Kaisa Merelä ja romantisoitu abortti
Aika härskiä..
Kommentit (926)
Vierailija kirjoitti:
Vanhat feministit varmasti kääntyilevät haudoissaan. Mitään tällaista he tuskin halusivat. Feminismin "keihäänkärki" on siis vuonna 2025 kehuskella syntymättömän lapsensa tuhoamisella, ja siitä saatavalla somehuomiolla ja klikkauksilla? Feminismi oli aikoinaan hyvä ja tarpeellinen, nykyisin sen ydin on synkkä, vihamielinen ja kostonhimoinen. Läpimätä.
Lälläslää saan tehdä vaikka 100 aborttia etkä voi tehdä asialle mitään! 😆😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
" Rikoin sukupolvien välisen tavan, jossa äitiydelle täytyy uhrata itsensä."
Minä minä, minäminäminä. Minä minä? Minäminäminä minä minäminä.
Mitäs pitäisi hokea?
"Miehen siittiö, miehen siittiö, miehen siittiö" vai "ä pärä epävakaissa oloissa, ä pärä epävakaissa oloisa, ä pärä epävakaissa oloissa"?
Miksi pitää lukea mitään? Pitääkö kaikki repostella koko maailmalle?
Ei pidä, mutta saa. Eikä nuo sisällöt loukkaa edes julkaisualustan sääntöjä. Pitäisikö sinun vaihtaa mediaa, jos et kestä tällaista?
Vierailija kirjoitti:
Minusta hyvä, että aborttia tuodaan julkisuuteen näin. Se on kuitenkin asia jonka moni nainen käy läpi ja olisi jo aika ettei sitä tarvitse salailla.
Ajattelen, että se on monelle kova paikka eikä tee sitä heppoisin perustein niinkuin tämä hörhö, joka mielestäni aivan turha aborttia romantisoi ja lässyttää typerin lausein hyvin brutaalista asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makaaberia ja kuvottavaa touhua. Kas kun ei kuivannut alkiota ja tehnyt siitä avaimenperää.
Pitää varmaan jonkun influensserin tehdä tämäkin jotta tämä turha vahinkolaukausten pyhittely loppuu.
Edelleen jokaisella naisella satoja munia ja miehillä siittiöitä.
Ei ole mitään syytä pyhitellä vahinkolaukauksia, kun selkeä konsensus on, että lapsia ei haluta. Niitä voitaisiin tehdä koska tahansa liukuhihnalta, jos haluttaisiin. Ei haluta. Jotenkin sairasta tuo, että jos tapahtuu vahinko ja se korjataan, jotkut hullut ovat heti kieli pitkällä himoitsemassa tuota vahinkoa. Tekee mieli muurata kohtu vielä tiukemmin umpeen.
Uutisen mukaan tuo vaikuttaja itse on pyhittänyt alkiota ja järjestänyt seremonian, tehnyt alttarin yms. Itse halusi tehdä toimituksesta omien sanojensa mukaan PYHÄN.
Lisäksi on varauduttu kipuihin kolmiolääkkein ja Sex And The City-sarjan kanssa.
Kyllä tässä nyt ihan itse on kolmikymppinen ihminen kaivanut tietoisesti verta nenästään, ihan turha vedota johonkin älyllisesti laiskaan vanhempien naisten vihaan jos tulee noottia :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää nykyajan someinfluensserit on ihan tyhjäpäisiä turhakkeita. Itseäni ei ainakaan kiinnosta antaa yhtäkään tykkäystä tai klikkausta näille. Näitä ei kiinnosta mikään muu kuin ylikulutus, yhteistyöt ties minkä epäeettisten yritysten kaa (rahan vuoksi) ja aivan jokaikisen henkilökohtaisen asian jakamisen tykkäysten ja klikkausten vuoksi. Jos heiltä kysyisi kannanottoa johonkin oikeaan tärkeään asiaan niin ei varmaan mitään järkevää ulosantia kuulisi.
Jep. Joku voi lisäksi kuvitella, että tuossa ollaan jollain tyttöjen asialla vaikka ei olla edes sillä, vaan pelataan miesten maailmaa täysin miesten pussiin. Huvittaa.
Totta kai aborttioikeus on tyttöjen asia. Mene ihmeessa katsomaan millainen meininki on maissa, missä mah
Ai miten niin kaivanut verta nokastaan? Nainen saa itsemääräämisoikeutensa puitteissa tehdä ihan mitä haluaa omalle keholleen ja sen ruumiinosille.
Huolestuisin ennemminkin siitä, kuka katsoo oikeudekseen mottaista naista, joka pysyy tiukasti omien oikeuksiensa rajoissa eikä loukkaa muiden - ne muuthan siinä väärin tekevät jos alkavat tälle jotain kostamaan.
Tämä on kyllä uskomaton keskustelu. Haukkumista ja halveksuntaa täynnä. Vaikea ymmärtää tästä tuohtuneiden näkemyksiä kun kommentit ovat pääosin niin asiattomia.
Vierailija kirjoitti:
Vanhat feministit varmasti kääntyilevät haudoissaan. Mitään tällaista he tuskin halusivat. Feminismin "keihäänkärki" on siis vuonna 2025 kehuskella syntymättömän lapsensa tuhoamisella, ja siitä saatavalla somehuomiolla ja klikkauksilla? Feminismi oli aikoinaan hyvä ja tarpeellinen, nykyisin sen ydin on synkkä, vihamielinen ja kostonhimoinen. Läpimätä.
Vanhatkin feministit tekivät töitä naisten aborttioikeuksien eteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs pitäisi hokea?
"Miehen siittiö, miehen siittiö, miehen siittiö" vai "ä pärä epävakaissa oloissa, ä pärä epävakaissa oloisa, ä pärä epävakaissa oloissa"?
Jos ihmiselle on tärkeämpää MINÄMINÄ asenne niin kannattaa käydä katkaisemassa letkut ja unohtaa lasten hankkiminen. Lapset eivät ole mitään leluja jotka otetaan esiin kun tuntuu siltä tai pitäisi saada joku söpö somepostaus aikaiseksi ja laitetaan takaisin kaappiin kun nyt ei jaksa kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta hyvä, että aborttia tuodaan julkisuuteen näin. Se on kuitenkin asia jonka moni nainen käy läpi ja olisi jo aika ettei sitä tarvitse salailla.
Ajattelen, että se on monelle kova paikka eikä tee sitä heppoisin perustein niinkuin tämä hörhö, joka mielestäni aivan turha aborttia romantisoi ja lässyttää typerin lausein hyvin brutaalista asiasta.
Raskaus voi keskeytyä ihan vahingossakin, onko sekin sinusta "hyvin brutaalia"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei? Eikö maailmaan tosiaan mahdu kuin yksi tapa suhtautua aborttiin? -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ole ylimielinen jaoleta, etteikö prosessi olisi ollut haastava tällekin influensserille. Se että hän saa sen näyttämään helpolta voi johtua vaikka siitä, että hän on vaan taitavampi ja parempi käsittelemään asiaa, kuin moni muu. Abortti on abortti kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko 15v, häpeäisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makaaberia ja kuvottavaa touhua. Kas kun ei kuivannut alkiota ja tehnyt siitä avaimenperää.
Pitää varmaan jonkun influensserin tehdä tämäkin jotta tämä turha vahinkolaukausten pyhittely loppuu.
Edelleen jokaisella naisella satoja munia ja miehillä siittiöitä.
Ei ole mitään syytä pyhitellä vahinkolaukauksia, kun selkeä konsensus on, että lapsia ei haluta. Niitä voitaisiin tehdä koska tahansa liukuhihnalta, jos haluttaisiin. Ei haluta. Jotenkin sairasta tuo, että jos tapahtuu vahinko ja se korjataan, jotkut hullut ovat heti kieli pitkällä himoitsemassa tuota vahinkoa. Tekee mieli muurata kohtu vielä tiukemmin umpeen.
Uutisen mukaan tuo vaikuttaja itse on pyhittänyt alkiota ja järjestänyt seremonian, tehnyt alttarin yms. Itse halusi tehdä toimituksesta omien sanojensa
No eikö tuo nyt ole varsin tyypillistä monessakin rituaalissa, kyllähän kristinuskossakin pyhitetään esim. vainajien ruumiit? Oliko ongelma siis se että hän teki tämän omin lupinensa, eikä ollut joku mies tai auktoriteetti kontrolloimassa sitäkin?
Kuulostat vaaralliselta viharikolliselta jos pidät toisten itsemääräämisoikeuden harjoittamista jonkinlaisena oikeutuksena aiheuttaa nenäverenvuotoa - mitä ikinä sillä tarkoitatkaan. En kysy koska en halua lietsoa väkivaltaista hullua.
Vierailija kirjoitti:
Eikä edes täydy. Tuo on taas sitä rasittavaa mustavalkoisen maailmankuvan tuottamaa joko/tai-kuplassa elelijöiden yleistystä, mistä Olga Palokin uusimmassa kirjassaan kirjoittaa.
Suurin osa maailman julkkisnaisista, artisteista, poliitikoista, malleista, näyttelijöistä ym. on myös äitejä. He vain ovat paljon muutakin kuten naiset ylipäätään, joten ei sitä noiden kaikkien lukuisten esillä olevien naisten äitiyttä tule edes ajatelleeksi.. Osa naisista kuvittelee, että äitejä on vain ne, jotka puhuvat siitä jatkuvasti. Ja muunlaista äitiyttä ei näiden mustavalkojen mielestä ole olemassakaan, vain joko/tai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs pitäisi hokea?
Jos ihmiselle on tärkeämpää MINÄMINÄ asenne niin kannattaa käydä katkaisemassa letkut ja unohtaa lasten hankkiminen. Lapset eivät ole mitään leluja jotka otetaan esiin kun tuntuu siltä tai pitäisi saada joku söpö somepostaus aikaiseksi ja laitetaan takaisin kaappiin kun nyt ei jaksa kiinnostaa.
Sinä voit katkaista omat letkusi, toisten letkut ja pillut eivät kuulu sinulle edes vähää alusta. Kunnon kreisi seksiväkivallalla haaveileva kun toisten sukuelimiä täällä silpomassa ja katkomassa.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on hyvä että päätyivät aborttiin jos eivät halunneet lasta tai vanhemmiksi tai kokeneet olevansa valmiita.
Ehkäisy????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko 15v, häpeäisit.
Kyllä häpeä tässä ketjussa lankeaa vain naisvihaajille.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kääntyilee. Ehkä hieman nyrpistävät nokkaa sille rahvaudelle, kun kaikki jaetaan someen.
Sillä rahvastahan tuo meininki on. Sivistymätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kääntyilee. Ehkä hieman nyrpistävät nokkaa sille rahvaudelle, kun kaikki jaetaan someen.
Sillä rahvastahan tuo meininki on. Sivistymätöntä.
Ja silti sekin on ihan sallittua ja laillista. Ajatella.
Kyllähän lapsensurma on luonnossa naaraiden "oikeus", ihan tyypillisesti emot sitä tekevät jos tiineys on jotenkin vääränlainen.