Kaisa Merelä ja romantisoitu abortti
Aika härskiä..
Kommentit (926)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tai ei suhtaudu mitenkään. Miksi minun pitäisi pelkän iän perusteella suhtautua kehenkään aikuiseen ihmiseen mitenkään? Joidenkin nuorempien naisten kanssa synkkaa ja on kivaa, ja sit monet ei vaan kiinnosta sen enempää kuin suurinosa oman ikäisistä tai vanhemmistakaan naisista. " jne.
Se on ihan hyvä vaihtoehto. Mutta tuomitseminen ja arvostelu, varsinkin sukupolvien yli, on harppumaista.
Tämä kyseinen somettaja on hyvä esimerkki siitä, miten käytetään maksimaalisesti vapautta. Nuo kaikki jutut mitä hän tekee ovat olleet sallittuja ja vaikka kuinka kauan, mutta hän koko ajan paljastaa, kuinka sosiaaliset normit edelleen lyövät vastaan. Kuten tässä aborttitapauksessa.
Minä olen aina tyttöjen puolella. Ja tämä influensseri ajaa heidän oikeuksiaan ja asioitaan.
Minä taas olen niiden asioiden puolella, jotka koen oikeiksi. Kenenkään ikä ei lii
Toki, ja väkivaltaisen mielestä saa lyödä. Minä en tee kumpaakaan muuta kuin itsepuolustukseksi. Ja tässä tapauksessa esim. naisten oikeuksien puolustukseksi.
Ja ehdottomasti nuorilla on oikeus sekä käyttää oikeuksiaan ja vapauksiaan, nauttia niistä, että tehdä virheitä. Vanhemmillakin tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Abortti= murha
Abortti ei ole murha
Vierailija kirjoitti:
On tuossa iän kanssa paljonkin tekemistä, sillä aiemmilla sukupolvilla ei ole välttämättä ollut abortin mahdollisuutta. Samoin seksuaalinen vapautuminen on tapahtunut oikeastaan vasta ihan pikku hiljaa
Ja tottahan tuo saattaa ollakin, en minä ainakaan ole koskaan itseäni nuoremmilta kohdannut niin avaointa halveksuntaa ja vihaa kuin vanhemmilta. Kyllä siinä ihan pointti on.
Sinulle vissiin kova paikka, että jotkut vanhemmat miehet ja nuoremmat naiset pariutuvat? Jutuista päätellen vihan tulimeri kiehuu taas. Olisitko itse halunnut imeä sen vanhemman miehen kullia, vai?
Yök, en missään nimessä olisi halunnut :D
Itse en ole koskaan kohdannut ylipäätään mitään halveksuntaa - en sen enempää nuoremmilta, kuin vanhemmiltakaan. Sekä nuoremmat, että vanhemmat ovat suhtautuneet kivasti ja ystävällisesti. Syy löytynee peilistä?
No mitä se sitten on sinulta pois, jos joku toinen imee? Käännä katseesi vaan, jos näet jotakin mistä et pidä.
Voi olla, esim. kauniita naisia systemaattisesti kuulemma vihataan tuntemattomien naisten toimesta. Eli ehkäpä syy tosiaankin kohdallasi löytyy peilistä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voi antaa lapsi adoptioon jos ei kerran halua lasta? Miksi se pitää tappaa?
Miksi pitäisi kärsiä 9kk raskautta, synnytys ja kakkki sen jälkeiset komplikaatiot, jos ei halua lasta?
Abortissa ei myöskään "tapeta lasta" vaan poistetaan hedelmöittynyt alkio, joka näyttää räkäklimpiltä.
Parempi olikin noin vääristyneellä maailmankuvalla, silti ajattelen, että abort ti on murha
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista ja vaikeasti ymmärrettävää näin lapsettomuudesta kärsivän samanikäisen naisen näkökulmasta. On absurdia, että toiset käyvät kivuliaissa ja kalliissa IVF-hoidoissa ja toiset heittävät tällaisen lahjan elämältä menemään. Ymmärrän kyllä lapsettoman elämäntyylin, mutta minusta "ei vielä" on perusteeton syy abortille.
Onneksi sinulta ei kysytä, kun joku sinulle täysin tuntematon nainen valitsee abortin. On myös erittäin itsekeskeistä ajatella, että toisten aborteilla olisi mitään tekemistä sinun lapsettomuutesi kanssa. Ja onko sinusta todella lahja elämältä tulla vahingossa raskaaksi vasta alkumetreillä olevassa ihmissuhteessa, jonka toinen osapuoli asuu ulkomailla?
Jeps. Käytännössä "yhyy olen paskonut oman pilluni niin epäreilua että tuon pillu toimii!!!!! hyi fittan vihaa paska yhyy!!!!!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voi antaa lapsi adoptioon jos ei kerran halua lasta? Miksi se pitää tappaa?
Miksi pitäisi kärsiä 9kk raskautta, synnytys ja kakkki sen jälkeiset komplikaatiot, jos ei halua lasta?
Abortissa ei myöskään "tapeta lasta" vaan poistetaan hedelmöittynyt alkio, joka näyttää räkäklimpiltä.
Korjaan, kyseessä ei useimmiten ole edes alkio, vaan hedelmöittynyt munasolu.
Ärsyttää kun yleisesti ajatellaan, että abortti on joku ihmisoikeus. Ei todellakaan ole! Itse olet saattaanut tilanteen tähän pisteeseen ja kannat vastuusi siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeps ja sitten tietää että se omaa lihaa ja verta oleva lapsi menee jonku mahon lääpittäväksi, joka kuskaa sitä ties mihin kliinisiin kokeisiin saadakseen yhteiskunnallista hyväksyntää, niinkuin on pilannut oman sukuelimistönsäkin hyväksyntää hakemalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista ja vaikeasti ymmärrettävää näin lapsettomuudesta kärsivän samanikäisen naisen näkökulmasta. On absurdia, että toiset käyvät kivuliaissa ja kalliissa IVF-hoidoissa ja toiset heittävät tällaisen lahjan elämältä menemään. Ymmärrän kyllä lapsettoman elämäntyylin, mutta minusta "ei vielä" on perusteeton syy abortille.
Jos olisit fiksu niin ottaisit oppia tuosta.
Spermakilpailu, uusi kumppani, tauot seksissä, kevytmielisyys ja sen sellainen lisäävät naisen hedelmällisyyttä ja raskautumisen todennäköisyyksiä.
Onko nykynaiset l u t k i a? Aika iso osa tuntuu olevan...Murhailevia l u t k i a
Ei ole yllätys että murhailevat lort toämmät puolustelevat murhaajalort toa
Nää nykyajan someinfluensserit on ihan tyhjäpäisiä turhakkeita. Itseäni ei ainakaan kiinnosta antaa yhtäkään tykkäystä tai klikkausta näille. Näitä ei kiinnosta mikään muu kuin ylikulutus, yhteistyöt ties minkä epäeettisten yritysten kaa (rahan vuoksi) ja aivan jokaikisen henkilökohtaisen asian jakamisen tykkäysten ja klikkausten vuoksi. Jos heiltä kysyisi kannanottoa johonkin oikeaan tärkeään asiaan niin ei varmaan mitään järkevää ulosantia kuulisi.
No mitä se sitten on sinulta pois, jos joku toinen imee? Käännä katseesi vaan, jos näet jotakin mistä et pidä.
Voi olla, esim. kauniita naisia systemaattisesti kuulemma vihataan tuntemattomien naisten toimesta. Eli ehkäpä syy tosiaankin kohdallasi löytyy peilistä.
Ei se olekaan minulta pois, mutta nyt kun tuli puheeksi niin nuo nuoret naiset jotka on jauhaneet jotain tuollaista ihan ihme juttua jostain vihaisista vanhemmista naisista, on olleet tuollaisia vanhempien miesten aivopesemiä vähän reppanoita tyyppejä. Mitenkään perusasetus se ei ole, että olisi jotkut vihaiset vanhemmat naiset nuorempien kimpussa :D
Ulkonäköäni en ala tässä kommentoimaan, mutta ei sekään asiaan liity tuolla tavoin kun kuvittelet. Oma käytös vaikuttaa paljon, ja tietysti myös se miten fiksuissa tai vähemmän fiksuissa piireissä elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Abortti= murha
Abortti ei ole murha
Elämä alkaa hedelmöityksestä. Abortti todellakin on murha, siinä päätetään elävän yksilön elämä
Vierailija kirjoitti:
Nää nykyajan someinfluensserit on ihan tyhjäpäisiä turhakkeita. Itseäni ei ainakaan kiinnosta antaa yhtäkään tykkäystä tai klikkausta näille. Näitä ei kiinnosta mikään muu kuin ylikulutus, yhteistyöt ties minkä epäeettisten yritysten kaa (rahan vuoksi) ja aivan jokaikisen henkilökohtaisen asian jakamisen tykkäysten ja klikkausten vuoksi. Jos heiltä kysyisi kannanottoa johonkin oikeaan tärkeään asiaan niin ei varmaan mitään järkevää ulosantia kuulisi.
Jep. Joku voi lisäksi kuvitella, että tuossa ollaan jollain tyttöjen asialla vaikka ei olla edes sillä, vaan pelataan miesten maailmaa täysin miesten pussiin. Huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää kun yleisesti ajatellaan, että abortti on joku ihmisoikeus. Ei todellakaan ole! Itse olet saattaanut tilanteen tähän pisteeseen ja kannat vastuusi siitä.
Jos haluan, että kehostani poistetaan solumöykky, se tehdään. Piste.
Minusta abortti on jokaisen oma asia mutta minusta on todella wt-meininkiä tuo tapa, millä siitä piti avautua julkisuuteen. Kohta nää tyhjänpäiväiset influensserit varmaan postaa näitä höpölöpöstoorejansa kuolinvuoteelta ja ihmisten hautajaisista, kunhan vaan saa naamansa someen. Jollain tavalla jopa ällöttävää lässyttää abortoidulle sikiölle ruusujen kera
Vierailija kirjoitti:
Ja orkkukin tuli kesken abortoinnin
Nykynaiset on niin ääriliberaaleja että orkuttavat kaikelle sairaalle, jopa lasten tappamiselle
Vierailija kirjoitti:
Ei olekaan, kaikilla ihmisillä ei ole sitä saatavilla. Se on etu niille, joilla on siihen pääsy. Samoin kuin vaikkapa seksi ja parittelukin, tai internet.
Onneksi sinulta ei kysytä, kun joku sinulle täysin tuntematon nainen valitsee abortin. On myös erittäin itsekeskeistä ajatella, että toisten aborteilla olisi mitään tekemistä sinun lapsettomuutesi kanssa. Ja onko sinusta todella lahja elämältä tulla vahingossa raskaaksi vasta alkumetreillä olevassa ihmissuhteessa, jonka toinen osapuoli asuu ulkomailla?