Kaisa Merelä ja romantisoitu abortti
Aika härskiä..
Kommentit (871)
Vierailija kirjoitti:
Hyi, murhaaja-akka romantisoi aborttia...Joka on harkittu murha
Ennemmin maa repee kuin murhaaja häpee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävä ihminen. Toivottavasti ei enää koskaan tule raskaaksi, eikä saa adoptiolasta, eikä muutenkaan saa olla lasten kanssa missään tekemisissä.
Eikä tienaa bisneksillään yhtään mitään. Toivottavasti ihmiset muistavat tuon nimen kuullessaan vielä 30 vuoden päästäkin, mitä hän teki. Boikotoikaa kaikkea hänen tekemäänsä, myös yhteistyökumppaneita.
Murha ei vanhene eikä murhaa saa tekemättömäksi. Ja abortti on murha
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi 2025
naiset tekee abortteja someklikkausten toivossa
Niin vähän niinkuin menevät r aiskattavaksikin rahan toivossa ... Vai miten se menikään teidän naisvihaajien fantasioissa?
Persuli, mene jo nukkumaan.
Älä murhaile, abortintekijä
"Tai ei suhtaudu mitenkään. Miksi minun pitäisi pelkän iän perusteella suhtautua kehenkään aikuiseen ihmiseen mitenkään? Joidenkin nuorempien naisten kanssa synkkaa ja on kivaa, ja sit monet ei vaan kiinnosta sen enempää kuin suurinosa oman ikäisistä tai vanhemmistakaan naisista. " jne.
Se on ihan hyvä vaihtoehto. Mutta tuomitseminen ja arvostelu, varsinkin sukupolvien yli, on harppumaista.
Tämä kyseinen somettaja on hyvä esimerkki siitä, miten käytetään maksimaalisesti vapautta. Nuo kaikki jutut mitä hän tekee ovat olleet sallittuja ja vaikka kuinka kauan, mutta hän koko ajan paljastaa, kuinka sosiaaliset normit edelleen lyövät vastaan. Kuten tässä aborttitapauksessa.
Minä olen aina tyttöjen puolella. Ja tämä influensseri ajaa heidän oikeuksiaan ja asioitaan.
Surullista ja vaikeasti ymmärrettävää näin lapsettomuudesta kärsivän samanikäisen naisen näkökulmasta. On absurdia, että toiset käyvät kivuliaissa ja kalliissa IVF-hoidoissa ja toiset heittävät tällaisen lahjan elämältä menemään. Ymmärrän kyllä lapsettoman elämäntyylin, mutta minusta "ei vielä" on perusteeton syy abortille.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voi antaa lapsi adoptioon jos ei kerran halua lasta? Miksi se pitää tappaa?
Koska ei halua lapselle paskaa elämää psykojen ja sairaiden heittopussina? Mahot voisivat muutenkin hajaantua siitä toisten lasten kyttäysjonosta, ei ole tervettä kytätä ja vahdata epäonnistuneita perheitä jotta itse pääsisi hyötymään. Päin vastoin, erittäin sairasta ja epäempaattista.
Ikään takertuminen on tosiaan älyllistä laiskuutta, sillä siinä kieltäydytään täysin siltä vaihtoehdolta, että itsessä olisi jotain vikaa. Vedotaan vaan, että mun iän vuoksi mua vihataan.
Toki siis sellainen perusteeton viha on väärin, mutta julkisuudessa on näkynyt välillä sellaisia noloja nuoria naisia, jotka kuvittelevat että heitä niin kovasti vihataan ja heillä itsellään on joku obsessio vanhempiin naisiin. Kuvittelevat, että vanhemmat naiset heitä vihaavat :D Petrus Pennasen mielenterveysongelmainen tyttöystävä oli ainakin tuollainen, kirjoitteli someen miten hän nauttii kun menee jossain tuhmassa asussa ulos ja _vanhemmat naiset_ vihaa.
Samaan aikaan imi viiskymppisen miehen k*llia ja mielisteli tuota roimasti vanhempaa massimiestä, eli oli luultavasti sen aivopesemä. Vanhat miehethän tuota naurettavaa soopaa joillekin vähän tyhmemmille nuorille naisille syöttää, että vanhemmat naiset niitä vihaisi. Nuo miehet saa itselleen siitä etuja, juurikin nuoren kullinimijän mielistelemään ja mukaan johonkin tuollaiseen typerään peliin.
Vierailija kirjoitti:
Surullista ja vaikeasti ymmärrettävää näin lapsettomuudesta kärsivän samanikäisen naisen näkökulmasta. On absurdia, että toiset käyvät kivuliaissa ja kalliissa IVF-hoidoissa ja toiset heittävät tällaisen lahjan elämältä menemään. Ymmärrän kyllä lapsettoman elämäntyylin, mutta minusta "ei vielä" on perusteeton syy abortille.
Jos olisit fiksu niin ottaisit oppia tuosta.
Spermakilpailu, uusi kumppani, tauot seksissä, kevytmielisyys ja sen sellainen lisäävät naisen hedelmällisyyttä ja raskautumisen todennäköisyyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ikään takertuminen on tosiaan älyllistä laiskuutta, sillä siinä kieltäydytään täysin siltä vaihtoehdolta, että itsessä olisi jotain vikaa. Vedotaan vaan, että mun iän vuoksi mua vihataan.
Toki siis sellainen perusteeton viha on väärin, mutta julkisuudessa on näkynyt välillä sellaisia noloja nuoria naisia, jotka kuvittelevat että heitä niin kovasti vihataan ja heillä itsellään on joku obsessio vanhempiin naisiin. Kuvittelevat, että vanhemmat naiset heitä vihaavat :D Petrus Pennasen mielenterveysongelmainen tyttöystävä oli ainakin tuollainen, kirjoitteli someen miten hän nauttii kun menee jossain tuhmassa asussa ulos ja _vanhemmat naiset_ vihaa.
Samaan aikaan imi viiskymppisen miehen k*llia ja mielisteli tuota roimasti vanhempaa massimiestä, eli oli luultavasti sen aivopesemä. Vanhat miehethän tuota naurettavaa soopaa joillekin vähän tyhmemmille nuorille naisille syöttää, että vanhemmat naiset niitä vihaisi. Nuo miehet
On tuossa iän kanssa paljonkin tekemistä, sillä aiemmilla sukupolvilla ei ole välttämättä ollut abortin mahdollisuutta. Samoin seksuaalinen vapautuminen on tapahtunut oikeastaan vasta ihan pikku hiljaa
Ja tottahan tuo saattaa ollakin, en minä ainakaan ole koskaan itseäni nuoremmilta kohdannut niin avaointa halveksuntaa ja vihaa kuin vanhemmilta. Kyllä siinä ihan pointti on.
Sinulle vissiin kova paikka, että jotkut vanhemmat miehet ja nuoremmat naiset pariutuvat? Jutuista päätellen vihan tulimeri kiehuu taas. Olisitko itse halunnut imeä sen vanhemman miehen kullia, vai?
Vierailija kirjoitti:
"Tai ei suhtaudu mitenkään. Miksi minun pitäisi pelkän iän perusteella suhtautua kehenkään aikuiseen ihmiseen mitenkään? Joidenkin nuorempien naisten kanssa synkkaa ja on kivaa, ja sit monet ei vaan kiinnosta sen enempää kuin suurinosa oman ikäisistä tai vanhemmistakaan naisista. " jne.
Se on ihan hyvä vaihtoehto. Mutta tuomitseminen ja arvostelu, varsinkin sukupolvien yli, on harppumaista.
Tämä kyseinen somettaja on hyvä esimerkki siitä, miten käytetään maksimaalisesti vapautta. Nuo kaikki jutut mitä hän tekee ovat olleet sallittuja ja vaikka kuinka kauan, mutta hän koko ajan paljastaa, kuinka sosiaaliset normit edelleen lyövät vastaan. Kuten tässä aborttitapauksessa.
Minä olen aina tyttöjen puolella. Ja tämä influensseri ajaa heidän oikeuksiaan ja asioitaan.
Minä taas olen niiden asioiden puolella, jotka koen oikeiksi. Kenenkään ikä ei liity siihen. Ihmistä saa myös kritisoida, ei nuoremmuuden pidä tuoda kenellekään mitään vastuuvapautta eikä suojaa asialliselta kritiikiltä.
Tuota Kaisaminniä en koe mitenkään kutsuvaksi enkä oikeastaan pidä mistään hänessä, mutta en koe tarvetta haukkuakaan häntä. Aborttiin pitäisi olla jokaisella tässä maailmassa oikeus, jos sellaisen haluaa.
On tuossa iän kanssa paljonkin tekemistä, sillä aiemmilla sukupolvilla ei ole välttämättä ollut abortin mahdollisuutta. Samoin seksuaalinen vapautuminen on tapahtunut oikeastaan vasta ihan pikku hiljaa
Ja tottahan tuo saattaa ollakin, en minä ainakaan ole koskaan itseäni nuoremmilta kohdannut niin avaointa halveksuntaa ja vihaa kuin vanhemmilta. Kyllä siinä ihan pointti on.
Sinulle vissiin kova paikka, että jotkut vanhemmat miehet ja nuoremmat naiset pariutuvat? Jutuista päätellen vihan tulimeri kiehuu taas. Olisitko itse halunnut imeä sen vanhemman miehen kullia, vai?
Yök, en missään nimessä olisi halunnut :D
Itse en ole koskaan kohdannut ylipäätään mitään halveksuntaa - en sen enempää nuoremmilta, kuin vanhemmiltakaan. Sekä nuoremmat, että vanhemmat ovat suhtautuneet kivasti ja ystävällisesti. Syy löytynee peilistä?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi sinulta ei kysytä, kun joku sinulle täysin tuntematon nainen valitsee abortin. On myös erittäin itsekeskeistä ajatella, että toisten aborteilla olisi mitään tekemistä sinun lapsettomuutesi kanssa. Ja onko sinusta todella lahja elämältä tulla vahingossa raskaaksi vasta alkumetreillä olevassa ihmissuhteessa, jonka toinen osapuoli asuu ulkomailla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen niiden asioiden puolella, jotka koen oikeiksi. Kenenkään ikä ei lii
Toki, ja väkivaltaisen mielestä saa lyödä. Minä en tee kumpaakaan muuta kuin itsepuolustukseksi. Ja tässä tapauksessa esim. naisten oikeuksien puolustukseksi.
Ja ehdottomasti nuorilla on oikeus sekä käyttää oikeuksiaan ja vapauksiaan, nauttia niistä, että tehdä virheitä. Vanhemmillakin tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Abortti= murha
Abortti ei ole murha
Vierailija kirjoitti:
Yök, en missään nimessä olisi halunnut :D
Itse en ole koskaan kohdannut ylipäätään mitään halveksuntaa - en sen enempää nuoremmilta, kuin vanhemmiltakaan. Sekä nuoremmat, että vanhemmat ovat suhtautuneet kivasti ja ystävällisesti. Syy löytynee peilistä?
No mitä se sitten on sinulta pois, jos joku toinen imee? Käännä katseesi vaan, jos näet jotakin mistä et pidä.
Voi olla, esim. kauniita naisia systemaattisesti kuulemma vihataan tuntemattomien naisten toimesta. Eli ehkäpä syy tosiaankin kohdallasi löytyy peilistä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voi antaa lapsi adoptioon jos ei kerran halua lasta? Miksi se pitää tappaa?
Miksi pitäisi kärsiä 9kk raskautta, synnytys ja kakkki sen jälkeiset komplikaatiot, jos ei halua lasta?
Abortissa ei myöskään "tapeta lasta" vaan poistetaan hedelmöittynyt alkio, joka näyttää räkäklimpiltä.
Parempi olikin noin vääristyneellä maailmankuvalla, silti ajattelen, että abort ti on murha
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi sinulta ei kysytä, kun joku sinulle täysin tuntematon nainen valitsee abortin. On myös erittäin itsekeskeistä ajatella, että toisten aborteilla olisi mitään tekemistä sinun lapsettomuutesi kanssa. Ja onko sinusta todella lahja elämältä tulla vahingossa raskaaksi vasta alkumetreillä olevassa ihmissuhteessa, jonka toinen osapuoli asuu ulkomailla?
Jeps. Käytännössä "yhyy olen paskonut oman pilluni niin epäreilua että tuon pillu toimii!!!!! hyi fittan vihaa paska yhyy!!!!!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi kärsiä 9kk raskautta, synnytys ja kakkki sen jälkeiset komplikaatiot, jos ei halua lasta?
Abortissa ei myöskään "tapeta lasta" vaan poistetaan hedelmöittynyt alkio, joka näyttää räkäklimpiltä.
Korjaan, kyseessä ei useimmiten ole edes alkio, vaan hedelmöittynyt munasolu.