Yh-äiti ja pojan murrosikä
Kiusallisia tilanteita aiheuttava vaihe.
Miten olette puhuneet pojillenne? Puhuuko esiteini/teini enää äidin kanssa noista asioista?
Kommentit (52)
Olisiko sinulla joku säpäkkä kaveri, joka voisi ihan konkreettisesti näyttää vähän mistä kyse?
Vierailija kirjoitti:
Olisiko sinulla joku säpäkkä kaveri, joka voisi ihan konkreettisesti näyttää vähän mistä kyse?
Ihana ajatus 😍😍
Mitäs kiusallista murrosiässä on? Omituinen näkemys.
Vierailija kirjoitti:
Ei itsessään mitään, mutta se on asia, josta ei puhuta vanhempien kanssa. VARSINKAAN eri sukupuolta olevan vanhemman kanssa.
Tämä on yksi monista syistä, miksi lasten hankkiminen arveluttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei itsessään mitään, mutta se on asia, josta ei puhuta vanhempien kanssa. VARSINKAAN eri sukupuolta olevan vanhemman kanssa.
Miten niin ei puhuta?
Moni tässäkin keskustelussa on kertonut puhuneensa murrosiästä eri sukupuolta olevan lapsensa tai vanhempansa kanssa. Toki tässä on perhekohtaisia eroja kuka puhuu ja kuka ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä sanoin teinipojalleni, kun munankarvat ilmesty, että naisilla on sit pimpin ylälaidassa sellanen nappi, josta se lähtee käyntiin.
N44
Sulla voi olla mutta mulla se ei toimi sieltä. On erilaisia naisia.
Niin. Joillakinhan on lie klitta rikki. Yleensä just näillä takakireillä nutturapäillä.
Onhan klitassa tutkitusti enemmän hermopäätteitä kun peniksessä joten on kyllä outoa jos ei lähe käyntiin..
Minä olen puhunut ihan avoimesti poikani kanssa murrosikään ja muuhun liittyviä asioita siitä huolimatta että pojalla on läsnäoleva isä.
Näytät sille ja sitten harjoittelette yhdessä.
Ei se sille yh-äidille välttämättä noloa mutta sille pojalle se voi olla hyvinkin noloa jos asioita ei ole ajoissa valmisteltu. - Kulloisellekin ikäkaudelle sopiva kirjanen on myös suositeltava, mutta olisi varmaan hyvä jos puhuttaisiin myös ihan suusanallisesti.