Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun aviomies on DI. Kyllä avio. Mä nautin siitä, että voin kulkea pitkin meidän puutarhaa ja katsoa kaikkea tätä ylellisyyttä mitä meillä on

Vierailija
12.05.2025 |

Mun aviomies on DI. Kyllä avio. Mä nautin siitä, että voin kulkea pitkin meidän puutarhaa ja katsoa kaikkea tätä ylellisyyttä, mitä meillä on. Kaikki on niin siistiä ja kontrolloitua. Rikkaus ei ole vain rahassa se on elämäntapa. Koko maailma on avoinna meille. Kun mä kävelen jossain kaupungilla, katson niitä, jotka eivät osaa edes pukeutua kunnolla. Vanhat vaatteet, rikkinäiset kengät. Ihan kuin köyhyys tarttuisi.

Ehkä se on surullista, mutta ei se ole mun ongelma. Mun elämä on täällä. Meillä on autot, iso talo, ei mitään hätää.

Mies tulee kotiin illalla, ja heti huomaan sen ilmeestä, että sillä oli taas täydellinen päivä töissä. Täällä ei ole sitä stressiä, sitä rahattomuutta, jota jollain muilla voi olla. Mies näyttää aina niin itsevarmalta - se on helppoa, kun sulla on kaikki tämä tuki ympärilläsi.

Kun illallinen on valmis, me istutaan yhdessä, ja jollain tavalla se tuntuu aina niin itsestäänselvältä. Mua ei kiinnostaa kuunnella, kuinka vaikeaa jollain on selviytyä. Me ei tarvita niitä huolia, jotka jäävät muiden harteille. Mä oon valinnut toisenlaisen elämän - ja siihen ei ole mitään tarvetta lisätä häiriötekijöitä.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin totta

Vierailija
2/63 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida nauttia, kun haet huomiota palstalta.

Vierailija
4/63 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksennan.

Vierailija
5/63 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista pitää itsesi tikissä.

On jo 10 vuotta nuorempi työharjoittelija tuossa toimistolla lirkutellut, eli vaihdan sinut siihen jos vielä yhtään lihot tai rypistyt.

T:Miehesi.

Vierailija
6/63 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

Vierailija
7/63 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti palkka kohdillaan, nyt haetaan DI työpaikkailmoituksissa 3500-4000 € palkkatasolla. Aivan lillukanvarsi tehtäviin.

Vierailija
8/63 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tosi iloinen siitä, että olet tyytyväinen sekä mieheesi että elämääsi, se on pääasia. Mäkin olen, tuo  puuseppäni kanssa rakennellaan tänään vapaapäivä ahkerasti, ja kohta hypätään tien päälle kesäksi. Jäämeren rannat kutsuvat. Keski-ikä on mahtavaa aikaa, voi toteuttaa itseään vapaasti.

Vierailija
9/63 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt, miten sulle käy, kun miehesi vaihtaa sinut nuoreempaan, kauniimpaan ja hauskempaan?!

Vierailija
10/63 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/63 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävälläni on DI mies. Ylellisyyttä on taloudellisesti, on hienot talot, mökit, matkat, autot. Suhde on aivan kamala, mutta ei voi erota tulotason takia. Onpa kyllä kadehdittavaa juu :D

Vierailija
12/63 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Anteeksi vain mutta miten tuo oli muka 0/5? Selvästi on kuitenkin nähty vaivaa.

Vierailija
13/63 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 ääliölle aloituksesta.

Vierailija
14/63 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatko kakkosta miehellesi?

Vierailija
15/63 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

DI-JANKUTTAJAHULLU POISTOON.

Vierailija
16/63 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka ap viitsit katsella silmälasi päistä miestäsi joka pukeutuu samettihousuihin ja pitää slipoveriä kauluspaidan kanssa ja on laiha honkkeli joka ei pysty mihinkään fyysisyyteen?

Vierailija
17/63 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up

TUNGE UPPI PERSEESEES IDIOOTTI.

Vierailija
18/63 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5 Ygönen siksi ettei ollut juurikaan kirjoitusvirheitä.

Vierailija
19/63 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroit viestissäsi, että miehesi on DI. Eli hän on siis ilmeisesti diplomaatti. Monet lähetystöt sijaitsevat kyllä hienoilla alueilla pääsääntöisesti. 

Vierailija
20/63 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kelpaisiko miehesi siivojan ammatissa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän