Entiset (?) TP:t!
Olen ollut pitkään poissa palstalta, mutta löytyisikö täältä entisiä (tai nykyisiä, jos vielä pidätte pinoja) TP:läisiä?
Itse en taida enää ryhmään kuulua... meille tulee nimittäin kolmas! Mutta eikös Minsku ainakin haaveillut kolmannestakin, että jos en vaikka olisi ainoa?
Kommentit (31)
Ja paljon paljon onnea PK:n (pikku kolmosen) johdosta!!!
Ja tosiaan samassa veneessä ollaan taas kerran. Mun LA ihan syyskuun alussa eli rv 17 menossa ja pahoinvointia edelleen iltaisin. Ollut kaikista " pahin" alkuraskaus eli 24/7 pahoinvointi jatkui aina rv 15 asti ja oksentelin lähes joka päivä. Siihen kun vielä lisää tyttöjen pitkän sairasteluputken tammikuussa niin olin aika loppu.
Nyt onneksi valoa tunnelin päässä :)
Ja hopoliini ja minsku eivät ainakaan ole sanoneet EI kolmoselle eli mukaan vaan!!! Äityliini sen sijaan taisi olla ehdottomampi, että kaksi riittää.
Muuten ei kuulu kummempaa. Esikoisella oli tänään tarhapäivä ja oltiin pienemmän kanssa vauvajumpassa kaverimamman kanssa. Tuli kyllä tosi hiki ja jaksoin tehdä kaikki muut paistsi hyppelyt ja alavatsat.
Sen jälkeen mentiin kaverin luo lounaalle, pikkuiset päikkäreille ja äidit sai herkutella rauhassa kanasalaattia, patonkia, juustoja ja tietty korvapuustit.
Viivi_: laitoin jo johonkin aikaisempaan pinoon sulle viestiä, että taidettiin olla helmikuussa samaan aikaan laivalla ja junibackenissa :)
Tunnistin teidän suloiset lapset kun kävin joskus ajat sitten irc:ssä katsomassa. Ja piti tulla ihan esittelemään itseni, mutta junibackenissa oli meidän seurueella pientä hässäkkää ja paluumatkalla en sinuun enää törmännytkään!
Nyt kaikki ryhdistäydytään ja pinoillaan aktiivisemmin :)
j ja tytöt 4v 8kk & 1v 4kk
ei voi olla totta joeela! oltiin todella joo laivalla... mitäköhän kamalaa me ollaan siellä tehty?! lapset ainakin raivoili moneen kertaan ja minä perässä takaisin lapsille...
Lapset voi meillä ihan hyvin. Tai hyvin ja hyvin... miten sen nyt ottaa?!
Meillä on ollut todella raskas syksy... Tai oikeastaanhan se alkoi jo siitä vaikeasta raskaudesta ja Niklaksen koliikista... Nyt Niklas on ollut elokuusta asti sairaana... Joskus saattaa olla terveitä päiviä välissä, mutta eipä paljoa. Lopulta sairaudet meni aina keuhkoikin ja lopulta Niklakselle diagnosoitiin infektioastma. Nyt käyttää aina astmapiippua (sellaista isoa vauvojen versiota, babyhaaleria) kun on vähänkin kipeä. Mikä on käytännössä aina. Niklas saa joka ikisen pöpön mitä on... Korvatulehduksiakin on ollut niin paljon, että nyt ollaan menossa korvalääkärille ja jatkotoimenpiteitä mietitään... Talvi oli aivan kamala kun poika ei saanut välillä edes hengitettyä ja taas sairaalaan hengittämään lääkettä. Lisäksi Niklaksen epäillään olevan maidolle allerginen, mutta tätä ei olla voitu tutkia kunnolla kun poika on aina kipeänä. Mutta pahin on jo takana ja nyt taudit eivät enää mene niin pahoiksi kun on tuo piippukin.
Toivon ettei tämä tulokas ole yhtä " hankala" tapaus... Ei raskauden aikana eikä sen jälkeenkään! Tämä ei ollut ihan suunniteltu tapaus, mutta tosi iloisiamme olimme heti kun saimme tietää! Toivon ja rukoilen vain, että raskaus olisi helpompi kuin edellinen kaikkine kipuineen yms..
Ja, juu, töissä ollaan! Mutta olen syksyllä jään sitten äityslomalla ja sitten Niklaskin voi olla kotihoidossa, jos vaikka sairastelut loppuisivat, tai edes vähenisivät!
Kertoilkaapa te muutkin pähkinänkuoressa kuulumisenne!!
Viivi, ja lapset kohta 5v ja 1v4kk ja masuasukki rv 5+2 (tosi huimat viikot...)
tuli tässä sellainenkin ongelma mieleen, että tarvitaanko me peräti kaksostenrattaat nyt?! kuitenkin halutaan ulkoillakkin ja koiraa nyt ainakin pitää viedä ulos päivällä kun olen sitten joskus hamassa tulevaisuudessa lasten kanssa taas kotona.
Niklas on kuitenkin juuri täyttänyt kaksi kun vauva tulee... Ei kai sen ikäinen nyt oikein vielä pitkiä matkoja jaksa kävellä, ja kun on vielä talvi?
Eikö teillä jollain ollut nyt pikkukakkosen ja esikoisen kanssa tuplat? oliko kätevät vai enemmänkin kamalat?
Nostan meitä vähän..Mihin äityliini on hävinnyt??!
Täällä ei ole mitään ihmeellistä tapahtunut..Paitsi, että " joudun" pärjäämään ilman autoa, kun se on korjaamolla viikon verran..kamalaa..pitää noihin julkisiin taasen totutella, vaikka tulee niitä kyllä käytettyä ihan vaikka autokin olisi. =) Olin peltikolarissa viime viikolla, yks mies tuli punasia päin suoraan eteen! Ne miehet..Oli kattonut valot väärin..oli menossa katsastamaan autoaan, mutta tais joutua korjaamon kautta menemään.. =) Oliki elämäni ensimmäinen kolari, jossa olen ollut, toivottavasti viimeinenkin. Onneks ei ollut lapsia kyydissä, vaikkei kova kolaus ollukaan. Mut esikoinen oli jo muutenkin muutaman päivän tosi mietteissään, kyseli paljon, miks setä ajo päin punaisia jne..ja tuijotteli ruttusta autoa jatkuvasti. Olis varmaan pelästynyt tosi kovin, jos olis kyydissä ollut. =(
No, mutta tulkaapahan kirjottelemaan!!
Ai niin, Viivi_lle vielä..Kyllä mä varmaan tuolla ikäerolla ostaisin tuplat. Mullahan on ollut siskon pojat välillä hoidossa, niistä nuorempi on 2v. Ja kyllä niille tuplille olisi käyttöä ollut, tosin on tuo kyllä reippaasti myös kävellytkin. Ainut vaan, että paljon ollaan kuljettu (minä+4 muksua) julkisilla, varsinkin junilla, niin noihin korkeisiin juniin ei varmaan tuplilla ole asiaa?! Mutta teilläkin kun on koira, varmaan on tuplille käyttöä. =)
Eli täältä ei tule pikkukolmos-uutisia. =)
hei!
pikaiset terveiset Turun reissusta
ja MUNARIKASTA PÄÄSIÄISTÄ=)
täällä on kovasti menoa ja tapaamisia=)
Juhokin suklaamunia syönyt,
Juholla silmätulehdus=( mutta kun lekuri antoi luvan
lähteä reissuun,mentiin kun muuten on terve.
äityliini ja Juho pieni pääsiäiskukko=)
Me ollaan ihan kotosalla koko pääsiäinen.
Ja ollaan aloitettu pyhät ihan rennosti ja ollaan kaikki vielä yöpuvuissa :) Kysyttiin esikoiselta mitä haluis tehdä ja sanoi, että ollaan vaan kotona...
Iltapäivällä ollaan menossa kavereille syömään ja leikkimään.
Huomenna anopille koko päiväksi ja sunnuntaina meille tulee parit kaverit avaamaan grillikauden, joten ihan omalla porulla ei tarvi olla :)
Eli syökääpäs paljon ihania pääsiäisherkkuja ja nauttikaa vapaapäivistä! Äityliinille hauskaa Turku-lomaa!
j
Joeela, minäkin täällä vasta puin päälleni... Mies lähti käymään mökillä pikkumiesten kanssa, ja mä jäin tänne kotiin loikoileen. Saa netissäkin olla nyt ilman keskeytyksiä :) Kuinkas olet jaksellut?
Täällä taas esikoisen uhma vaihteeksi huipussaan. Oon huomannut että hällä se menee muutamien viikkojen jaksoissa aina pahemmaksi ja taas helpommaksi. Nyt ikävä kyllä ollaan ollaan taas siellä pahemmassa päässä :/ Eniten yleensä mua ottaa päähän sellainen turhista asiasta kiukuttelu ja silloin kyllä itekin hermostun, vaikka yritän usein laittaa toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Miten niitä lapsia silti vaan haluaa lisää tällaisenkin uhmakauden aikana...? Niin, vauvakuume vaan pahenee koko ajan! Mutta silti odotetaan nämä pari kuukautta vielä. Ja mulla menee nyt jo mahassa perhosia!
Joeelalle ja Viiville kolmosethan on jo tulossa, Äityliini ja Hopoliinilla lapsiluku täysi? Olikos meitä vielä muita? Mahdollisia kuumeilijoita?
No joo, taas meni tähän vauvailujuttuihin... Sori! (Pyörii vaan niin päässä...)
OIKEIN HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ TEILLE JA PERHEILLENNE!
Toivottelee Minsku ja miesväki
nostan,kiirusta pukkaa=)
kylpylään kohta>>
äityliini ja Juho
Joo,meidän lapsiluku täysi.
se on varma asia.
toivottavasti ei ehkäisy petä mutta ihanaa aina
lukea muiden vauvauutisia,mä kuulin eilen vauvauutisen
ystävältä,ihanaa,marrasvaaveli tulossa=)
Vein just lapset sänkyyn, ni on omaa aikaa puolisentoista tuntia! Meillä esikoinenkin on taas talvella alkanut nukkua päikkäreitä, viime kesän ja syksyn oli nukkumatta jo. Mutta hyvä näin. =)
Oletko Viivi_ edelleen ollut töissä? Ja mitä lapsille kuuluu?
H &lapset 1v4kk ja 4v