Miehen harrastus kahdestaan toisen naisen kanssa
Mieheni harrastaa musiikkia, soittamista ja nyt suunnittelee, että alkaisi treenaamaan kahdestaan työkaverinaisen kanssa, joka harrastaa laulua. Eli perustaisivat kahdestaan jonkinlaisen duon.
Olenko ihan hassu, kun minusta tuo ei tunnu kivalta idealta? Joku isompi harrastusporukka, jossa olisi naisia ja miehiä olisi kyllä ok, mutta en oikein pidä ajatuksesta, että harrastavat vain kahdestaan. Eikä vapaa-aikaa muutenkaan ole kaiken arjen pyörityksen keskellä liikaa, joten minusta tuo kahdenkeskinen harrastuksensa ei nyt ole se, mihin haluaisin perheemme aikaa käytettävän.
Kommentit (1331)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai se mies haluaa välillä lähteä hetkeksi karkuun jos vaimo koko ajan kissanlihakeittoa tyrkyttää.
Pöljä! Se kissakeittonainen oli joku ap:n miehen mummon lapsuudentuttu. Siitä tapahtumasta on jo noin kahdeksankymmentä vuotta. Se nainen tuskin on elossakaan enää, kun sillä oli lapsiakin jo silloin.
Minä ymmärsin tämän jutun kokonaan toisin. Tästä saa vaikutelman, että kyseessä on ap:n mummo ja että ap epäilee miehen olevan salasuhteessa nimenomaan tämän kissakeittonaisen kanssa.
Satutteko muistamaan kissalihakeiton reseptiä?
Tässä
Kissanlihakeitto
400 g kissan lih
Onko tuo selleri välttämätöntä? En pidä selleristä.
Olisiko parempi, että miehesi harrastaisi jonkun toisen miehen kanssa? Voisit joutua taistelemaan miehestäsi tuon toisen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minun vaimoni harrastaa vaellusta ja käy myös toisinaan vaeltamassa miespuolisen työkaverinsa kanssa. Pitääkö olla huolissaan?
Kyllä, jos juttu on totta, että siis kahdestaan vaelluksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän täysin ap:n huolen. Mutta entä jos menisit mukaan harjoituksiin?
No ei mun mieheni kyllä suostuisi tähän. Sillä hänen mielestäänhän mussa on jotain vikaa, kun en pidä tästä ajatuksesta. Lisäksi myös lapset pitäisi ottaa mukaan harjoituksiin.
ap
Mutta keikkailun saisivat hoitaa kahdestaan?
Mikä siinä on se ongelma. Harrastus joka vie liikaa aikaa sinun huomioimisesta ja se vie rahaa mille sinä keksisit parempaa käyttöä vai se että olet sairaalloisen mustasukkainen ja omistushaluinen joka tekee sen että luulet omistavasi miehen ja tämän johdosta haluat kieltää mieheltäsi kaikki ystävyyssuhteet muihin naisiin ja muutenkin kiellät/estät miestä olemasta tekemisissä muiden naisten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Hanki oma harrastus, geez. Noin voimakas mustasukkaisuus ja sen oirehtiminen valittamisella kertoo vakavista ongelmista - iso red flag.
Täällä taas petturit gaslightaavat uhria.
Älä ap usko.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko parempi, että miehesi harrastaisi jonkun toisen miehen kanssa? Voisit joutua taistelemaan miehestäsi tuon toisen miehen kanssa.
Onko perhemiehellä edes riittävästi vapaa-aikaa uuden harrastuksen aloittamiseen? Jos käy työssä ja kotona on lapset ja vaimo niin minkäslainen järjestely on kyseessä, jos tällä on aikaa harrastella yksin ilman lapsia?
Mikä siinä on, että naiset heti ajattelevat toisen naisen olevan uhka omalle parisuhteelle ja vievän miehen. Samaan aikaan palstalla levitetään väitettä, ettei naisia nykyään kiinnosta miesten seura. N24
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on se ongelma. Harrastus joka vie liikaa aikaa sinun huomioimisesta ja se vie rahaa mille sinä keksisit parempaa käyttöä vai se että olet sairaalloisen mustasukkainen ja omistushaluinen joka tekee sen että luulet omistavasi miehen ja tämän johdosta haluat kieltää mieheltäsi kaikki ystävyyssuhteet muihin naisiin ja muutenkin kiellät/estät miestä olemasta tekemisissä muiden naisten kanssa?
Kyllä minä naisena katsoisin että mies joka on parisuhde-, avioliitto- tai isämateriaalia tulisi olla sellainen, joka ei haikaile muiden naisten seuraan minun jälkeeni. Jos tällaista on aistittavissa niin ehkä hän ei ole vielä kypsä sitoutumaan ja perustamaan perhettä, vaan tarvitsee lisää teinivuosia. Sitten tietysti vien myös oman hedelmällisen pilluni pois tällaisen miehen saatavilta, kunnes vähän kypsyy.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on, että naiset heti ajattelevat toisen naisen olevan uhka omalle parisuhteelle ja vievän miehen. Samaan aikaan palstalla levitetään väitettä, ettei naisia nykyään kiinnosta miesten seura. N24
Varmaan kokemus. Sinulla ei sitä ilmeisesti vielä ole riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän täysin ap:n huolen. Mutta entä jos menisit mukaan harjoituksiin?
Totta, Ap voi paljastaa olleensa nuorempana puoliammattimainen tamburinisti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaalloinen mustasukkaisuus tuhoaa liiton kuin liiton tai sen kohteena olevan osapuolen mielenterveyden ja elämän. Parasta että alat tosiaan valmistella sitä eroa heti kuten yllä neuvottiin ja sitten yksinkertaisesti pakkaat kamasi ja päästät miehen vapaaksi.
Tässä ei todellakaan ole kyse mistään sairaanloisesta mustasukkaisuudesta, vaan arkirealismista!
Onko se arkirealismia mielestäsi että nainen on sanoo itsekin että tämä johtuu mustasukkaisuudesta eikä haluaisi päästää miestä harrastamaan toisen naisen kanssa pelkän mustasukkaisuuden takia. Loppu osa aloituksesta on pelkkää itsekkyyttä kun sanoo että minä haluaisin, minun mielestä, minä,minä,minä
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo selleri välttämätöntä? En pidä selleristä.
Kokeile. Suosittelen myös lisäämään yhden lihaliemikuution, antaa pikanttia makua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka miehellä tuossa ei olisi mitään salarakasajatuksia vielä takana, niin usein käy niin, että kun viettää toisen kanssa paljon yhteistä aikaa, tunteetkin kasvaa.
Mulla on miespuolinen kaveri, johon mulla ei ollut mitään tunteita. Ihan kiva kaveri, mutta sen vaimo on mun parempi kaveri. Meillä on saman ikäiset lapset, jotka päätyivät samaan harrastusryhmään ja nyt mä vietänkin sen kaverin kanssa enemmän aikaa kuin koskaan ennen. Aluksi mä ihmettelin, että mitäköhän mä puhun sen kanssa odotellessamme lapsiamme. Mutta kun me alettiin viettää sitä yhteistä aikaa, niin mä huomasinkin, että sehän oli paljon mukavampi kuin mitä olin ajatellut. Nykyään mietin, että minkäköhänlainen se olisi puolisona. En halua mitään suhdetta, enkä tykkää, että hän on enemmän ajatuksissani.
Eli mies ja nainen ei voi viettää aikaa keskenään ilman että tunteet tulee
Sanoinko, että kaikissa tilanteissa yhdessä oleskelu tuo peliin tunteet? En tainnut, mutta ei se nyt mikään megaluokan ihmekään ole. Väitätkö sinä, että tunteet eivät voi kasvaa miehen ja naisen välille, jos he alkavat viettää enemmän aikaa yhdessä?
Vaikuttaako mies ja tämä nainen oikeasti kiinnostuneilta toisistaan, vai epäiletkö vain koska hän on nainen? Hänhän saattaa olla, vaikka lesbo, ilman että sinä tiedät. Ellei ole mitään epäilyttävää, esim salailua tai valehtelua, en usko tuossa olevan mitään pahaa. Mies ja nainen voivat haluta viettää aikaa ihan kaverimielessä ilman romanttista tai seksuaalista vetoa. En ymmärrä teitä, enimmäkseen heteroita, jotka luulevat toisin. Olen bi (nainen) enkä todellakaan ole ihastunut (työ)kavereihini tai halua panna heitä. Teidän logiikalla en voisi ikinä tutustua uusiin ihmisiin.
Toki on mahdollista että heidän välillään jotain tunteita on, mutta kannattaa luottaa mieheen kunnes on todisteita tai aihetta, epäillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli myönnät nuorten naisten olevan uhka parisuhteelle tai avioliitolle? - ohis
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kyllä voi mies ja nainen olla kavereita vain paitsi ettei voi olla ja kyllä ne panee.
Kyllä voi mutta jos mies seurustelee niin sen puoliso ei sitä salli, se ystävyys on aina suuri ongelma sille naiselle kenen kanssa mies on yhdessä. Seurustelevalla naisella saa kyllä olla sinkkuja miehiä ystävänä keneen pidetään aktiivisesti yhteyttä mutta onneksi "ei se oo ollenkaan sama asia"
Mies saa olla naisten kanssa ystäviä vain sinkkuna mutta jos mies on varattu se on kiellettyä
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaako mies ja tämä nainen oikeasti kiinnostuneilta toisistaan, vai epäiletkö vain koska hän on nainen? Hänhän saattaa olla, vaikka lesbo, ilman että sinä tiedät. Ellei ole mitään epäilyttävää, esim salailua tai valehtelua, en usko tuossa olevan mitään pahaa. Mies ja nainen voivat haluta viettää aikaa ihan kaverimielessä ilman romanttista tai seksuaalista vetoa. En ymmärrä teitä, enimmäkseen heteroita, jotka luulevat toisin. Olen bi (nainen) enkä todellakaan ole ihastunut (työ)kavereihini tai halua panna heitä. Teidän logiikalla en voisi ikinä tutustua uusiin ihmisiin.
Toki on mahdollista että heidän välillään jotain tunteita on, mutta kannattaa luottaa mieheen kunnes on todisteita tai aihetta, epäillä.
Ei se kiima useimmiten sieltä naisen puolelta tulekaan. Toinen sukupuoli on myös edustettuna paiskaustilastoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli myönnät nuorten naisten olevan uhka parisuhteelle tai avioliitolle? - ohis
No miten sen nyt ottaa. Se ongelma on miesten pallit ja biologia, eivät nuoret naiset. En minä epäile, että nuori nainen tarkoituksella vamppaa ja tyrkyttää itseään, ainakaan kovin suuri osa. Mutta miehet ovat miehiä ja itse olen nähnyt jo tarpeeksi, ettei tarvitse valehdella itselleen.
Kyllä kyllä voi mies ja nainen olla kavereita vain paitsi ettei voi olla ja kyllä ne panee.