Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän samoilla biologisilla sisaruksilla siis lapsillanne saman väriset hiukset vai eri väriset?

Vierailija
14.05.2025 |

Meillä tyttö ja poika ja on samanväriset hiukset.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi poikaa, joita ei varmaan veljeksiksi arvaisi. Ovat kyllä yhtä pitkät, mutta ruumiinrakennekin on eri. Toinen solakka ja pitkäjalkainen, toinen tanakka ja harteikas. Hiukset molemmilla periaatteessa vaaleat kuten isällään, mutta toisella tummuneet ja silkkisen laatuiset, toisella ihan vaaleat, karheat ja kihartuvat. Juttu on siinä, että toinen muistuttaa minua ja etenkin isääni ja veljeäni ja toinen taas isäänsä (mistä taas kaverit vitsailleet, ettei ole varmaan isyystestiä tarvinnut tehdä eli tätä huumorinlajia riittää).

Vierailija
22/28 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eriväriset on, sekä minulla & sisaruksillani että miehelläni & sisaruksillaan & lapsillamme

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 4 lasta. 2 vihreät silmät, 2 ruskeat. Kaikilla oli pienenä ihan vaaleat hiukset, kouluiässä alkanut isommilla tummumaan vähän. 2 nuorimmalla edelleen ihan valkoiset. 3 suorat hiukset kuten minulla, 1 voimakas kihara kuten isällään.

Kaikilla sata varmasti sama isä

Vierailija
24/28 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen on nuorempaa veljeään huomattavasti vaaleampi. On kuin isänsä, nuorempi tullut minuun. 

Vierailija
25/28 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, kaikilla kolmella. Myös minulla ja lausten isällä

Vierailija
26/28 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on isänsä värinen, tummahiuksinen ja ruskeasilmäinen, tytär perinyt mun maantien hailakat tukan ja silmät. 

Vierailija
27/28 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri väriset hiukset, samoin silmät, puhumattakaan täysin erilaisista luonteista.

Vierailija
28/28 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on hauska kysymys.

On, sisarussarjassa puolella vaaleat ja puolella tummat.

Vanhemmilla toisella tummat ja toisella vaaleat.

So what.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän