Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen harrastus kahdestaan toisen naisen kanssa

Vierailija
14.05.2025 |

Mieheni harrastaa musiikkia, soittamista ja nyt suunnittelee, että alkaisi treenaamaan kahdestaan työkaverinaisen kanssa, joka harrastaa laulua. Eli perustaisivat kahdestaan jonkinlaisen duon.

Olenko ihan hassu, kun minusta tuo ei tunnu kivalta idealta? Joku isompi harrastusporukka, jossa olisi naisia ja miehiä olisi kyllä ok, mutta en oikein pidä ajatuksesta, että harrastavat vain kahdestaan. Eikä vapaa-aikaa muutenkaan ole kaiken arjen pyörityksen keskellä liikaa, joten minusta tuo kahdenkeskinen harrastuksensa ei nyt ole se, mihin haluaisin perheemme aikaa käytettävän. 

Kommentit (1331)

Vierailija
1081/1331 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ihmettelen kyllä edelleen, että näin monelle näyttää olevan ihanneparisuhde sellainen, jossa ei välitetä toisen menemisistä ja tulemisista vähääkään."

Aika epä-älyllistä liioittelua nyt.

Minä olen ammattipianisti ja olen soittanut kahdestaan lukuisien eri miesmuusioiden kanssa tässä avioliittomme aikana. Tuntejakin on kulunut kun ollaan intiimisti hiottu ohjelmisto keikkakuntoon. Erotiikkaa ei kuitenkaan näissä ole ollut, puhtaasti musiikin tekemistä. Emme ole mustasukkaisia, mutta eihän se nyt tarkoita, etteikö toisen menoista välitetä. Avoimesti olen kertonut, ja mieheni on luottanut minuun. Ja on ollut paljon ihan kahdenkeskistä aikaakin.

Väärin eletty?

On ihan eri asia viettää kahden kesken aikaa vastakkaisen sukupuolen kanssa töissä kuin vapaa-ajalla. On myös eri lähtökohdat tilanteissa jossa sinä olet ammattimuusikko ja toinen vaikka

Eihän tässä ole nyt mitään vaan yhtäkkiä päätetty, vaan selkeästi sanotaan että mies harrastaa musiikkia. Aika usein musiikkia harrastaville kyseessä on suuri intohimo ja sitä harrastetaan vähintäänkin puolivakavissaan. Soittelu yhdessä on myös ihan eri asia, kuin vain yksinään pimputtelu ja jos harrastustaan haluaa edistää enemmän ammattimaisemmaksi kokoonpanon hankkiminen on aivan luonnollista. On myös ihan luonnollista, että mielellään tekee sitä tuttujen/kavereiden kanssa kuin yrittää haalia kasaan jostain tuiki tuntemattomia ihmisiä. 

Vierailija
1082/1331 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanottu, näissä mustasukkaisuuksissa on kyse omasta haavasta, joka puretaan sitten siihen toiseen. Ja eihän siinä siis sinänsä mitään, toki saa pitää oman rajan millaisessa suhteessa haluaa olla mutta silloin tosiaankin kannattaa olla itselleen rehellinen mistä siinä on kysymys. Vain sinusta, ei siitä toisesta ja hänen tekemisistään.

Jokaisessa parisuhteessa on omat sääntönsä. Aivan samalla tavoin mieheni pitäisi varmasti outona jos haluaisin yhtäkkiä perustaa duon miespuolisen työkaverini kanssa ja viettää paljon intiiimiä kahdenkeskistä aikaa hänen kanssaan mieluummin kuin mieheni kanssa.

Meidän parisuhde on sellainen, että me nimenomaan halutaan viettää aikaa yhdessä. Miksi muuten olisimme edes yhdessä?

Ja ei, tämä ei tarkoita, että ei saisi olla mitään parisuhteen ulkopuolisia suhteita tai eri sukupuolta olevia ystäviä. 

Ihmettelen kyllä edelleen, että näin monelle näyttää

Miksi lisäät tämän välinpitämättömyyden tähän joka välissä. Meillä minulla on omia menoja välillä paljonkin. Mm. moottoripyörä vie välillä monen päivän matkoille. Ei puoliso ole välinpitämätön todellakaan. Eikä millään tavalla yritä rajoittaa. Päinvastoin. Lasten ollessa vielä kotona aina kehoitti lähtemään, jotta saan tuuletettua päätäni mm. työstä, joka vaati veronsa. Aina kun tulen kotiin, on vastaanottamassa, sauna lämmin ym. Tekee olon, et kotiin on aina kiva tulla. Ja usein olen myös lyhentänyt reissua koti-ikävän takia. Mitenkään ei ole liittomme tästäkään harrastuksesta kärsinyt. Hänellä on sitten omat juttunsa, joita saa toteuttaa, enkä minä yritä mitenkään häntä estellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1083/1331 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Siksi lähtisin nykyään ihan välittömästi, jos toinen kertoisi haluavansa viettää aikaa toisen naisen kanssa. Siinähän viettää vaikka 24/7, mutta minä en ole enää kotona odottelemassa. 

Eikä ole kiristystä, lähtisin vaikka alkaisi perua puheitaan."

Kannattaa kuitenkin ottaa huomioon, että monella on jo vuosien takaiset kaverit, kun aloitat suhdetta jonkun kanssa. Et edes pääse suhteeseen, jos heti olet torppaamassa toisen ystävät.

Ei minun tarvitse päästä suhteeseen,  jossa niitä itselleen tärkeitä naisista on jo joka puolella. Mihin  ihmeeseen siinä minua edes tarvittaisiin?

Jos mietin tätä kääntäen, minulle on kyllä tärkeitä kaikki ystävät, joiden kanssa vietän aikaa. Mieheni ei ole koskaan kokenut jäävänsä tämän takia vähemmälle huomiolle. Hän ei välitä viettää aikaansa muiden kanssa (joitain yhteisiä ystäviä toki on). Ja avioliittomme voi nykyään paremmin kuin koskaan.

Vierailija
1084/1331 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättäen nainen ei pidä miehen harrastuksesta. 🥱

Hankkisit oman elämän, niin ei tarvitse olla kateellinen miehellesi.

Erittäin tyypillinen vastaus joltakin niuholta, jonka mielestä kaikki pitää hyväksyä.

Totuus on kuitenkin se, että tuollaista ei edes suunniteltaisi, ellei siinä olisi joku pikku ihastus takana.  Päästään olemaan paljon yhdessä ja aina voidaan vedota "vain" harrastukseen.  No, mutta eihän sille mitään voi, alkakoon toki harrastuksensa.  Aivan varmaa on, että siitä seuraa avioliitolle ikävyyksiä.  Ja mitä tuollainen harrastus sitten sisältäisi?  Olisiko se vain pelkästään omaksi iloksi soittelua ja laulelua?  Vai aikoisivatko sitten peräti esiintyä jossain, eli missä?

"Yllättäen nainen ei pidä..."  Niinpä niin.  Sanoisin, että ilman yllättymisiä miehet nimenomaan eivät hyväksyisi tuollaista jos kyseessä olisikin heidän oma vaimonsa tai tyttöystävänsä.  Nimenomaan ne on miehiä, jotka pyrkivät kontrolloimaan naisensa tekemisiä ja harrastamisia. 

Martoissa saa käydä kutomassa mattoja tms, mutta just tuollainen harrastus, jota nainen harrastaisi kahdestaan jonkun muun miehen kanssa, sepä ei enää onnistuisikaan.  Tietysti on näitä radikaaleja, jotka sallii kaiken ja ymmärtää kaiken, mutta hyvin harvassa hekin on. 

Mutta ap:lle sanoisin, että anna sitten mennä.  Voit sanoa ensin, että et pidä ajatuksesta ja että todennäköisesti se johtaa muuhun, kuin vain harrasyamiseen, mutta omahan on asiansa ja jos haluaa liittonsa hajottaa, niin sitten se hajoaa.  Pienikin vinkki siitä, että jotain muuta on ilmassa, ja sinä laitat eron vireille.  Tietäköön sitten tämän.

Ja kun mies sitten tämän tietää, hän tekee oman ratkaisunsa sen pohjalta, että tietää pahoittavansa oman vaimonsa mielen.  Onko se ehdottomasti pakollista, se on hänen asiansa.    

"Nimenomaan ne on miehiä, jotka pyrkivät kontrolloimaan naisensa tekemisiä ja harrastamisia. "

Ketju ja sinä osoitatte tekstisi valheeksi

Vierailija
1085/1331 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Siksi lähtisin nykyään ihan välittömästi, jos toinen kertoisi haluavansa viettää aikaa toisen naisen kanssa. Siinähän viettää vaikka 24/7, mutta minä en ole enää kotona odottelemassa. 

Eikä ole kiristystä, lähtisin vaikka alkaisi perua puheitaan."

Kannattaa kuitenkin ottaa huomioon, että monella on jo vuosien takaiset kaverit, kun aloitat suhdetta jonkun kanssa. Et edes pääse suhteeseen, jos heti olet torppaamassa toisen ystävät.

Mä en alkaisi suhteeseen kenenkään miehen kanssa, jolla on superläheinen suhde toisen naisen kanssa. Mieluummin olisin sinkku. 

Sama. Hänellähän on siinä jo tärkeä ja läheinen nainen elämässään, en minä siihen parin väliin tule.

Vierailija
1086/1331 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tuttu, joka kehui miten heillä ei ole kerrassaan lainkaan mustasukkaisuutta. Mies saa vapaasti mennä yöksi naispuolisten kavereiden luo ja hän itsekin oli ollut reissussa miespuolisen ystävän kanssa. Suhteessa pelaa täysi luotto, eikä kummallekaan tule mieleenkään pettää. No pari vuotta myöhemmin olivat eronneet, kun oli selvinnyt, että miehellä oli säpinää siellä täällä, eivätkä yöpymiset todellakaan olleet ihan viattomia.

Silloin mietin, että tekeehän tuo pettämisen tavallaan erityisen helpoksi, kun menee ihan avoimesti naisten kotiin. Ei tarvitse yhtään jännittää, että joku tutuntuttu bongaa eri paikasta missä on sanonut olevansa.

Vierailija
1087/1331 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiossa yksi luokkalainen perusti duon meidän musaopen kanssa. Nykyään ovat naimisissa ja vauvan vanhempia. 

Vierailija
1088/1331 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaako jos nainen ihan sysi" sysi" ruma? Meneekö aikaa vähempi sitt jos pertsan kaa pelaisi?

Tuohonkaan mielipiteeseen ei voi luottaa. Aikoinaan mieheni kanssa juteltiin siitä, minkälainen ulkonäkö toista eniten miellyttää. Keskustelu alkoi siitä, kun näin unen, jossa mieheni petti. Ja kuvailin sen naisen ulkonäön. Sattui olemaan juuri sellainen, josta mieheni tykkäs. Ja olin ihan ihmeissäni. En olisi ikinä kuvitellut sellaista ulkonäköä kenenkään miehen mieleen. Eli minun arvio toisen ulkonäöstä ei kertoisi mitään hänen mieltymyksistä. 

Mutta oikeasti kaikki ihmiset eivät lakoa jonkun edessä vain siksi, että hän näyttää joltakin. 

Vierailija
1089/1331 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aattele kun töissäkin joutuu oleen ihan lähellä päivät pitkät, monesti vielä ihan kahdestaan!

Pakko vaihtaa eri duuniin  ,)

Näin teki se mieheni työkaveri. Kun ei kestänyt ykspuolista ihastumista. Sitä kesti kuitenkin pari vuotta...

Vierailija
1090/1331 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon tästä perustuu siihen ajatukseen, että toi duo on pelkkä "sumuverho", eli tekosyy suhteeseen. Ihan kiva Harlekiini-kirjan setuppi joo, ja täysin mahdollista. Tosin tällöin tää sumuverho vois olla yksinkertaisempikin, eihän tota toista osapuolta tarttis ees mainita vaimolle.

Mutta jos kuvitellaan, että heillä onkin oikeasti kahden hengen yhtye. Hirveän herttainen ajatus, että yhteisestä musisoinnista seuraisi aina suhde. Koska sen verran on tullut treeniksillä kuunneltua huutoa ja väisteltyä heitettyjä pulloja (molemmilta sukupuolilta). Ei noissa hommissa aina rakkaus kukoista.

No jep. Musiikin teko on intensiivistä ja intohimoistakin, mutta ei suinkaan automaatiolla seksuaalista. Todellakaan.

Sitten vielä sellainenkin seikka päälle kuin moraali. Vaikka ihastuisinkin toiseen, voin silti valita pysyä uskollisena.

se ammattipian

Kyllä pitkässä elämässä/pitkissä suhteissa voi ihastuakin. Se, mikä merkitsee, on se, miten silloin toimii.

Vierailija
1091/1331 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän suurimmassa osassa väljähtyneitä parisuhteita ole ongelmana, se että ei ole yhteistä aikaa, tekemistä ja mielenkiinnon kohteita. Kasvoimme erillemme, näinhän alkaa ne tarinat. Mielenkiinto kohdistuu kasvavassa määrin perheen ulkopuolelle, pettämisen kera tai ilman.

Onnellisimmissa parisuhteissa yleensä tehdään asioita yhdessä. Yhdessä tekemisestä syntyy yhteen liimaavia kokemuksia ja elämyksiä, syitä, joiden vuoksi muistaa miksi olen yhdessä juuri tämän ihmisen kanssa.

Intensiivistä harrastamista vieraan ihmisen kanssa kaipaava on jo henkisesti luovuttanut parisuhteestaan. Elämykset haetaan kodin ulkopuolelta.

Family who plays together, stays together, tästä on aika vahva näyttö.

Vierailija
1092/1331 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon tästä perustuu siihen ajatukseen, että toi duo on pelkkä "sumuverho", eli tekosyy suhteeseen. Ihan kiva Harlekiini-kirjan setuppi joo, ja täysin mahdollista. Tosin tällöin tää sumuverho vois olla yksinkertaisempikin, eihän tota toista osapuolta tarttis ees mainita vaimolle.

Mutta jos kuvitellaan, että heillä onkin oikeasti kahden hengen yhtye. Hirveän herttainen ajatus, että yhteisestä musisoinnista seuraisi aina suhde. Koska sen verran on tullut treeniksillä kuunneltua huutoa ja väisteltyä heitettyjä pulloja (molemmilta sukupuolilta). Ei noissa hommissa aina rakkaus kukoista.

No jep. Musiikin teko on intensiivistä ja intohimoistakin, mutta ei suinkaan automaatiolla seksuaalista. Todellakaan.

Sitten vielä sellainenkin seikka päälle kuin moraali. Vaikka ihastuisinkin toiseen, voin silti

"Sä oletkin nainen jolla on mielestään hyvä parisuhde. Miehillä taas pikkuaivot eivät sijaitse korvien välissä vaan paljon alempana."

Täällä annetaan kauhean huono kuva miehistä. Toki tiedän, et on olemassa helppoheikkejä ja pelimiehiä. Kaikki eivät sellaisia kuitenkaan ole. Ja naisissa on myös ihan vastaavia.

Vierailija
1093/1331 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanottu, näissä mustasukkaisuuksissa on kyse omasta haavasta, joka puretaan sitten siihen toiseen. Ja eihän siinä siis sinänsä mitään, toki saa pitää oman rajan millaisessa suhteessa haluaa olla mutta silloin tosiaankin kannattaa olla itselleen rehellinen mistä siinä on kysymys. Vain sinusta, ei siitä toisesta ja hänen tekemisistään.

Jokaisessa parisuhteessa on omat sääntönsä. Aivan samalla tavoin mieheni pitäisi varmasti outona jos haluaisin yhtäkkiä perustaa duon miespuolisen työkaverini kanssa ja viettää paljon intiiimiä kahdenkeskistä aikaa hänen kanssaan mieluummin kuin mieheni kanssa.

Meidän parisuhde on sellainen, että me nimenomaan halutaan viettää aikaa yhdessä. Miksi muuten olisimme edes yhdessä?

Ja ei, tämä ei tarkoita, että ei saisi olla mitään parisuhteen ulkopuolisia suhteita tai eri sukupuolta olevia ystäviä. 

Ihmett

Miksi lisäät tämän välinpitämättömyyden tähän joka välissä. Meillä minulla on omia menoja välillä paljonkin. Mm. moottoripyörä vie välillä monen päivän matkoille. Ei puoliso ole välinpitämätön todellakaan. Eikä millään tavalla yritä rajoittaa. Päinvastoin. Lasten ollessa vielä kotona aina kehoitti lähtemään, jotta saan tuuletettua päätäni mm. työstä, joka vaati veronsa. Aina kun tulen kotiin, on vastaanottamassa, sauna lämmin ym. Tekee olon, et kotiin on aina kiva tulla. Ja usein olen myös lyhentänyt reissua koti-ikävän takia. Mitenkään ei ole liittomme tästäkään harrastuksesta kärsinyt. Hänellä on sitten omat juttunsa, joita saa toteuttaa, enkä minä yritä mitenkään häntä estellä.

Vähän omahyväistä taas tällaiset "kotiin on aina kiva tulla, koska puoliso on odottamassa ja sauna kuumana". Ilmeisesti ei olisi ollut kivaa tulla kotiin, jos puoliso tekisi niin epäsäännöllistä työtä, ettei olisi aina ollut sinun reissuaikataulujen mukaisesti kotona oikeaan aikaan. 

Vierailija
1094/1331 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala sä harrastamaan moottoripyöräilyä naapurin Reiskan kanssa. Ei kai siinä mitään ongelmaa ole? Tai käyt ajamassa kortin, ostat oman pyörän ja alat käymään miiteissä. Mies tietty hoitaa kakarat sinä aikana vuorollaan. 

Vierailija
1095/1331 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ei, tämä ei tarkoita, että ei saisi olla mitään parisuhteen ulkopuolisia suhteita tai eri

"Vähän omahyväistä taas tällaiset "kotiin on aina kiva tulla, koska puoliso on odottamassa ja sauna kuumana". Ilmeisesti ei olisi ollut kivaa tulla kotiin, jos puoliso tekisi niin epäsäännöllistä työtä, ettei olisi aina ollut sinun reissuaikataulujen mukaisesti kotona oikeaan aikaan."

No niin, hän ei sit olisi minun mieheni, koska tämä ei tee epäsäännöllistä työtä. 

Taas aika järjenköyhää vääntää tämäkin juttu mitä jos (whataboutismia)...Minulle se on ollut osoitus siitä, että hän välittää minusta. Jos ei huomioisi mitenkään kotiintuloani, voisin epäillä, että osoittaa mieltään. Silloin pitäisi keskustella aiheesta, että onko hänellä mielipahaa tuottanut minun reissuni. Nyt ei ole näiden vuosikymmenten aikana osoittanut sitä millään tavoin.

Huvittavaa sinänsä, että tässä keskustelussa toisia ärsyttää se, kun toisten avioliitot/suhteet kestää hyvin, vaikka ei oltaisikaan aina nenät vastakkain. Voisko vain hyväksyä, ettemme ole kaikki samanlaisia. Jos sinun suhteesi ei kestä toisen menoja, se on myös sinun valintasi. Meillä tämä toimii.

Näin kun asiaa mietin, en tunne yhtäkään paria, jotka ovat aina vaan kaksin tai perheen kanssa. Kaikilla pitkät suhteet. Kaksi pariskuntaa eronneet, mutta hekään eivät eronneet roisen harrastusten tai pettämisen takia.

Vierailija
1096/1331 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap olet varmasti aika nuori? Silloin mustasukkaisuus ja omistushalu on ymmärrettäviä asioita. Kun ikää tulee lisää, tajuaa miten turhaa nuo on, ja kumpuaa vain omasta epävarmuudesta.

Kun olet vanhempi, olet vain iloinen jos joku muukin nainen haluaa puhua ukkosi kanssa:D Näin minulla vaikka olen vasta 59v ;) Ei ole rakkauden puutetta vaan asioiden tajuamista. Mieheni ei ole pettämässä minua vaikka viettäisikin aikaa naispuolisten tuttaviensa kanssa aikaa, luotto pelaa. 

Näin just, meillä sama. 

Kun nuorina alettiin seukkaa, mieheni ilmoitti selkeästi, et hän ei siedä minkään tason mustasukkaisuutta. No hän joutui sitten myöhemmin myöntämään, että hän kokee mustasukkaisuutta kahden ihmisen kohdalla. Toinen oli isoveljeni, joka oli silloin minulle isän korvike. Ja toinen exäni. Mutta asoista puhuttiin avoimesti, eikä tämä johtanut mihinkään rajo

No mä olen vasta päälle 40 v, mutta ollaan oltu miehen kanssa yhdessä 25 v. Meidän parisuhteeseen tuli iso alamäki silloin kun mieheni päätti että hänellä on oikeus olla kaveri naispuolisen työkaverinsa kanssa. Vasta se kun nainen alkoi agressiivisesti flirttailemaan ja lähentelemään häntä, hän tajusi olevansa väärällä polulla. Jouduttiin kumpikin puimaan kaikkea heidän välillään tapahtunutta työterveys psykologien kanssa vaikka yhtäkään suudelmaa eivät vaihtaneet.

Vierailija
1097/1331 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala sä harrastamaan moottoripyöräilyä naapurin Reiskan kanssa. Ei kai siinä mitään ongelmaa ole? Tai käyt ajamassa kortin, ostat oman pyörän ja alat käymään miiteissä. Mies tietty hoitaa kakarat sinä aikana vuorollaan. 

Ihania nämä sprmaviemäreiden kostofantasiat.

Sanot siis että olette valmiita harrastamaan jotain mitä ette halua, ihan vain näyttääksenne miehelle?

Ai että, olette hienoa ihmisiä.

Vierailija
1098/1331 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ei, tämä ei tarkoita, että ei saisi oll

Taas aika järjenköyhää vääntää tämäkin juttu mitä jos (whataboutismia)...Minulle se on ollut osoitus siitä, että hän välittää minusta. Jos ei huomioisi mitenkään kotiintuloani, voisin epäillä, että osoittaa mieltään. Silloin pitäisi keskustella aiheesta, että onko hänellä mielipahaa tuottanut minun reissuni. Nyt ei ole näiden vuosikymmenten aikana osoittanut sitä millään tavoin.

No voi että. Olisi pitänyt ymmärtää olla yöllä hereillä heittämässä konfettia ilmaan ja puhaltamassa vappupilliin, kun ex rönysi myöhään kotiin juhlittuaan naiskaverinsa kanssa :/ 

Mutta kun minä itsekäs p*ska olin nukkumassa, niin eihän hän tietty muuta voinut kuin ajautua tuon kaverinsa kanssa suhteeseen :/

Vierailija
1099/1331 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valehtele.  Kyllä ne on miehiä se kontrolloijien enemmistö.

Vierailija
1100/1331 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaalloinen mustasukkaisuus tuhoaa liiton kuin liiton tai sen kohteena olevan osapuolen mielenterveyden ja elämän. Parasta että alat tosiaan valmistella sitä eroa heti kuten yllä neuvottiin ja sitten yksinkertaisesti pakkaat kamasi ja päästät miehen vapaaksi.

Tässä ei todellakaan ole kyse mistään sairaanloisesta mustasukkaisuudesta, vaan arkirealismista!

Jos tilanne olisi toisin päin, että nainen ottaa soittotunteja muusikolta ja ovat kahden kesken, tai nainen palkkaa miespuolisen personal trainerin ja ovat kahden kesken, niin yhtäkkiä se olisikin toinen juttu. Tai nainen harrastaisi kilpatanssia ja treenaisi miehen kanssa kahden kesken, tottakai se pitäisi sallia.

Aivan taatusti jos naisen aviomies täällä kirjoittaisi mustasukkaisena, että nainen harrastaa jonkun miehen kanssa, niin sille aviomiehelle sanottaisiin että olet sairas kontrolloiva p*ska. 

Eka sivu oli aika järkkyä luettavaa. Yritetään naiivisti kontrolloida, vaikka se on täysin mahdotonta. Ei toista ihmistä voi vahtia.  Jos se mies haluaa mennä, niin se tämän työkaverinsa kanssa menee, vaikka ap kieltäisi tämän harrastuksen. Miksi ap on niin epävarma ettei luota mieheensä, ehkä olis keskustelun paikka. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi