Parhaat laskettelusuksimerkit?
Valistakaa tietämätöntä 🙂 entä onko jotain mitä kannattaa välttää?
Kommentit (16)
Rossignol
Atomic
Salomon
Volkl
Head
Kokemusta vain Atomic ja Salomon. Niitä on ollut omia ja vuokraamoissa. Hyviä molemmat.
Eli summaus: Kaikki tunnetut ovat ihan ok merkkejä peruslaskijalle. Tärkeintä on, että suksien tyyppi sopii siihen, mitä aiot niillä tehdä. Arvaanko oikein, että ihan perus laskemista hoidetuilla rinteillä, ei kovin kovalla nopeudella? Kuvailet tämän asiantuntevalle myyjälle ja hän myy sinulle sukset, joilla käännös on helppo aloittaa ja viedä läpi, mutta jotka olisivat ehkä kovissa vauhdeissa joustavuutensa vuoksi pikkuisen levottomat.
Vierailija kirjoitti:
Eli summaus: Kaikki tunnetut ovat ihan ok merkkejä peruslaskijalle. Tärkeintä on, että suksien tyyppi sopii siihen, mitä aiot niillä tehdä. Arvaanko oikein, että ihan perus laskemista hoidetuilla rinteillä, ei kovin kovalla nopeudella? Kuvailet tämän asiantuntevalle myyjälle ja hän myy sinulle sukset, joilla käännös on helppo aloittaa ja viedä läpi, mutta jotka olisivat ehkä kovissa vauhdeissa joustavuutensa vuoksi pikkuisen levottomat.
Joo peruslaskua. Tarkoitus olis ostaa käytettynä sukset, lapsille tulossa. Niille kun joutuu usein ostamaan uutta ku kasvavat niin mieluummin säästäis noissa. Monot ehkä uutena. Itse lumilautailen joten oon vähän huono näissä. kiitos kaikille vastauksista!
AP jatkaa, toki uutena osto olis helpoin ja nopein ratkaisu. Ja suksissa sentään enemmän varaa pituudessa ku esim jossain luistimissa
Vierailija kirjoitti:
Olin
ikinä kuullutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Rossignol
Atomic
Salomon
Volkl
Head
Fischer
Nordica
Blizzard
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin
ikinä kuullutkaan.
https://content.invisioncic.com/l328829/monthly_2019_01/IMG_1356.thumb…
Atomic, niillä laskenut aina.