..
Keskitysleiridieetti? Eli kaasukammio?
Vierailija kirjoitti:
BBBE ja OMAD. Tehtaan takuu.
Mitä nämä tarkoittaa?
Helposti voi.