Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen harrastus kahdestaan toisen naisen kanssa

Vierailija
14.05.2025 |

Mieheni harrastaa musiikkia, soittamista ja nyt suunnittelee, että alkaisi treenaamaan kahdestaan työkaverinaisen kanssa, joka harrastaa laulua. Eli perustaisivat kahdestaan jonkinlaisen duon.

Olenko ihan hassu, kun minusta tuo ei tunnu kivalta idealta? Joku isompi harrastusporukka, jossa olisi naisia ja miehiä olisi kyllä ok, mutta en oikein pidä ajatuksesta, että harrastavat vain kahdestaan. Eikä vapaa-aikaa muutenkaan ole kaiken arjen pyörityksen keskellä liikaa, joten minusta tuo kahdenkeskinen harrastuksensa ei nyt ole se, mihin haluaisin perheemme aikaa käytettävän. 

Kommentit (1331)

Vierailija
1101/1331 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnellinen lintu ei lennä pois... Ketään ei liene voi omistaa.

Ei: liene voi

vaan: voine

älä käytä porentiaalia jos et osaa. Se antaa sinusta tyhmän kuvan.

Vierailija
1102/1331 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sen musisoida. On oletettavasti onnellinen kun saa toteuttaa harrastustaan.En olisi huolissani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1103/1331 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun mies ehdottaisi tuollaista, katselisin jo asuntoilmoituksia. Mutta meidän lapset onkin jo aikusia. On helpompi muuttaa pois, kun on vain oma itse huollettavana.

Minulle siis riittäisi jo pelkkä ehdotus tuollaisesta harrastuksesta kertomaan, että nyt on miehellä sutinoita.

En jäisi kuuntelemaan kenenkään urputusta siitä, että kyllä ne voivat olla ihan vain kavereita.

Vierailija
1104/1331 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Siksi lähtisin nykyään ihan välittömästi, jos toinen kertoisi haluavansa viettää aikaa toisen naisen kanssa. Siinähän viettää vaikka 24/7, mutta minä en ole enää kotona odottelemassa. 

Eikä ole kiristystä, lähtisin vaikka alkaisi perua puheitaan."

Kannattaa kuitenkin ottaa huomioon, että monella on jo vuosien takaiset kaverit, kun aloitat suhdetta jonkun kanssa. Et edes pääse suhteeseen, jos heti olet torppaamassa toisen ystävät.

Mä en alkaisi suhteeseen kenenkään miehen kanssa, jolla on superläheinen suhde toisen naisen kanssa. Mieluummin olisin sinkku. 

Sinun elämäsi, sinun päätökset!

Ja muilla omansa, eli ei kannata tuomita eri tavalla kokevia ihmisiä vaikkapa välinpitämättömiksi, niin kuin täälläkin on muita nimitelty.

Vierailija
1105/1331 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä lauletaan yksin - laulun opettajan - tai bändin kanssa, ehkä joskus joku bändin laulaja ja vaikka taustoja laulava kitaristi tai kosketinsoittaja voivat harjoitella jotain biisiä duettona ilman muun bändin paikalla oloa, mutta tästä keskustelusta sai sen käsityksen, että harrastetaan kahden keskeistä olemista/tekemistä, mene ja tiedä

Vierailija
1106/1331 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Siksi lähtisin nykyään ihan välittömästi, jos toinen kertoisi haluavansa viettää aikaa toisen naisen kanssa. Siinähän viettää vaikka 24/7, mutta minä en ole enää kotona odottelemassa. 

Kannattaa kuitenkin ottaa huomioon, että monella on jo vuosien takaiset kaverit, kun aloitat suhdetta jonkun kanssa. Et edes pääse suhteeseen, jos heti olet torppaamassa toisen ystävät.

Mä en alkaisi suhteeseen kenenkään miehen kanssa, jolla on superläheinen suhde toisen naisen kanssa. Mieluummin olisin sinkku. 

Sama. Hänellähän on siinä jo tärkeä ja läheinen nainen elämässään, en minä siihen parin väliin tule.

Minkä ihmeen parin? Jos on ystävä naisen kanssa, on nimenomaan ystävä eikä mikään parisuhteen esiaste.

Vierailija
1107/1331 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos kyseessä olisi jokin muu laji kuin laulaminen, senhän ei pitäisi muuttaa tilannetta miksikään, mikäli kyse on rehellisesti vain lajin (kuten tässä laulun) harrastamisesta?

Eli jos mies rupeaisi harrastamaan uimista työpaikan uuden vetävän näköisen nuorikon kanssa ja varmaan siinä olisi sitä saunomista ja mitä lie suihkuleikkejä samalla, niin tämäkö olisi palstan naisille ihan ok?

Vierailija
1108/1331 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mahtaa laulajapoika suhtautua pikku vaimon uuteen kiinnostukseen tulla valmennettavaksi koripallossa paikkakunnan koripalloseuran ulkomaalaisvahvistusten toimesta. Yksi valmentaa heittoja, toinen donkkausta, kolmas askelkuvioita, neljäs strategioita jne. iltaisin vaimon kanssa kotosalla sillävälin kun laulajapoika laulaa duettojansa.

? On kyllä lapsellinen ajattelutapa. Näpäytellä, kostaa ja saada mies mustasukkaiseksi. Miksi niin pieni luonne?

Sekin on kummallista, että ajatellaan kaikkien haluavan vain pettää ja seksiä koko ajan. Ei se nyt ihan niin ole, suurimmalla osalla on muitakin kiinnostuksen ja intohimon kohteita. Mies ja nainen voi tehdä jotain yhdessä ihan ilman pettämistarkoitusta.

Mitä jos puoliso olisi vaikka pappi, joka käy leireillä hemaisevien nuorisotyöntekijöiden kanssa? Miettikää miten helppoa pettää, senkuin livahtaa yöllä viereiseen huoneeseen...  Itse en jaksaisi elää hetkeäkään tuollaista epäily- ja pelkoelämää.

Kannattaa valita puoliso niin hyvin, että voi luottaa tähän, vaikka mikä olisi.

Vierailija
1109/1331 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun elämäsi, sinun päätökset!

Ja muilla omansa, eli ei kannata tuomita eri tavalla kokevia ihmisiä vaikkapa välinpitämättömiksi, niin kuin täälläkin on muita nimitelty.

Niinpä. Mä vastasinkin ihmiselle joka puhui parisuhteesta niin, että siihen päästään. Ja mun kanta on se, että parisuhteeseen ei tarvitse päästä.

Vierailija
1110/1331 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon tästä perustuu siihen ajatukseen, että toi duo on pelkkä "sumuverho", eli tekosyy suhteeseen. Ihan kiva Harlekiini-kirjan setuppi joo, ja täysin mahdollista. Tosin tällöin tää sumuverho vois olla yksinkertaisempikin, eihän tota toista osapuolta tarttis ees mainita vaimolle.

Mutta jos kuvitellaan, että heillä onkin oikeasti kahden hengen yhtye. Hirveän herttainen ajatus, että yhteisestä musisoinnista seuraisi aina suhde. Koska sen verran on tullut treeniksillä kuunneltua huutoa ja väisteltyä heitettyjä pulloja (molemmilta sukupuolilta). Ei noissa hommissa aina rakkaus kukoista.

No jep. Musiikin teko on intensiivistä ja intohimoistakin, mutta ei suinkaan automaatiolla seksuaalista. Todellakaan.

Sitten vielä sellainenkin seikka päälle kuin moraali. Vaikka ihastuisinkin toiseen, voin silti

Ei, kyllä monilla miehillä on myös moraali, ja tahto toimia oikein, ja myös tekevät niin.

Vierailija
1111/1331 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos mies rupeaisi harrastamaan uimista työpaikan uuden vetävän näköisen nuorikon kanssa ja varmaan siinä olisi sitä saunomista ja mitä lie suihkuleikkejä samalla, niin tämäkö olisi palstan naisille ihan ok?

Kaikkea hullua sitä täällä kyselläänkin.

Vierailija
1112/1331 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä nainen kylään ja tutustu häneen. Voivat yhdessä kertoa sinulle tästä musiikkiprojektista. Mun ex pyhitti paljon aikaansa harrastukselleen ja siellä pyöri naisia. Ei tullut mieleenkään rajoittaa. Välillä istuttiin iltaa yhdessä. Ero tuli muista syistä. Suomalaisilla on aina mielessä seksi.

Tämä! Otetaan toinen messiin yhteiseen ystäväporukkaan :)

Vierailija
1113/1331 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-palstalla perinteisesti miehet saavat kauheat vihat niskoilleen. Ikään kuin he eivät olisi eläviä ja ajattelevia olentoja. Ei tulisi mieleenkään osallistua aivottomaan parjaukseenne ja yleistää kaikkia miehiä pettäjiksi. Siksi varmasti ketju on kasvanut näin isoksi, kun ei vaan istu normaalin ihmisen oikeustajuun tällainen. T: nainen

Vierailija
1114/1331 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap olet varmasti aika nuori? Silloin mustasukkaisuus ja omistushalu on ymmärrettäviä asioita. Kun ikää tulee lisää, tajuaa miten turhaa nuo on, ja kumpuaa vain omasta epävarmuudesta.

Kun olet vanhempi, olet vain iloinen jos joku muukin nainen haluaa puhua ukkosi kanssa:D Näin minulla vaikka olen vasta 59v ;) Ei ole rakkauden puutetta vaan asioiden tajuamista. Mieheni ei ole pettämässä minua vaikka viettäisikin aikaa naispuolisten tuttaviensa kanssa aikaa, luotto pelaa. 

Näin just, meillä sama. 

Kun nuorina alettiin seukkaa, mieheni ilmoitti selkeästi, et hän ei siedä minkään tason mustasukkaisuutta. No hän joutui sitten myöhemmin myöntämään, että hän kokee mustasukkaisuutta kahden ihmisen kohdalla. Toinen oli isoveljeni, joka oli silloin minulle isän korvike. Ja toinen exäni. Mutta asoista puhuttiin avoimesti, eikä tämä johtanut mihinkään rajo

Näin aikuiset toimivat. Nuoret taas pistävät toisen tiukkaan liekaan, pillastuvat jos katsoo toista ja ovat onnettomia.

Vierailija
1115/1331 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanottu, näissä mustasukkaisuuksissa on kyse omasta haavasta, joka puretaan sitten siihen toiseen. Ja eihän siinä siis sinänsä mitään, toki saa pitää oman rajan millaisessa suhteessa haluaa olla mutta silloin tosiaankin kannattaa olla itselleen rehellinen mistä siinä on kysymys. Vain sinusta, ei siitä toisesta ja hänen tekemisistään.

Jokaisessa parisuhteessa on omat sääntönsä. Aivan samalla tavoin mieheni pitäisi varmasti outona jos haluaisin yhtäkkiä perustaa duon miespuolisen työkaverini kanssa ja viettää paljon intiiimiä kahdenkeskistä aikaa hänen kanssaan mieluummin kuin mieheni kanssa.

Meidän parisuhde on sellainen, että me nimenomaan halutaan viettää aikaa yhdessä. Miksi muuten olisimme edes yhdessä?

Ja ei, tämä ei tarkoita, että ei saisi oll

Minua ihmetyttää sama. Aivan, kuin se että toisella on omia juttuja ja harrastuksia automaattisesti tarkoittaisi sitä että se on pariskunnalta heti pois ja ettei muka viihtyisi toisen kanssa? Todella kummallinen oletus. Minä rakastan omaa kumppaniani ja hän minua, mutta on täysin ok etten minä kuulu jokaiseen hänen elämänsä osa-alueeseen kaikkia harrastuksia ja kavereita myöten. Minusta se on itse asiassa vain hyvä ja terve asia. Kas kun meidän kaikki kiinnostuksen kohteetkaan eivät ole samoja, vaan hänellä on omansa ja minulla omani. Se ei kuitenkaan mitenkään vähennä kiinnostustamme myös toisiimme.

Vierailija
1116/1331 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanottu, näissä mustasukkaisuuksissa on kyse omasta haavasta, joka puretaan sitten siihen toiseen. Ja eihän siinä siis sinänsä mitään, toki saa pitää oman rajan millaisessa suhteessa haluaa olla mutta silloin tosiaankin kannattaa olla itselleen rehellinen mistä siinä on kysymys. Vain sinusta, ei siitä toisesta ja hänen tekemisistään.

Jokaisessa parisuhteessa on omat sääntönsä. Aivan samalla tavoin mieheni pitäisi varmasti outona jos haluaisin yhtäkkiä perustaa duon miespuolisen työkaverini kanssa ja viettää paljon intiiimiä kahdenkeskistä aikaa hänen kanssaan mieluummin kuin mieheni kanssa.

Meidän parisuhde on sellainen, että me nimenomaan halutaan viettää aikaa yhdessä. Miksi muuten olisimme edes yhdessä?

Ja ei, tämä ei tarkoita, että ei saisi olla mitään parisuhteen ulkopuolisia suhteita tai eri sukupuolta olevia ystäviä. 

Ihmett

Pitkät onnelliset suhteet toimii juuri näin! Toiselle oikein sanotaan rakkaudella, et mene pitämään hauskaa omien ystävien kanssa, motskarilla ajelemaan tai bändiin, ja toisena iltana sitten toisinpäin.

Tällainen toisen huomioiminen kasvattaa rakkautta <3

Vierailija
1117/1331 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Hänellähän on siinä jo tärkeä ja läheinen nainen elämässään, en minä siihen parin väliin tule.

Voiko naista ajatella ihmisenä? Vissiin ei... Itse ajattelen, että ystävät on kultaa, olivat sitten miehiä tai naisia.

Se toinen on syystä ystävä, ei puoliso. Toki joskus ystävästä voi tulla puoliso, mutta sehän nyt selvitettäis ennen draamoja.

Vierailija
1118/1331 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En valehtele.  Kyllä ne on miehiä se kontrolloijien enemmistö.

Pidin lapsille harrastuskerhoa kahden muun naapuruston naisen kanssa kerran viikossa, niin mieheni mielestä kerho alkoi olla minulle häntä tärkeämpi ja alkoi lopulta syytellä minua lesboksi.

Vierailija
1119/1331 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkki toimii parhaiten. Ala sinä harrastaa tanssia jonkun hunksin kanssa. Sanot vaan että harkoissa menee sitten myöhään. Tulet kotiin hiukset sekaisin, kun harjoittelitte vähän kiihkeämpää rytmiä. Jos miestä vielä laulattaa, niin anna sitten laulaa. Sulla on todennäköisesti kuitenkin kivempaa.

Eli ilmeisesti et ole ihan terve. 

Vierailija
1120/1331 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spermaviemäri, aina vain :D ai että naurattaa kun tämä yksi on lukenut ikäviä nimityksiä vihasivustolta.

Auttaako tämä nimittely sinua jotenkin, pääset balanssiin itsesi ja maailman kanssa?

Kaikkea hyvää <3

t. äiti