Miksi en kelpaa naisille?
Saan matchejä ainoastaan ylipainoisilta tai rumilta naisilta.
Miksi en siis kelpaa naisille? Olen korkeakoulutettu ja normaalipainoinen joten eikö minulle kuuluisi nainen joka on normaalipainoinen ja ihan ok näköinen?
M29
Kommentit (219)
Sinulla on jo pakollinen asevelvollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasoteorian mukaan saat huomiota vain oman tasoisiltasi naisilta. 😊
Tämä ei pidä paikkaansa koska naiset yliarvioi oman tasonsa.
Jos siis nainen joka ei ole kaunis tykkää urheilullisesta miehestä joka on vielä koulutettu niin he ovat mielestäsi samaa tasoa?
Todellisuudessa tasoja ei ole olemassakaan. Jokaisella on eri mieltymykset ja näkemykset juuri itselle sopivasta kumppanista. Jokainen saa tykätä tai olla tykkäämättä kenestä tahtoo. Sinä et voi muiden "tasoa" päättää.
Jos tasoja ei ole olemassakaan niin miksi tavallinen mies ei voi saada kaunista naista? 🤔 Miksi komeat ja hyvätuloiset miehet saa kauniin naisen? 🤔
Kyllä pareja muodostuu ihan laidasta laitaan. Riittää kun menet välillä ulos ja katselet muita, ihan tavallisia ihmisiä on maapallo täynnä. "Kaikkien" mielestä kauniita ja komeita on maailmassa vain kourallinen, jokaisella on oma mielipiteet muiden ulkonäöstä, ja kyseessä on nimenomaan mielipiteet, ei fakta.
Vierailija kirjoitti:
Iskennän abc:
Supliikki
naamakomeus
Kipinä
= kemia.
Et saa romanttisessa mielessä tasapainoista suhdetta jos jokin noista tökkii. Ne luulemasi alemman tason naiset koettaa romantiikkaa tarjota mutta todellisuudessa koettavat hyötyä enemmän taloudellisesti ja saada stabiilin parisuhteen puolivillaisenakin edes ja tietävät että komeiden miesten pelikentillä eivät enää pärjää oikeasti hoikille ja kauniille naisille.
Läpälässyn lää sun setämieslistalle. "Supliikki" on sana, jota alle 90-vuotiaat ei tunne. "Naamakomeuden" olet keksinyt skitsouksissasi itse ja naisista et tietenkään ymmärrä mitään.
Olet analfabeetti ja outo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iskennän abc:
Supliikki
naamakomeus
Kipinä
= kemia.
Et saa romanttisessa mielessä tasapainoista suhdetta jos jokin noista tökkii. Ne luulemasi alemman tason naiset koettaa romantiikkaa tarjota mutta todellisuudessa koettavat hyötyä enemmän taloudellisesti ja saada stabiilin parisuhteen puolivillaisenakin edes ja tietävät että komeiden miesten pelikentillä eivät enää pärjää oikeasti hoikille ja kauniille naisille.
Läpälässyn lää sun setämieslistalle. "Supliikki" on sana, jota alle 90-vuotiaat ei tunne. "Naamakomeuden" olet keksinyt skitsouksissasi itse ja naisista et tietenkään ymmärrä mitään.
Kylläpäs ymmärrän!
Miksi en kelpaa naisille?
(Monelleko pitäis? Eikö yksi millään riitä?)
Ehkä siksi, ettet tajua naisten olevan sinua paljon fiksumpia ihmisyksilöitä.
Te vänisijät olette silmiinpistävän vähäjärkisiä pihatonttuja.
On kyllä mystinen juttu, ettei tyhmä toope kelpaa kauneimmille insta-misseille.
Not.
Lätkii tykkäyksiä jokaiselle NAISELLE ja ruikuttaa kun jotkut näistä tykkää takaisin.
Ruikuttaa näiden tykkääjien ulkonäöstä ja inttää, ettei NAISET hänestä välitä.
Vttu älä tykkää niistä joista et oikeasti tykkää, koska jo siinä sinä valehtelet ja olet laiska, tyhmä ja ilkeä.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on jo pakollinen asevelvollisuus.
Plus ne Nobelit ja pörssiyhtiöt. On se kumma että jäbän pitäis maailmassa kaikki saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iskennän abc:
Supliikki
naamakomeus
Kipinä
= kemia.
Kylläpäs ymmärrän!
Supliikki uuniin
Kun kouluun piti herätä, ei puhettakaan.
Mutta työttömänä/mt-eläkkeellä/supliikkipersenaama herää muna pystyssä aamuseiskalta omaa trolliketjuaan päivystämään.
Ja se munakin on erittäin pieni ja ruma.
Iskentää edistyneille:
Etsi urpo
Vasara
Otsaan
Toista kunnes Urpo viisastuu ja on hiljaa
Kenellekään ei kuulu minkäänlaista kumppania. Kun kohtaa muita ihmisiä, niin voi löytyä joku kenen kanssa viihtyy ja joka viihtyy minun seurassa. Siitä voi sitten syntyä ihastuminen ja rakastuminen. Tämäkään ei pakosti tarkoita parisuhteen syntymistä, koska toinen tai molemmat voi olla parisuhteessa tai on muita asiaan vaikuttavia seikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Lätkii tykkäyksiä jokaiselle NAISELLE ja ruikuttaa kun jotkut näistä tykkää takaisin.
Vttu älä tykkää niistä joista et oikeasti tykkää, koska jo siinä sinä valehtelet ja olet laiska, tyhmä ja ilkeä.
Miesten on pakko tykätä kaikista naisista eli myös niistä rumista koska muuten mies ei saa naista. Miesten on pakko tyytyä myös niihin alemman tason naisiin koska muuten mies jää ilman naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten on pakko tykätä kaikista naisista eli myös niistä rumista koska muuten mies ei saa naista. Miesten on pakko tyytyä myös niihin alemman tason naisiin koska muuten mies jää ilman naista.
Sitten ei kannata nettipalstalla valittaa. Itse on tosiaan tykkää kaikista naisista, koska en koe mitään arvoa matchille vain matchaamisen vuoksi. En halua parisuhdetta vain parisuhteen vuoksi, joten miksi olisi kriteeritön selailija?
Pässi tykkää ite niistä rumista ja ylipainoisista ja itkee sitä😂😂🤣
Pelkästään kirjoituksesi perusteella tulee epämiellyttävä "hönkäys"..tyydy vaan "nyrkkikyllikkiin"tai johonkin narkkariin..KUULUISI muka ok nainen..?millä perusteella?..tai tee joku vammainen onnelliseksi!
Vierailija kirjoitti:
Mistä sitä tietää, jos vaikka se ylipainoinen voi olla vaikka kuinka kiva ja vaikka kuInka sopiva sinulle? Jos sinulle ei kukaan anna mahdollisuutta, niin miksi et itse anna mahdollisuutta joillekin?
M35
Koska lihava nainen ei kiihota. Lihava nainen kelpaa maksimissaan kaveriksi. Todellisuudessa toki lihavaakin naista käy painamassa puutteinen betamies.
AP:" VÄÄÄÄÄÄÄÄÄ BYYYYYYY YYYYYYYY NYYYYYYYH. En saa Neitsyt instapyllistelijä- megabeibi- barbi pumpattavakseni. BÄÄÄÄÄ VÄÄÖÄÄ YYYYYYYY ÖÖÖÖÖÖÖÖ. Kyllä naiset on sitten nirsoja ja kranttuja ja hypergamisia. Mulla on oikeus, on on on , saada top 0.0000000001 tissi- pilluteline. On on on on on on on!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"