Tarkoittaako se että jos ihmiset kattoo pitkään että olen hyvännäköinen?
En pidä itseäni hyvännäköisenä vaan melko taviksena. Paitsi nuorempana olin melko nätti kun katsoin kuvia, nyt olen päälle 34v. Mutta usein ihmiset katsoo "pitkään". Olen yli 178cm pitkä ja hoikka ja pitkät hiukset. En pukeudu provosoivasti, vaan huppareihin ja löysiin housuihin.
Kommentit (13)
Sama. En usko ainakaan omalla kohdalla että ulkonäkö, ellei joskus harvoin. Joku tapa tuijottaa niillä ja väri kiinnittää huomion huivissa, hatussa tai heijastin. En tiedä mikä ihmisillä on.
Vierailija kirjoitti:
Sama. En usko ainakaan omalla kohdalla että ulkonäkö, ellei joskus harvoin. Joku tapa tuijottaa niillä ja väri kiinnittää huomion huivissa, hatussa tai heijastin. En tiedä mikä ihmisillä on.
Asun melko pienessä kylässä johtuukohan siitä?
Voihan se sitäkin olla. Tai sitten olet muulla tavoin silmiinpistävä, viikset tms.
Ehkä siks kun oot kuitenkin aika pitkä tai sitten jos hiuksesi on erityisen pitkät. Mutta en tiedä tuijotetaanko kauniita ihmisiä, voisi luulla että ihmiset ei kehtaisi tehdä niin etteivät jäisi kiinni. Sen sijaan rumia voi vapaasti tuijottaa
Todennäköisesti vain haiset pahalta.
Pyyhi jatkossa kuolat poskelta niin eivät tuijota.
Tulee mieleen joku hevarityyppi... äijällä pitkät likaiset hiukset.
Ihmiset maksoivat rahaa, että pääsivät tuijottamaan epämuodostuneita sirkuksiin.
Minä katon kyllä ihaillen hymyillään kun tavataan.
Jos joku tuijottaisi mua, tsekkaisin ekana onko meikit levinneet tai hame valahtanut alas, ei tulisi mieleenkään ajatella olevani kaunis.
Mitä jos vain ottaisit lääkkeesi, niin vähenis vainoharhat