Onko teidän samoilla biologisilla sisaruksilla siis lapsillanne saman väriset hiukset vai eri väriset?
Meillä tyttö ja poika ja on samanväriset hiukset.
Kommentit (28)
Eriväriset on, sekä minulla & sisaruksillani että miehelläni & sisaruksillaan & lapsillamme
Meillä 4 lasta. 2 vihreät silmät, 2 ruskeat. Kaikilla oli pienenä ihan vaaleat hiukset, kouluiässä alkanut isommilla tummumaan vähän. 2 nuorimmalla edelleen ihan valkoiset. 3 suorat hiukset kuten minulla, 1 voimakas kihara kuten isällään.
Kaikilla sata varmasti sama isä
Esikoinen on nuorempaa veljeään huomattavasti vaaleampi. On kuin isänsä, nuorempi tullut minuun.
On, kaikilla kolmella. Myös minulla ja lausten isällä
Poika on isänsä värinen, tummahiuksinen ja ruskeasilmäinen, tytär perinyt mun maantien hailakat tukan ja silmät.
Eri väriset hiukset, samoin silmät, puhumattakaan täysin erilaisista luonteista.
Tää on hauska kysymys.
On, sisarussarjassa puolella vaaleat ja puolella tummat.
Vanhemmilla toisella tummat ja toisella vaaleat.
So what.
Meillä on kaksi poikaa, joita ei varmaan veljeksiksi arvaisi. Ovat kyllä yhtä pitkät, mutta ruumiinrakennekin on eri. Toinen solakka ja pitkäjalkainen, toinen tanakka ja harteikas. Hiukset molemmilla periaatteessa vaaleat kuten isällään, mutta toisella tummuneet ja silkkisen laatuiset, toisella ihan vaaleat, karheat ja kihartuvat. Juttu on siinä, että toinen muistuttaa minua ja etenkin isääni ja veljeäni ja toinen taas isäänsä (mistä taas kaverit vitsailleet, ettei ole varmaan isyystestiä tarvinnut tehdä eli tätä huumorinlajia riittää).