Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas yksi yökerhoketju konkkaan, kun suomalaiset eivät enää ryyppää

Vierailija
12.05.2025 |

Juokaa nyt perkele tai kohta on loputkin kiinni!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1752b5e6-ec8b-4963-aec3-acd54be64a04

Kommentit (146)

Vierailija
121/146 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2015:  Irakilaisia tur.va.paikanhakijoista oli noin 20 500 eli lähes kaksi kolmasosaa tulijoista. Viidestä maasta - Irakista, Afganistanista, Somaliasta, Syyriasta ja Albaniasta - tuli 90 prosenttia kaikista tur.va.paikanhakijoista.

Nämä persujen tuomiset jäävät persujen perinnöksi suomelle vielä persujen jälkeenkin.

Vierailija
122/146 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos liikevaihto on 18,5 miljoonaa euroa, mutta firma tekee 13,6 miljoonaa tappiota, kertoo se enemmän firman talousosaamisesta kuin asiakkaiden juomisesta.

Joku vetänyt kassasta ohi kirjanpidon liiveihinsä huolella. Kaljassa on sentään yli viisinkertainen kate.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/146 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä et nuoret lopettanu juomisen.omalla paikkakunnal baarit meni kii koska siellä ei käynyt kun puistojuoppoja.

toisaalta ,kahvilat,bistrot tms hiukan fiininmmät paikat on usein täynnä.

en itse halua,

enkä uskalla alkoholi paikkoihin mennä nykyaikana,väkivalta jne.

kivenpaa on esim.musiiki,luennot,huumori jne. viihde.

Vierailija
124/146 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yökerhot ovat niiin out. Ihme että pysyi pystyssä tähänkään saakka.

Vierailija
125/146 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh mä olen ollut tipattomalla vuodesta 2018 lähien. Alkoholin kun jätin pois niin jää joka kuukausi palkasta useampi satanen enemmän rahaa. Olen myös koronan myötä lopettanut ravintoloissa ja yleisötapahtumissa käymisen. 

Menot on pienet joten jää enemmän rahaa sijoittamiseen.

Vierailija
126/146 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole työttömillä varaa edes ryypätä 😢

Tuntuu olevan koska Alkossa aina jono käteiskassalle. 

Alkon pullo tulee halvemmaksi kuin baarissa juominen.

Mahdollista, et pullo ja drinksu kustantavat saman.

Vierailija
127/146 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö persujen kassa riittämyt enää kaljaan?

Vierailija
128/146 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko nykyään maksaa yksi tuoppi vähän laadukkaammassa yökerhossa?

Vierailija
129/146 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2015:  Irakilaisia tur.va.paikanhakijoista oli noin 20 500 eli lähes kaksi kolmasosaa tulijoista. Viidestä maasta - Irakista, Afganistanista, Somaliasta, Syyriasta ja Albaniasta - tuli 90 prosenttia kaikista tur.va.paikanhakijoista.

Nämä persujen tuomiset jäävät persujen perinnöksi suomelle vielä persujen jälkeenkin.

Sinisten. Ei persujen. Kun siniset eriytyivät persuista, ei persut enää kelvanneet kepun ja kokoomuksen kanssa samaan hallitukseen, koska vaativat hallitusohjelman täytäntöönpanoa myös maa han muuttoasioiden osalta. Siniset eivät sitä vaatineet joten saivat jatkaa hallituksessa. 

Vierailija
130/146 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käy kuppiloissa koska ikuinen nollasopimus. Ikinä tiiä onko ens viikolla töitä.

Minä en käy vaikka varaa olisi käydä vaikka joka päivä. Käyttämällä kaljabaarien palveluja tukisin perskokkareiden talouspolitiikkaa ja se on arvojeni vastaista. Ostan siis ulkolaista olutta jääkaappiin, Heinekenia, yms. mitä kouraan kaupassa sattuu.

Vierailija
131/146 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10-12e

Vierailija
132/146 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, kannatti taas Suomeen investoida tuonkin tanskalaisen ketjun.

Ei tänne kannata tulla yrittämään. Kansa kyllä ryyppää, mutta kotona. Ja kohta pöhisee pontikkapannutkin korpikuusikossa, niin hyvin kansalla menee. Hyvä Orpo! Hyvä Purra! Talous nousuun!

Oikeesti jos Mariini olis vielä peräsimessä, taloudessa menis paremmin. Yhtä laillahan nämäkin on velkaa tehneet, missään se raha ei vaan näy.

Näkyy rikkaiden kokoomusveliverkoston veroalessa. Ei näy tavallisella palkansaajalla  mitenkään 

Vierailija
133/146 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinisten. Ei persujen. Kun siniset eriytyivät persuista, ei persut enää kelvanneet kepun ja kokoomuksen kanssa samaan hallitukseen, koska vaativat hallitusohjelman täytäntöönpanoa myös maa han muuttoasioiden osalta. Siniset eivät sitä vaatineet joten saivat jatkaa hallituksessa. 

Höpö höpö. Samaa sakkia ne on kaikki, eikä sitä mikään nimikikkailu muuksi muuta. Eihän tämä nykyinen ns. persut aja enää EU:sta eroakaan. Hillotolpat tärkeämpiä.

Vierailija
134/146 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10-12e

Sillä saa korkeintaan hanasta jotain kotimaista keskikuraa.

Vierailija
135/146 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh mä olen ollut tipattomalla vuodesta 2018 lähien. Alkoholin kun jätin pois niin jää joka kuukausi palkasta useampi satanen enemmän rahaa. Olen myös koronan myötä lopettanut ravintoloissa ja yleisötapahtumissa käymisen. 

Kuulostaa tylsältä elämältä, meinaatko viedä ne sinun sijoituksesi hautaan mukaan?

Vierailija
136/146 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tylsältä elämältä, meinaatko viedä ne sinun sijoituksesi hautaan mukaan?

En mutta sijoittamalla meinaan sitä että eläkkeellä olisi taloudellista turvaa niistä ja että pääsisin mahdollisesti pois työelämästä pois ennen eläkeikää. Luonnossa kävely on ilmaista ja ei esim konsolilla pelaaminen paljoa maksa. 

Vierailija
137/146 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, kannatti taas Suomeen investoida tuonkin tanskalaisen ketjun.

Ei tänne kannata tulla yrittämään. Kansa kyllä ryyppää, mutta kotona. Ja kohta pöhisee pontikkapannutkin korpikuusikossa, niin hyvin kansalla menee. Hyvä Orpo! Hyvä Purra! Talous nousuun!

Orpon ja Purran vika kun kansa ei ryyppää?

Eikä kuluta mitään muutakaan. Rakentaminen, asuntokauppa on seis, konkurssien määrät ennätystasolla. Raha ei liiku, kun markkinan luottamus talouden kehitykseen on syöksynyt lattiasta läpi. Oikeistolainen talous- ja työvoimapolitiikka on näyttänyt konkreettisesti toimimattomuutensa. Kaiken huipuksi kaupoissa lihatiskitkin huutaa tyhjyyttään kun tuottajat pistävät kilpaa pyyhkeen kehää. Pitäisikö hallituksen jo tehdä omat johtopäätöksensä ja erota - kannatuskin historian alhaisin?!

Vierailija
138/146 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa/yökerhossa kävin viimeksi 2017 kesällä. Kun ei pildeä lohjennu niin siirryin juomaan viinat kotona. Halvempaa ja saa olla niin sekasin ko haluaa.

Vierailija
139/146 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10-12e

Sillä saa Lidlistä 10 - 12 tölkkiä olutta joista pantteja takaisin 1,50€ - 1,80€

Vierailija
140/146 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko baareissa ja yökerhoissa kännäämässä ravaaminen mielestäsi sitä oikeaa elämää? Alkoholista ei ole ihmiselle todistetusti muuta kuin haittaa.