MP: Tuntuu hieman siltä, että ihastuksen ja parisuhteen alkuhuuman jälkeen /ulkopuolella seksi ei ole naisille kovin tärkeä asia elämässä?
Eli muissa tilanteissa on miehen tehtävä parisuhdetyötä, aloitteita ja erilaisia juttuja, jotta naisen halu pysyisi yllä tai että hän ylipäätään suostuisi seksiin edes vakikumppaninsa kanssa. Ja tässä ei oleteta asian koskevan kaikkia naisia, mutta varsin suurta osaa, käytännössä enemmistöä 70-80% naisista.
Vastaa käsityksesi siitä miten asia on yleisellä tasolla, älä sen mukaan mikä on oman parisuhteesi/naisesi/oma tilanteesi.
Kommentit (149)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena vastaan että suhteen alkuaikoina ihastumisen ja rakastumisen tunteiden takia seksi on ihanaa. Kumppania haluaa vain lisää ja lisää ja kaikki koskettaminen tuntuu mahtavalta. Suhteen edetessä alkuhuuman hormonit katoaa ja seksi ei olekaan enää niin tajunnan räjäyttävää. Siinä vaiheessa ei vielä kuitenkaan tajua, että kumppanin vain omaan nautintoonsa perustuva seksi olisi itselle jotenkin vajaata. Kuvittelee että kyllä tämä tästä vielä hekumaksi muuttuu, kunhan kumppanikin oppii miten seksi olisi taas molemmille osapuolille hyvää. Pikkuhiljaa alkaa tajuta, ettei mies ole halukas tekemään seksissä naisen nautinnon eteen mitään, vaan penis on kaikessa ykkönen. Ei auta vaikka nainen kertoisi omista toiveista ja haluistaan. Tähän päälle vielä arjen kiireet ja väsymys, niin aivan varmasti ei naista kiinnosta enää. Pahimmassa tapauksessa mies alkaa vielä kerjätä ja painostaa. Seksin loppum
Kuulostaa inhimilliseltä. Itse asiassa kaikki n. 15 tiimikaveriani töissä käyttäytyvät ihan samoin. Alkuhuuma ja innostus sekä idealismi ovat hälvenneet ja arki on astunut niihinkin (työ)suhteisiin. Parisuhteiden muodostamisessaiso osa on teatteria. Sitten kun arki on astunut mukaan kuvioon, punnitaan suhteen kestävyys ja katsotaan onko sitä todellista rakkautta. Vai oliko kaikki vain alun hormonimyrskyä?
@120 Kun ei aina tuo huomiointi, kommunikointi ja seurana toimiminenkaan kelpaa naisille. Tarvitsee omaa aikaa, ei jaksa keskustella, vuorovaikutus on rasittavaa,...
Joo, edellä on toki kysymys introvertista ja traumatisoituneesta yksilöstä, mutta mikään yleistys ei toimi kuin osan kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"No miksi 9v unelmamies jätti sinut?"
Minä jätin hänet. Jos olisi ollut vain seksistä kiinni ja se olisi elämän ainoa prioriteetti niin olisin edelleen hänen kanssaan sikäli kun hänkin niin toivoisi. Mutta ihmiset voi kolmekymppiä lähestyessä haluta aika eri asioita kuin teininä.
Eli selkokielellä voimaannut. Ja sitten alkoi alamäki.
Oikeassa elämässä eroamiselle on aina jokin painava aito/oikea syy, nettihöpötyksissä sellaista ei tarvita, fémakkojen Häivevaikuttamisen alkeet -opas riittää.
Jätin hänet, koska vaikka kumpikaan meistä ei silloin teininä miettinyt kauhean syvällisesti mitä haluamme ja meillä oli suht samanlaiset arvot niin kolmeakymppiä lähestyessä halusin jatkaa opiskeluja ja päästä irti jatkuvasta rahapulasta. Mies halusi jatkaa pelailua ja oikeastaan putosi enemmänkin pitkäaikaistyöttömyyteen ja alkoi lihoa. Lihavuus ei vähentynyt hänen haluttavuttaan tai ihanuuttaan tai sitä miten hyvin hän minut tunsi, mutta jaksamiseen kylläkin. Mutta niin, yritin vuosia saada häntä hakemaan apua (ei välttämättä mitään julkisen puolen terapia-apuja jos ja kun ei niihin usko vaan että liikkuisi yhdessä minun ja kavereidensa kanssa, syötäisiin terveellisemmin ym ja puhuisi edes jollekin ongelmistaan).
Hän alkoi syyttää minua kaikenlaisesta, mm. että yritän kontrolloida hänen elämäänsä ja päättää hänen puolestaan. Myöhemmin myönsi että masennus ja addiktio siinä puhui. Jätin hänet koska en lopulta voinut vain lykätä ja odottaa. Muutin 600km päähän enkä halunnut tai voinut "muuttaa" tuollaista ihmistä mukana. Hänellä menee nykyään ihan hyvin eli ero oli hänellekin varmasti hyvä potku persuksille. Hän on varmasti myös edelleen hyvä sängyssä, koska naisen nautinto
Siinä sinulle häivevaikuttamista. Ehkä en runoillut tätä viestiini koska tämä on yhden suhteen tarina eikä sillä ole mitään tekoa isommin minkään kanssa :')
^jatko/korjaus *koska naisen nautinto on hänelle itselleen motivoivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Naiset on sosiaalistettu olemaan haluamatta orgasmia" Ehkä joo keskiajalla ja erinäisissä kulttuureissa, mutta kehno selitys 2000-luvun länsimaissa.
Kyllä se vaan on niin, että se miehen nautinto on ykkösasia edelleen. Monen naisen mielessä on vain se, että saa antaa miehelle nautintoa, omat vaatimukset tai halut sirtyy taka-alalle. Monet naiset täälläkin kertovat, että kun mies menee suihkuun niin tyydyttävät sitten itsensä. Surullista.
On kyllä ihan naisen oma keksintö ja päätös, jos ei vaadi itselleen orgasmeja. Ei ole mkään kasvatuksen tai ympäristön asettema vaatimus. Vaimoni on 70-luvun nuoria ja hänelle ollut alusta lähtien selvää, että molemmille, siis myös naiselle, kuuluu orgasmit kun seksiä harrastetaan. Eikä ole vielä tähän päivään mennessa suostunut vapaaehtoisesti jäämä
Niin, SINÄ nautit naisen orgasmista ja se on sinulle jopa seksin tärkeimpiä asioita.
Minäkin olen kohdannut ainakin yhden miehen joka tuossa asiassa on kuten sinä. Ja ainakin kolme joita ei vähääkään kiinnosta. Ei ole sama asia joutua pyytämään ja muistuttamaan että hei hidasta, en ole edes kiihottunut vielä ja silti mies pyrkii vain panolle. Kuin että mies itse haluaa myös naisen nauttivan.
Itse ryhdyn varmaan näin 35v kypsässä iässä nunnaluostariin, sen verran turhanpäiväisiä tai jopa ikäviä ovat seksikokemukset olleet silloinkin kun mies on ollut muuten kiva. Enhän muuten olisi sänkyyn mennyt jos ei juttu luista.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei saa orgasmia aina. Siemensyöksy ei tarkoita orgasmia. Tunne voi vaihdella paljonkin kertojen välillä. Harrastaisin silti seksiä, vaikken saisi, onhan siinä nautinnollisia kohtia siinä välissäkin, ei vain lopussa.
Keskustelusta saa sen käsityksen, että orgasmi on teille naisille kaikki kaikessa. Jos sitä ei saa, seksi loppuu. Onko siis niin, että orgasmi on se ainoa nautinnon lähde, sitä ennen ei seksiä ole mielihyvän tuntemuksia?
Siinä välissä ei ole kauheasti mielihyvän tuntemuksia sellaisen miehen kanssa joka ei pyri mitenkään huomioimaan sinua. Yrittää hosua kuivana sisään, tai tökkii kipeästi kokeillessaan onko jo märkää. Seksi mahdollisesti aloitetaan mutinoilla ja marinalla ja vihjailuilla, ei kunnon aloitteella tai lämmittelyllä.
Minulle seksissä on, hyvässäkin seksissä siis, tärkeää moni muu asia kuin se fyysinen kosketus. Sitten kuin se moni muu asia jää pois ja fyysinen kosketus on kivuliasta ja miehen käytös lähinnä kiusallista mankumista niin kyllähän sitä vain siirtyy vierashuoneeseen nukkumaan kunnes saa toivottavasti eron järjestettyä :/
Hyvän kumppanin kanssa en ole orgasmeja laskenut. Joskus en ole saanut, joskus mies ei ole saanut. Mutta jos en ikinä saa eikä eteeni nähdä mitään vaivaa ja tulen koko ajan kohdelluksi huonosti niin kyllähän siinä alkaa se miehen koko olemus ärsyttää ja inhottaa.
Onhan naisiakin jotka eivät halua edes koskea penikseen tai vilkaista miestään päin. Ei sellaisen kumppanin kanssa ole kiva harrastaa seksiä kun ei ikinä tunne itseään halutuksi mutta kelpaa välineeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tubettaja mrs. Midwest sanoi tämän hyvin, naisen kannattaa valita itselleen sellainen mies, jota ihailee ja katsoo ylöspäin alusta asti. Ei ketään, kenen kanssa seksin harrastaminen on pelkkä ikävä velvollisuus.
Suurin osa naisista kyllästyy seksiin juurikin sen miehen kanssa, johon alunperin ihastuivat ja rakastuivat. Ehkä rakkaus on tosiaan sekä sokea, niin myös kuuro ja vääristää tuntoaistinkin.
Jos mies on tarpeeksi sarmantti ja söpönaamainen niin silloin ainakaan ei kyllästy... Vaikka ei kai ois saanut sanoa. Itse en ilman ehostusta ole edes siedettävän näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Naisena vastaan että suhteen alkuaikoina ihastumisen ja rakastumisen tunteiden takia seksi on ihanaa. Kumppania haluaa vain lisää ja lisää ja kaikki koskettaminen tuntuu mahtavalta. Suhteen edetessä alkuhuuman hormonit katoaa ja seksi ei olekaan enää niin tajunnan räjäyttävää. Siinä vaiheessa ei vielä kuitenkaan tajua, että kumppanin vain omaan nautintoonsa perustuva seksi olisi itselle jotenkin vajaata. Kuvittelee että kyllä tämä tästä vielä hekumaksi muuttuu, kunhan kumppanikin oppii miten seksi olisi taas molemmille osapuolille hyvää. Pikkuhiljaa alkaa tajuta, ettei mies ole halukas tekemään seksissä naisen nautinnon eteen mitään, vaan penis on kaikessa ykkönen. Ei auta vaikka nainen kertoisi omista toiveista ja haluistaan. Tähän päälle vielä arjen kiireet ja väsymys, niin aivan varmasti ei naista kiinnosta enää. Pahimmassa tapauksessa mies alkaa vielä kerjätä ja painostaa. Seksin loppuminen on hänen mielestään täysin naisen syytä. K
Siis niin osuva!
Hmm, lainaaminen jotenkin ihan mahdotonta ainakin mobiililla, mutta tähän vastaisin:
"Miehenä tekisi mieleni laittaa ilmoitus johonkin, että tarjoan normaalille , sopusuhtaiselle, 35-60v naiselle nuolemista, sormetusta, ihan mitä ikinä nainen haluaa ja pyytää ja että minun orgasmini on sivuseikka. Jätetään vaikka se penetraatio kokonaan väliin, jos siitä on kiinni. Haluaisin vaan tavata elämässäni ensimmäistä kertaa sellaisen naisen, joka sanoo ja pyytää mitä haluaa ja pystyy saamaan orgasmin ilman omia käsiä, miehen nuollessa tai sormettaessa. Minulle tällainen naine on yksisarvinen, vaikka olen jo niin sanotusti miehen iässä."
Itse olen 33v, sopusuhtainen (BMI keskiverto, urheilen, juoksu, sali, kotijumppa..), tavallinen nainen. Saan orgasmin ihan helposti miehen kanssa jos mies oikeasti haluaa tuottaa nautintoa *minulle* ja on sitä ihastumista ja halua minun puolelta (en nyt toki ulkoisesti epämiellyttävän miehen kanssa ole sänkyyn/suhteeseen päätynytkään)
Mutta en lämpenisi tälle, koska ensinnäkin ensin sanotaan että mentäisiin naisen ehdoilla ja ihan mitä nainen haluaa. Mutta sitten pitää olla nainen joka sanoo ja pyytää mitä haluaa ja hänelle päästään tuottamaan niitä orgasmeja?
Kyllä minä osaan sanoa ja kertoa mitä haluan ja minulla on ollut pari tosi hyvää rakastajaa/miesystävää joille on riittänyt se ennen sänkyyn päätymistä keskustelu. Ja sitten muutama jotka on ollut ihan "meh" 😕
Eli se että nainen sanoo mitä haluaa tarkoittaa jatkuvaa ohjeistusta ja mies ei usko jos sanoo ettei nuolemalla saatu orgasmi tunnu yhtä hyvältä kuin panosta saatu ja haukutaan suunnilleen estyneeksi jos ei halua saada sitä orgasmiaan sellaisessa asennossa missä mies voi katsella ja ihailla sormettaessaan. Olen saanut kritiikkiä jopa siitä etten orgasmin hetkellä puhu. Olen saanut kuulla että lähtee liikaa ääntä ja epäilyttää että feikkaan äänet, mies jopa naureskeli niille. Ja tämän jälkeen (toka poikkis) en ole uskaltanut tai pystynyt oikein pitämään ääntä niin kaksi miestä on valitellut sitä että kun en "anna mennä kunnolla".
Omien kokemuksieni mukaan se vaihtelee miehestä riippuen tosi paljon olenko "täysin estynyt" vai hyvinkin vapautunut. Siihen kuuluu sängyn ulkopuolella oleva dynamiikka, miten mies puhuu naisista ihmisenä, miten kehuu minua, miten sinut on oman kehonsa kanssa, sopiiko seksimieltymykset muuten yhteen.
Jos puhuu rumasti muista naisista tai jos "haluaa tuottaa nautintoa" mutta siihen sisältyykin vaatimus että seKIN on rohkea seksuaalisesti villin naisen orgasmiesitys miehelle niin ei vaan lähde. Ja joo en enää nykyään vaivaa miehiä tällä hankaluudellani. Yksin olen ellei yksi aiempi tosi hyvä vakipanomies vapaudu jossain kohtaa (toki toivon ettei koska on superonnellinen nykyisessä suhteessaan<3 ..itse en suhdetta halua enää)
Joko olen tosiaan seksuaalisesti kamalan hankala ja vain harvojen kanssa yhteensopiva tai sitten miesten ja naisten seksuaalisuudet keskimäärin vaan eroaa tosi paljon. 😔
Vierailija kirjoitti:
Hmm, lainaaminen jotenkin ihan mahdotonta ainakin mobiililla, mutta tähän vastaisin:
"Miehenä tekisi mieleni laittaa ilmoitus johonkin, että tarjoan normaalille , sopusuhtaiselle, 35-60v naiselle nuolemista, sormetusta, ihan mitä ikinä nainen haluaa ja pyytää ja että minun orgasmini on sivuseikka. Jätetään vaikka se penetraatio kokonaan väliin, jos siitä on kiinni. Haluaisin vaan tavata elämässäni ensimmäistä kertaa sellaisen naisen, joka sanoo ja pyytää mitä haluaa ja pystyy saamaan orgasmin ilman omia käsiä, miehen nuollessa tai sormettaessa. Minulle tällainen naine on yksisarvinen, vaikka olen jo niin sanotusti miehen iässä."
Itse olen 33v, sopusuhtainen (BMI keskiverto, urheilen, juoksu, sali, kotijumppa..), tavallinen nainen. Saan orgasmin ihan helposti miehen kanssa jos mies oikeasti haluaa tuottaa nautintoa *minulle* ja on sitä ihastumista ja halua minun puolelta (en nyt toki ulkoisesti epämiellyttävän miehen kanssa ole sänk
Hyvä kirjoitus.
Kyllä miehet aika kömpelöitä on, niin fyysisesti kuin tunnepuolellakin.
Eipä sitä jaksa kannatella toisen haurasta miehuutta eikä edes kannata pienentää itseään ja halujaan miehen vuoksi. Eikä muuttaa muutenkaan itseään eikä alkaa imitoimaan miehen haluja (poke). Se ei ole sen arvoista. Yksin voi paljon paremmin kuin huonossa suhteessa.
Yhteensopivia pareja on varmasti aika vähän. Mitä naisilta kuulee, niin aika tyydyttämättömiä ja turhautuneita tuntuvat olevan eikä niitä oikeita rakkaustarinoita ole oikeasti niin paljon. Aika moni tyytyy ja ottaa kumppaniksi sen mitä sattuu elämän varrella saamaan. Tämäkin varmasti osaltaan vaikuttaa seksuaalisuuteen ja intohimon leiskuntaan tai siihen ettei leisku, siihen kädenlämpöiseen lempeen.
Vierailija kirjoitti:
"Naiset on sosiaalistettu olemaan haluamatta orgasmia" Ehkä joo keskiajalla ja erinäisissä kulttuureissa, mutta kehno selitys 2000-luvun länsimaissa.
Ja kuten lainuttua väitettä jo toisaalla kyseenalaistin: Kuka tämän on Suomessa ehdollistanut, isätkö? Vai äidit? Vai onko kyseessä vain halu ja tarve selittää miksei naisten vahvana ja alkuvoimaisena esitetty seksuaalisuus kukoista reaalimaailmassa kuin ohikiitäviä hetkiä, jolloin planeettojen ja tähtien asennot ovat suotuisat.
90% miehistä on samaa mieltä aloituksen väitteestä. N. kaksi kolmasosaa naisista on erimieltä. Aiheellisesti voidaan kysyä kumpi sukupuoli on asemassa jossa kertyy kokemusperäistä tietoa naisista enemmän kuin yhdestä naisesta. Miehet jotka oikeasti haluavat seksiä naisten kanssa vai naiset, joilla kokemus lähinnä omasta itsestään.
Ap on outo kysymyksen asettelussa, kun vastaa itse, että suurinta osaa naisista ei kiinnosta seksi eli 70-80 %? Ja sen jälkeen loppuun kommentti, että ei riitä subjektiivinen kokemus? Onko ap lukenut tilastoja? Ja pitääkö vastauksen olla ihan yleisellä tasolla? Onko ap ollut yhdessä naisten kanssa noin suurimmaksi osaksi, että lähes kaikki naiset on kokeiltu? Ap on joku pukki tai kokematon älypää. Ja missä ap on linkki tähän tutkimukseen? Ei voi olla oikeasti mitään yleistä käsitystä naisten seksielämästä, jos ei ole subjektiivista kokemusta.
Nainen jaksaa rakastuneena saada viboja mistä vain miehen kosketuksesta, ja ajattelee, ajattelin ainakin minä aikoinaan, että kyllä se pian älyää mistä naista pitää koskettaa. No ei älynnyt, haluasi vaan jyystöä, ja kalun imemistä ja muuta koskettelua. Oppiihan sitä melko nopeasti sitten, ettei seksi ole kuin miestä varten, ja ei sitä sitten todellakaan voi himoita ja haluta. Melko yksinkertaista. Siitä se hiipuu ja "akka on pihtari".
Omalla kohdalla kävi onni, rakastuinkin mieheen, jonkakanssa heti ekana seksikertana puhuimme mitä minä haluan ja mistä ja kuinka haluan koskettavan, jotta saan sen orgasmin. Ja tälle miehelle meni kerrasta tajuntaan. Siitä lähtien olen saanut ihan aina, ja siksi haluankin seksiä paljon,ja mies saa myös aina kun vain inaseekin.
Kuinka vaikeeta tämä on joillekkin sisäistää, sillä aina vaan saa lukea mitä naiset kirjoittaa, ettei vaan mene perille vaikka kuinka kertoisi mitä haluaa.
Olen biseksuaali nainen, enkä ole koskaan törmännyt haluttomaan naiseen. Olen kyllä törmännyt estoiseen ja ahdistuneeseen naiseen 2 ja naisiin jotka eivät pidä asetelmasta että heidän pitää suorittaa miestä varten seksitemppuja mutta eivät saa edes vastineeksi sellaista seksiä mikä olisi vain heille vaan heidän nuoleminen ja sormetuskin on vain miestä varten.
Olen törmännyt vain yhteen mieheen joka oli hyvä sängyssä, hänelle kumppanin nautinto oli suuri intohimo ja ajava voima seksissä. Samoin minulle on. Jos ei ole niin sitten se on huomaavaisuuden varassa ja moni heteromies ei kiimoissaan malta semmoisia tai seksin tunnepuolta miettiä.
Itse en esimerkiksi useimpien miesten kanssa halua edes edetä yhdyntään asti vaikka ensin olisi ollut lupaavaa, koska kehut ovat esimerkiksi niin tökeröitä, puhutaan (muista) naisista törkeästi, ei jotenkin olla samalla aaltopituudella... Voin kuvitella että yhtään arempi ja estyneempi nainen joka haluaa suhteen saattaisi vain "ajautua" epätyydyttävään seksielämään eikä sitä sitten vuosien jälkeen kovin helpolla korjata kun ihastumiset on jo hiipuneet ja on siedetty huonoa seksiä osaamatta kommunikoida.
Moni nainen myös toisen naisen kanssa ja etenkin miehen kanssa kaipaa sitä halutuksi ja valituksi tulemisen tunnetta ja hyväksyntää ja turvaa. Jos tuntuu että seksi on vain epämukava velvollisuus eikä itse tule ymmärretyksi tai oikeastaan edes halutuksi kuin välineenä niin kai se lässähtää.
Hyviä naisten kirjoituksia.
Jotkut miehet eivät vain välitä kuin itsestään eivätkä edes halua oppia hyviksi rakastajiksi. Heitä ei kiinnosta eivätkä he jaksa opetella, joten he sanovat etteivät osaa. Nämä miehet kannattaa jättää välittömästi. Ne eivät muutu, he eivät halua muuttua.
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen myös toisen naisen kanssa ja etenkin miehen kanssa kaipaa sitä halutuksi ja valituksi tulemisen tunnetta ja hyväksyntää ja turvaa.
Kokemuksesta voin miehenä sanoa että tuo on ensimmäinen ja tärkein edellytys, että mies pystyy naisen tyydyttämään ja että nainen ylipäätään saisi orgasmeja. Eikä tuo jää vain suhteen alkuun, vaan naisen pitää tuntea itsensä halutuksi, ja rakastetuksi omana itsenään ja luottaa täysin mieheen ja miehen kykyyn tyydyttää nainen.Samoin miehen pitää arvostaa naisia ja pitää heitä vertaisenaan tasa-arvoisina. Olen tullut aina hyvin naisten kanssa toimeen ja naiset minun kanssa, koska naiset aistineet heti että olen arvostanut heitä yksilöinä sellaisina kuin ovat. Toki sekin on auttanut, etten ole yrittänyt päästä kenenkään pöksyihin, eikä ole tarvinnut, koska olen ollut vain vaimoni kanssa.
Kuten jo aiemmin kerroin, niin vaimoni ollut vaativa ja edellyttynyt seksiä harrastaessa että pystyn hänet tyydyttämään ja hänkin saa orgasminsa. On vaatinut, koska huomasi jo suhteen alussa, että siihen kykenen ja ennen kaikkea haluan myös ne toteuttaa. Siksi myös halusi minut itselleen. Jos en olisi suhteen alussa kiihoittanut häntä loputtomiin ennen yhdyntää ja jos hän ei olisi saanut orgasmia ekassa yhdynnässä, en olisi tiennyt mitä seksissä on saavutettavissa ja mitä ilman naisen orgasmia siitä olisi puuttunut. Onnea oli matkassa ja siitä lähtien olen janonnut vaimoni orgasmeja ja tehnyt kaikkeni niitä kokeakseen. Mikään ei minusta boostaa miehisyyttä niin palljon, kuin naiselle järjestetty orgasmi ja tyydytys. Tästä samaisesta syystä en ymmärrä itsekkäita omaa napaa ja tyydystä ajattelevia miehiä ollenkaan, koska he eivät edes tiedä mitä menettävät ja miksi joutuvat tyytymään huonoon seksiin. Tuntuu vähän hassulta ajatella, että omia naisiaan huomioivia ja tyydytyksestä nauttivia miehiä olisi harvassa. Mutta kaipa naisten kertomuksiin on uskominen.
Ikävä totuus on se että naisen seksihalut riippuvat siitä onko kilpailua.
Jos nainen tietää että mies ei peitä ja on sitoutunut niin haluja ei ole kun taas on/off suhteissa on seksiä ja pettäjilläkin peitto heiluu.
Ja kyllä. Poikkeuksiakin on, mutta vain tekopyhyys ja häveliäisyys estää myöntämästä tätä tosiasiaa että naisen himot herättää kilpailu ja menettämisen pelko.
Naisena alkuhuuman ja ihastuksen jälkeen tuntuu siltä, että mies vain suorittaa, eikä huomioi tarpeeksi ja seksistä on tullut todella surkeaa. Mikä suomalaisia miehiä vaivaa? Tunnetaidoiasa ei ole kehumista.
Siinä mielessä ap. on oikeassa, jos seksi huonoa, en sitä naisena kaipaa, eikä ole tärkeää