Tuleeko muille päänsärkyä,jos ei juo kahvia koko päivänä?
Kommentit (30)
Tukala olo. Hermostunut. Jotain on pielessä vaikka kaikki olisi hyvin. Vasta yksi kahvikupillinen tuottaa AAH-elämyksen ja maailmassa on kaikki hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Tukala olo. Hermostunut. Jotain on pielessä vaikka kaikki olisi hyvin. Vasta yksi kahvikupillinen tuottaa AAH-elämyksen ja maailmassa on kaikki hyvin.
Huh
Minulla loppui joka päiväinen päänsärky ja närästys, kun lopetin kaiken kahvinjuonnin lukuun ottamatta aamukahvia.
Kofeiiniriippuvuuden oire. Nämä energiajuomia kuin vettä kittaavat Veetit saavat noita oireita myös.
Minä en voi edes juoda niin paljoa kahvia, että saisin addiktion, sillä saan järjettömän huonovointisuuden yli kahdesta kupillisesta päivässä.
Yhden kerran muistan, että en saanut kahvia koko päivänä ja silloin ainakin tuli pää kipeäksi. Sen koommin en ole koittanut, mutta luultavasti tulee edelleen.
No ei tule olemaan koskaan sellaista tilannetta ei tule koskaan etten juo kahvia koko päivänä. Aamulla kahvia heti kun nousen ylös. Muuten en herää ja siitä eteenpäin sitten joka tunti vähintään yksi kuppi kahvia on saatava.
Vierailija kirjoitti:
No ei tule olemaan koskaan sellaista tilannetta ei tule koskaan etten juo kahvia koko päivänä. Aamulla kahvia heti kun nousen ylös. Muuten en herää ja siitä eteenpäin sitten joka tunti vähintään yksi kuppi kahvia on saatava.
Tuo on jo melkoisen vahva riippuvuus.
Vierailija kirjoitti:
Minulla loppui joka päiväinen päänsärky ja närästys, kun lopetin kaiken kahvinjuonnin lukuun ottamatta aamukahvia.
Vaaleapaahto närästää aina. Tummapaahtoinen ei koskaan.
Miten ei ole, ap?