Rintava: oletko tilannut Temusta rintaliivejä?
D-kuppi ja tukea tarvittais. Katselin noita Temun edestä suljettavia, ilman kaaritukea. Näyttävät ihan tukevilta. Onko kokemuksia kellään?
Luin niitä Temun arvosteluja, mut ei niistä oikein pääse kärylle. Toki jos on tilannu kokoja 115F ja 110G niin ollaan vielä vähän eri lukemissa täällä.
Kommentit (40)
En. Olen ostanut Celbes-alesta. Viimeksi alle 15€.
Muistiko joku jo kertoa että saat syövän, ihosi syöpyy rakkuloille, osallistut orjuuttamiseen, tietosi varastetaan ja olet kaikin puolin idiootti? Odotahan vain hetki.
Vierailija kirjoitti: Hävettääkö temuttajia?
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Eikö näillä länkyttäjillä ole elämää?
Minulla kymmeniä Temutuksia ja tyytyväisyysprosentti lähellä sataa.
Isot rinnat kyllä puuttuu joten en osaa vastata ;-)
Sinulta puuttuu paljon muutakin.
Shein:in Luvlette-brandin rintaliivit ovat ihan ok isorintaisille. Vastaavat kokoaan.
Vierailija kirjoitti:
Shein:in Luvlette-brandin rintaliivit ovat ihan ok isorintaisille. Vastaavat kokoaan.
Mikä kuppikoko 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kuppikoko 🙂
F
Olen oikeasti rintava, joten mun kokoa ei todellakaan löydy Temusta. Länsimaissa suuret kuppikoot alkavat koosta DD. Temussa max D-kuppia eli normaalikokoa teknisesti.
Eikä siellä näytä edes olevan oikean mallisia liivejä isorintaiselle. Laadustakaan ei ole takeita.
Eikös Kiinasta tulevasta kamasta joudu maksamaan tullejakin nykyään?
Kannattaa tilata Briteistä. Ne osaa tehdä liivejä, ovat laadukkaita ja kohtuullisen edullisiakin. Varmista että verkkokauppa josta ostat on mukana IOSS-järjestelmässä, silloin sun ei tarvitse tullata niitä tuotteita Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Mikä kuppikoko 🙂
F
😍
No hyi, en todellakaan oo. Mieluummin vaikka ilman kuin jollain syöpätakuulla varustetuilla rintsikoilla.
Olen tilannut rintaliivejä Temusta, mutta sielläkin kuppikoot tahtovat loppua kesken. Ympärysmitta on kuitenkin reilumpi kuin kotimaisissa liikkeissä.
90 G/H
Vierailija kirjoitti:
Ihan vakavissasiko kysyt tätä. Kiinalaiset rintaliivit Temusta isorintaiselle : DD
Ei DD vaan F!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vakavissasiko kysyt tätä. Kiinalaiset rintaliivit Temusta isorintaiselle : DD
Ei DD vaan F!
70F vai 120F?
Olen tilannut. Toki ilman kaaritukia ei tue paljoa mutta ajaa itsellä asiansa. Se on sit asia erikseen mitä myrkkyjä noissa on.
Olen ja ihan hyviä olleet, tosin ei kovin kestäviä. En tykkää mistään kauhean tukevista liiveistä, pärjään hyvin kevyemmilläkin.
En mitään siitä lafkasta enkä aiokaan.