Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi en kelpaa naisille?

Vierailija
14.05.2025 |

Saan matchejä ainoastaan ylipainoisilta tai rumilta naisilta. 

Miksi en siis kelpaa naisille? Olen korkeakoulutettu ja normaalipainoinen joten eikö minulle kuuluisi nainen joka on normaalipainoinen ja ihan ok näköinen?

M29

Kommentit (219)

Vierailija
21/219 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siirry hyvä mies peilin eteen ja mieti voisko se vika olla sun luonteessa.

Miksi se vika on aina meissä miehissä? Eikö naisessa ole vikaa jos nainen on esim ruma?

M29

Ei, miksi olisi. Kenellekään ei kuulu ketään, joka ei tämän kanssa halua olla.

Paskaa luonnetta ei peitä edes puuteri.

Vierailija
22/219 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet luonteeltasi mulkku. Ehkä joku bitch sinutkin huolisi. Vakka, kansi, jne.

Bitchjejä kohtaan loukkaus verrata aloittajaa niihin. Ennen hongankolistaja incelien ininät ei ollut mitään bitchiä. Mikä juoppo setä/ mamma siellä sotkee asioita???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/219 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, et ole yksin.

Kyllä hän nimenomaan on yksin, koska ei saa haluamaansa eikä taas itse kelpuuta hänet haluavaa rumataimuutenvaanlihava taimuutenvaanruma -ainesta.

Vierailija
24/219 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne ap ottais ap sut, kun parempaakin on tarjolla ja yksinkin on parempi kuin sun kanssa?

Vierailija
25/219 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset antakaa ehdes mahdollisuus meille tavismiehille koska me kaikki emme voi olla jännämiehiä tai hyvätuloisia statusmiehiä.

Olen rehellisesti sanottuna tavismies eli 5/10 ulkoisesti, teen tavallista työtä ja olen keskituloinen. Olenko liian tylsä ja liian köyhä tavallisten naisten mielestä?

Vierailija
26/219 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan naapurintyttönaisen, mutta kaikki vastaantulijat ovat jotain saatanan av-mammoja!

Vierailija
27/219 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, et ole yksin.

Kyllä hän nimenomaan on yksin, koska ei saa haluamaansa eikä taas itse kelpuuta hänet haluavaa rumataimuutenvaanlihava taimuutenvaanruma -ainesta.

Uskooko täällä joku oikeasti, että hetken ap:n kanssa puhuttuaan ne rumat ja lihavatkaan ap:ta huolisi?

Vierailija
28/219 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset antakaa ehdes mahdollisuus meille tavismiehille koska me kaikki emme voi olla jännämiehiä tai hyvätuloisia statusmiehiä.

Olen rehellisesti sanottuna tavismies eli 5/10 ulkoisesti, teen tavallista työtä ja olen keskituloinen. Olenko liian tylsä ja liian köyhä tavallisten naisten mielestä?

Jokainen kaltaisesi jankuttaja on 0/10-mies. Et edes sitse löydä itsestäsi mitään hyvää tai kiinnostavaa.

Vierailija
29/219 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut mahdollisuutenne on I L O T A L O. Norminaiset elävät itselleen eivätkä ilmaisterapeutteile marttyyreina uleille.

Vierailija
30/219 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumana ja lihavana voin kertoa että mielummin olisin yksin kun ap:n kaltaisen tyypin kanssa.

Vaikka olis kuinka korkeakoulutettu ja normaalipainoinen, niin hänen luonne tekee hänestä kaikin puolin vastenmielisen.

Vierailija
31/219 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainut mahdollisuutenne on I L O T A L O. Norminaiset elävät itselleen eivätkä ilmaisterapeutteile marttyyreina uleille.

Suomessa vaan ne eivät ole laillisia. Naiset ikävä kyllä uhriutuu asioista ja naiset syyttää omasta huonoudestaan miehiä.

Vierailija
32/219 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei halua tyhjäpäistä, pinnallista, persoonatonta tusinatolloa kivireekseen/hyväntekeväisyyspiikomisprojektikseen.

Vierailija
33/219 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisille kelpaa muutkaan . Ei sillä loppupeleissä mitään väliä . Pitää olla jännärajamiesporchelääkärisirpakylmässä

Vierailija
34/219 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siirry hyvä mies peilin eteen ja mieti voisko se vika olla sun luonteessa.

Miksi se vika on aina meissä miehissä? Eikö naisessa ole vikaa jos nainen on esim ruma?

M29

Mitä se sinulle kuuluu, minkänäköinen joku muu on?

Vierailija
35/219 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestään ihan ok näköinen mies on naisten mielestä ruma. 

Ei auta edes jatkuva jankutus vauvapalstalla, nyyhkistä.

Vierailija
36/219 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa vaan ne eivät ole laillisia. Naiset ikävä kyllä uhriutuu asioista ja naiset syyttää omasta huonoudestaan miehiä.

Päinvastoin, sinähän täällä taas ulizzzet kelpaamattomuuttasi, syyllistäen kaikki muut siitä ja että rumalihavat eivät ole naisia/ihmisiä ollenkaan. Sinun mielipiteesi "joidenkin naisten huonoudesta" ei kuitenkaan ole pakkoprojisoitavissa yleiseksi totuudeksi, jonka kaikki allekirjoittavat, YHYY.

Vierailija
37/219 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama valitus ollut aplle 17 vuoden ajan, vaihda jo valitusta

Vierailija
38/219 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Match tarkoittaa molemmin puolista tykkäystä. Saat mätsejä niiltä keistä olet itse tykkäillyt. Tykkäät siis ylipainoisista ja rumista.

Vierailija
39/219 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasoteorian mukaan saat huomiota vain oman tasoisiltasi naisilta. 😊

Vierailija
40/219 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama valitus ollut aplle 17 vuoden ajan, vaihda jo valitusta

Tyhjästä on mahdotonta nyhjästä.