Kaisa Merelä ja romantisoitu abortti
Aika härskiä..
Kommentit (926)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää kun yleisesti ajatellaan, että abortti on joku ihmisoikeus. Ei todellakaan ole! Itse olet saattaanut tilanteen tähän pisteeseen ja kannat vastuusi siitä.
Ei olekaan, kaikilla ihmisillä ei ole sitä saatavilla. Se on etu niille, joilla on siihen pääsy. Samoin kuin vaikkapa seksi ja parittelukin, tai internet.
Seksi ja internet eivät ole ihmisoikeuksia. Elämä on ja abortissa päätetään tarkoituksellisesti ihmiselämä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää nykyajan someinfluensserit on ihan tyhjäpäisiä turhakkeita. Itseäni ei ainakaan kiinnosta antaa yhtäkään tykkäystä tai klikkausta näille. Näitä ei kiinnosta mikään muu kuin ylikulutus, yhteistyöt ties minkä epäeettisten yritysten kaa (rahan vuoksi) ja aivan jokaikisen henkilökohtaisen asian jakamisen tykkäysten ja klikkausten vuoksi. Jos heiltä kysyisi kannanottoa johonkin oikeaan tärkeään asiaan niin ei varmaan mitään järkevää ulosantia kuulisi.
Jep. Joku voi lisäksi kuvitella, että tuossa ollaan jollain tyttöjen asialla vaikka ei olla edes sillä, vaan pelataan miesten maailmaa täysin miesten pussiin. Huvittaa.
Totta kai aborttioikeus on tyttöjen asia. Mene ihmeessa katsomaan millainen meininki on maissa, missä mahdollisuutta aborttiin ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää kun yleisesti ajatellaan, että abortti on joku ihmisoikeus. Ei todellakaan ole! Itse olet saattaanut tilanteen tähän pisteeseen ja kannat vastuusi siitä.
Ei olekaan, kaikilla ihmisillä ei ole sitä saatavilla. Se on etu niille, joilla on siihen pääsy. Samoin kuin vaikkapa seksi ja parittelukin, tai internet.
Seksi ja internet eivät ole ihmisoikeuksia. Elämä on ja abortissa päätetään tarkoituksellisesti ihmiselämä
Mitä sitten? Synnyttämään pakottaminen on psykopaattista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisessa ehkäistyssä seksissäkin ehkäistään ihmiselämä.
Makaaberia ja kuvottavaa touhua. Kas kun ei kuivannut alkiota ja tehnyt siitä avaimenperää.
Varmaan jo sanottukin, mutta eivätkö 29-vuotias ja 47-vuotias osaa ehkäistä?
Vierailija kirjoitti:
On se sen syntymättömän lapsen ihmisoikeus syntyä edes toivottuna.
Mutta totta on sekin, että pitäisi välttää tilanteita joissa ylipäätään tulee raskaaksi. Mitään täysin varmaa ehkäisyä ei kuitenkaan ole olemassa, ja jos jotkut nuoret hölmöilijät on menneet ehkäisyttä sänkyyn, niin kyllä se abortti on lähtökohtaisesti paras ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan jo sanottukin, mutta eivätkö 29-vuotias ja 47-vuotias osaa ehkäistä?
Abortteja tehdään myös silloin, kun lapsi on toivottu esim. äidin hengen pelastamiseksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisoikeudet alkavat syntymästä (ja yleensä niitä aletaan myös rikkomaan välittömästi sen jälkeen esim. lääkärien toimesta). Sikiö on istukoineen teknisesti naisen ruumiinosa. Se että muut ihmiset kaivautuvat naisen ruumiiseen kontrolloimaan hänen ruumiinosiaan on myös ihmisoikeusrikos.
Vierailija kirjoitti:
Minusta abortti on jokaisen oma asia mutta minusta on todella wt-meininkiä tuo tapa, millä siitä piti avautua julkisuuteen. Kohta nää tyhjänpäiväiset influensserit varmaan postaa näitä höpölöpöstoorejansa kuolinvuoteelta ja ihmisten hautajaisista, kunhan vaan saa naamansa someen. Jollain tavalla jopa ällöttävää lässyttää abortoidulle sikiölle ruusujen kera
Noh ihmiset on erilaisia, ja toiset tommosia. En seuraa tuota tyyppiä, mutta kuulemma LA firesien aikaan hän postasi jotain täysin itseensä keskittyvää itsekästä settiä siitä, miten niiden historiallisen kovien tulipalojen takia hänellä meni nyt joku retriitti sivu suun tms.
Mutta joo, tyttöjen asialla. :D
Bible Mooses Bible. Voitte lukea sieltä miten faaraon hovissa elettiin. Ja miten keskenmenoja tuli yhtenään ja kuolleena syntyi kuin lapsia kuoli. Oikein laitettu JAHVEN syyksi kaikki. Jahve teki pahojaan yhtenään. Jopa saman naisen pojista toinen oli ruskea toinen valkoinen. Jahve on niin hassu . Uhratkaa nyt pari lammasta ja kukkoa niin helpottaa. Jahvelle. Thaimaassa viedään ruokia patsaalle. Auttaako se? Ainakin ylläpitää taikauskoa. Kiinassa oikein juhlitaan lohikäärmettä niin se leppyy eikä tee pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Makaaberia ja kuvottavaa touhua. Kas kun ei kuivannut alkiota ja tehnyt siitä avaimenperää.
Pitää varmaan jonkun influensserin tehdä tämäkin jotta tämä turha vahinkolaukausten pyhittely loppuu.
Edelleen jokaisella naisella satoja munia ja miehillä siittiöitä.
Ei ole mitään syytä pyhitellä vahinkolaukauksia, kun selkeä konsensus on, että lapsia ei haluta. Niitä voitaisiin tehdä koska tahansa liukuhihnalta, jos haluttaisiin. Ei haluta. Jotenkin sairasta tuo, että jos tapahtuu vahinko ja se korjataan, jotkut hullut ovat heti kieli pitkällä himoitsemassa tuota vahinkoa. Tekee mieli muurata kohtu vielä tiukemmin umpeen.
Miksei toi ihminen laita kameroita kotiinsa ja lähetä livenä elämäänsä 24/7. Ihan jokainen askel ja sana suoraan julkisuuteen. Minä en voi ymmärtää ihmisiä, joiden pitää julistaa kaikki henkilökohtaisimmatkin asiat maailmalle. Täysin tuomittavaa. Haluaako suhteen tai "suhteen" toinen osapuoli samaa. Mitä ihmisen päässä liikkuu.
" Rikoin sukupolvien välisen tavan, jossa äitiydelle täytyy uhrata itsensä."
Minä minä, minäminäminä. Minä minä? Minäminäminä minä minäminä.
Vierailija kirjoitti:
Miksei toi ihminen laita kameroita kotiinsa ja lähetä livenä elämäänsä 24/7. Ihan jokainen askel ja sana suoraan julkisuuteen. Minä en voi ymmärtää ihmisiä, joiden pitää julistaa kaikki henkilökohtaisimmatkin asiat maailmalle. Täysin tuomittavaa. Haluaako suhteen tai "suhteen" toinen osapuoli samaa. Mitä ihmisen päässä liikkuu.
Mitäs tuomittavaa siinä on? Ei riko kenenkään oikeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää nykyajan someinfluensserit on ihan tyhjäpäisiä turhakkeita. Itseäni ei ainakaan kiinnosta antaa yhtäkään tykkäystä tai klikkausta näille. Näitä ei kiinnosta mikään muu kuin ylikulutus, yhteistyöt ties minkä epäeettisten yritysten kaa (rahan vuoksi) ja aivan jokaikisen henkilökohtaisen asian jakamisen tykkäysten ja klikkausten vuoksi. Jos heiltä kysyisi kannanottoa johonkin oikeaan tärkeään asiaan niin ei varmaan mitään järkevää ulosantia kuulisi.
Jep. Joku voi lisäksi kuvitella, että tuossa ollaan jollain tyttöjen asialla vaikka ei olla edes sillä, vaan pelataan miesten maailmaa täysin miesten pussiin. Huvittaa.
Totta kai aborttioikeus on tyttöjen asia. Mene ihmeessa katsomaan millainen meininki on maissa, missä mahdollisuutta aborttiin ei ole.
Aborttioikeus joo, mutta kaikki muu siinä ympärillä ;) Luin nyt tarkemman uutisen tuosta, ja vaikka abortin täysin hyväksynkin, niin kyllä tuo meno on todella irvokasta mitä hän on julkisuuteen jakanut, ja on täysin itse kaivanut verta nokastaan - ja varmasti tiennyt sen. Eli eiköhän tuossa ihan systemaattinen klikkien kalastelu taustalla.
Vanhat feministit varmasti kääntyilevät haudoissaan. Mitään tällaista he tuskin halusivat. Feminismin "keihäänkärki" on siis vuonna 2025 kehuskella syntymättömän lapsensa tuhoamisella, ja siitä saatavalla somehuomiolla ja klikkauksilla? Feminismi oli aikoinaan hyvä ja tarpeellinen, nykyisin sen ydin on synkkä, vihamielinen ja kostonhimoinen. Läpimätä.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs pitäisi hokea?
"Miehen siittiö, miehen siittiö, miehen siittiö" vai "ä pärä epävakaissa oloissa, ä pärä epävakaissa oloisa, ä pärä epävakaissa oloissa"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs pitäisi hokea?
"Miehen siittiö, miehen siittiö, miehen siittiö" vai "ä pärä epävakaissa oloissa, ä pärä epävakaissa oloisa, ä pärä epävakaissa oloissa"?
Miksi pitää lukea mitään? Pitääkö kaikki repostella koko maailmalle?
Eikös miehet ole masturboineet kautta aikojen esim. naisten aphoinpitelylle? S/m?