Selittäkää nyt mulle MITEN Erika on rohkea?
Mulla ei mene jakeluun mikä Erikasta tekee rohkeana?
Vähät vaatteet - nähty jo tuhansia kertoja
Seksistä laulaminen -nähty jo tuhansia kertoja
Pyllyn pyörittäminen -nähty jo tuhansia kertoja
Suun soittaminen -nähty jo tuhansia kertoja
Valistakaa nyt tyhmää minua, että mitä en ymmärrä?
Kommentit (224)
Vierailija kirjoitti:
KAIKKI tämä törky, pöyristyminen, haukkuminen, h*orittelu todellakin todistaa, että johonkin todella oikeaan paikkaan Erika artistiudellaan sohaisee. Jos kaikki olisi jo tuhanteen kertaan nähtyä ja koettua, miksi ihmiset jaksaisivat välittää? Eihän Erika silloin menisi kenenkään ihon alle, vaan kaikki kohauttaisivat olkiaan. Nyt puoli valtakuntaa on tolaltaan.
Eihän kukaan ole tolaltaan, vaan Erikan biisistä ja esiintymisestä ei vain pidetä. Ja kun kyseessä on laulukisa niin kai sen voi sanoa? Ilman että se on mitenkään tolaltaan olemista.
Erika se tässä meni tolaltaan kun hänen laulusta ei tykätä. Itkee ja ulisee telkkarissa jopa siitä kun presidentti tykkää toisesta esiintyjästä enemmän. Se joka tämän hälyn aiheutti on Erika itse.
Vierailija kirjoitti:
Erikan olisi pitänyt esiintyä jossain paljastavissa vaatteissa ja lava näytöksessä ,missä ei laulamisen osaaminen olis ratkaiseva tekijä voittoon.Euroviisut tulisi pitää arvokkaana ja esiintymis paikkana.Joihin harvat ja valitut pääsevät.
Jos näin ei tehdä niin viisut voi lopettaa.En ainakaan itse halua katsella suht paljaan pyllyn pyöritystä nenäni edessä.
On varmaan muita paikkoja joissa sellaista halutaankin katsella.
Tuota, Euroviisut ei taida olla sinun juttusi.
Ois edes persreikää vilauttanu tai römpsää, se ois ollu rohkeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikan sanoman takana on se, että naista "vaaditaan" olemaan pullantuoksuinen. (minulle mysteeri missä vääditaan)
"Perinteisen naisen" näköinen. Siis empaattinen ja herkkä, lapsista kiinnostunut vollottaja, joka kutoo pakolaisille sukkia ja katselee kissavideoita ja jonka suurin haave on tulla kosituksi. Ja jonka jutut kuulostavat yhtä lempeiltä kuin ekstaasia vetänyt ÄitiAmma.
Pullantuoksuinen nainen on vaihtunut p*lluntuoksuiseen. Naisia esineellistetään nyt enmmän kuin koskaan ennen ja sen tekevät naiset ihan itse.
Rooli on olla kova ja rujo bosslady. Tämä naistyyppi on usein lesbo, tai ainakin hän pukeutuu miesmäisesti tai kummallisesti. Hän puhuu julkisesti rivoja runkkaamisesta ja dildoista, koska naisen seksuaalisuus ei saa olla tabu. Aivan kuin se jumalauta olisi tabu! Miesten runkkaaminen se vasta tabu on. Kuvittele mies, joka kesken lehtihaastattelun k
Oma tekstisi on kyllä häiriintynyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se on ainoastaan yksinkertainen ja tyhmä, ei rohkea.
Ei ole yksinkertainen, eikä tyhmä. Luonut roolin joka on tuottoisa, tekee rahaa rutosti😅
Totta. Ei nykyään ole enää ensisijaisesti kyse lahjakkuudesta ja taidosta vaan siitä että "artisti" on rahaa tahkova tuote välillä hyvinkin päälleliimatulla roolilla. Ehkä juuri se kyllästyttää ihmisiä. -eri
Tyhmyys näkyy siinä, ettei kykene uudistumaan. On keksinyt tuottavan roolin, mutta se alkaa kyllästyttää ihmisiä. Hän tarvisi jonkun managerin uransa kehittämistä varten. Nuorena monta vuotta vielä edessä esiintymisiä. Yksin voi sokeutua tilanteelle.
Hyvä esimerkki uudistumiskyvystä ovat Paula Koivuniemi ja Katri-Helena. Vaatetus ja kampaukset seuraa aikaa, esiintyneet rock-festareilla yms. Tosin hehän eivät ole menneet niin pitkälle oman kehonsa tuotteistamisessa, joten muutos on ollut helpompi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KAIKKI tämä törky, pöyristyminen, haukkuminen, h*orittelu todellakin todistaa, että johonkin todella oikeaan paikkaan Erika artistiudellaan sohaisee. Jos kaikki olisi jo tuhanteen kertaan nähtyä ja koettua, miksi ihmiset jaksaisivat välittää? Eihän Erika silloin menisi kenenkään ihon alle, vaan kaikki kohauttaisivat olkiaan. Nyt puoli valtakuntaa on tolaltaan.
Eihän kukaan ole tolaltaan, vaan Erikan biisistä ja esiintymisestä ei vain pidetä. Ja kun kyseessä on laulukisa niin kai sen voi sanoa? Ilman että se on mitenkään tolaltaan olemista.
Erika se tässä meni tolaltaan kun hänen laulusta ei tykätä. Itkee ja ulisee telkkarissa jopa siitä kun presidentti tykkää toisesta esiintyjästä enemmän. Se joka tämän hälyn aiheutti on Erika itse.
Varsinkin meidän naistan tulisi kuulua johonkin ihme siskojen kerhoon ja olla kaikesta samaa mieltä ja pitää Erikaa esikuvana. Naiselta itseltään ei ole tarpeen tiedustella, samastuuko hän näihin uhripuheisiin. Mikä on sinänsä huvittavaa, ettei nykyään kissaakaan saa sanoa kissaksi kysymättä kissalta, kokeeko se olevansa kissa.
Olen 70-luvulla syntynyt, 80-luvun lapsi ja 90-luvun nuori, enkä ole naisen koskaan miettinyt mitä naisena saan olla, jne... Eikä kukaan ole minua sortanut koulutuksessa, työelämässä, cv:ssä, eikä missään minulle tärkeässä. Ja seksiäkin olen saanut harrastaa ihan omien mieltymyksien mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikan sanoman takana on se, että naista "vaaditaan" olemaan pullantuoksuinen. (minulle mysteeri missä vääditaan)
"Perinteisen naisen" näköinen. Siis empaattinen ja herkkä, lapsista kiinnostunut vollottaja, joka kutoo pakolaisille sukkia ja katselee kissavideoita ja jonka suurin haave on tulla kosituksi. Ja jonka jutut kuulostavat yhtä lempeiltä kuin ekstaasia vetänyt ÄitiAmma.
Pullantuoksuinen nainen on vaihtunut p*lluntuoksuiseen. Naisia esineellistetään nyt enmmän kuin koskaan ennen ja sen tekevät naiset ihan itse.
Rooli on olla kova ja rujo bosslady. Tämä naistyyppi on usein lesbo, tai ainakin hän pukeutuu miesmäisesti tai kummallisesti. Hän puhuu julkisesti rivoja runkkaamisesta ja dildoista, koska naisen seksuaalisuus ei saa olla tabu. Aivan kuin se jumalauta olisi tabu! Miesten runkkaaminen se vasta tabu on. Kuvittele mies, joka kesken lehtihaastattelun k
Naisten runkkaaminen ei ole tabu, koska a) miehet katselevat pokea, jossa nainen runkkaa ja b) naiset laukeavat runkkaamalla takuuvarmasti, toisin kuin yhdynnässä miehen kanssa, niin pakkohan se on runkata, jos tulla haluaa.
Pullantuoksuinen-kommentista tuli mieleen, että ehkä hän on niin Dannyn aivopesemä, Armi-kopioinnista niin vähän aikaa sitten eroon päässyt, että oikeasti tuntee olevansa jotenkin repäisevä? Tai tarvitsee tällaista päästäkseen Dannyn muovaamasta versiosta itsestään?
No, se ja sama, tällainen ei voimaannuta ketään muuta, eikä tee naisen asemalle kuin hallaa. Mutta ei ole ainoa, eikä pahimman pään paskoja naisen asemaa kohtaan, joten whatever, tehköön mun puolesta juttunsa 🤷
Olipa ihanaa nähdä Erikan pyllistys eilen euroviisujen avajaisissa. Toivoinkin ,että Erika vähän repaisee ja niin hän teki. Muna pystyssä saan aina Erikan esitysiä ihastella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti LUE nyt näitä ja muita keskusteluja. Mitä ala-arvoista kielenkäyttöä, h*orittelua, ivaamista, läskittelyä! Miksi Windowsman ei saanut murto-osaakaan samaa kohtelua, vaikka oli paljon vähemmissä vaatteissa eikä menestyskään ollut kummoinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole yksinkertainen, eikä tyhmä. Luonut roolin joka on tuottoisa, tekee rahaa rutosti😅
Totta. Ei nykyään ole enää ensisijaisesti kyse lahjakkuudesta ja taidosta vaan siitä että "artisti" on rahaa tahkova tuote välillä hyvinkin päälleliimatulla roolilla. Ehkä juuri se kyllästyttää ihmisiä. -eri
Tyhmyys näkyy siinä, ettei kykene uudistumaan. On keksinyt tuottavan roolin, mutta se alkaa kyllästyttää ihmisiä. Hän tarvisi jonkun managerin uransa kehittämistä varten. Nuorena monta vuotta vielä edessä esiintymisiä. Yksin voi sokeutua tilanteelle.
Hyvä esimerkki uudistumiskyvystä ovat Paula Koivun
Minkä ikäinen olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti LUE nyt näitä ja
Koska ketään ei kiinnostanut koko Windowsman, kukaan ei uskonut sen pärjäävän. Uskoisin, että iso osa tästä vihasta johtuu siitä, että Erika saattaa pärjätä ja se hävettää ihmisiä, jotka eivät halua tulla suomalaisina yhdistetyiksi Erikaan. Suomalaiset ovat kuitenkin pääasiassa todella tuomitsevia kaikkea kohtaan.
Tämä on nyt aika ilkeää, mutta kun se on aiheena tässä keskustelussa... Luulen, että Erikaa haukutaan ja hänestä keskustellaan, koska hänen naamansa on niin ärsyttävän näköinen. Kyse ei siis ole kekkuloinnista puolialasti, vaan tuo naaman ärsyttävyys. Muita samaa mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin meidän naistan tulisi kuulua johonkin
Mut ku miehet saa nussia...minulle on sekin jäänyt mysteeriksi ketkä ova ne jotka "ihailee", "arvostaa", jne miehiä jotka h uo raa? Naiseko heitä arvostaa? Kenen arvostusta tällä naisten esineelistämisellä nyt haetaan? Keino murskata patriarkaatti? Seksuaalisen vapautumisen esikuvana et ole objekti, jonka ainoa tarkoitus on tuottaa katsojillesi tyydytystä ja lopulta siemensyöksy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin meidän naistan tulisi kuulua johonkin
Vau. Olen kade. Tää ei ole mitään sarkasmia. Mitä luulet, mistä johtuu, että et ole kokenut sortoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa rahan tahkomisessa on?
Erikaa kiellettiin näyttämästä pyllyä. Erika nosti hameenhelmaa ja näytti pyllyä kameralle.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on nyt aika ilkeää, mutta kun se on aiheena tässä keskustelussa... Luulen, että Erikaa haukutaan ja hänestä keskustellaan, koska hänen naamansa on niin ärsyttävän näköinen. Kyse ei siis ole kekkuloinnista puolialasti, vaan tuo naaman ärsyttävyys. Muita samaa mieltä?
Minua ärsyttää uhripuhe. Naiset näyttelevät mediassa uhreja, koska siitä on hyötyä. Menestyvät naisjulkkikset ovat onnistuneet kaupallistamaan naisten surkean elämän. Kärsi, kärsi, kirkkaimman kruunuun saat, ne huutavat Instassa, kun postaavat Hästens-sängyssä huonosti nukutusta yöstä Rauha Mäkilän työ taustalla. Ei se ole feminismiä. Se on kapitalismia. Seuraavassa instakuvassa sama toksisen maskuliinisen uhri myy uhriudellaan Zalandon brändilenkkareita.
Pakkohan normaalijärkisten ihmisten on kyllästyä tuohon höpinään.