Mun aviomies on DI. Kyllä avio. Mä nautin siitä, että voin kulkea pitkin meidän puutarhaa ja katsoa kaikkea tätä ylellisyyttä mitä meillä on
Mun aviomies on DI. Kyllä avio. Mä nautin siitä, että voin kulkea pitkin meidän puutarhaa ja katsoa kaikkea tätä ylellisyyttä, mitä meillä on. Kaikki on niin siistiä ja kontrolloitua. Rikkaus ei ole vain rahassa se on elämäntapa. Koko maailma on avoinna meille. Kun mä kävelen jossain kaupungilla, katson niitä, jotka eivät osaa edes pukeutua kunnolla. Vanhat vaatteet, rikkinäiset kengät. Ihan kuin köyhyys tarttuisi.
Ehkä se on surullista, mutta ei se ole mun ongelma. Mun elämä on täällä. Meillä on autot, iso talo, ei mitään hätää.
Mies tulee kotiin illalla, ja heti huomaan sen ilmeestä, että sillä oli taas täydellinen päivä töissä. Täällä ei ole sitä stressiä, sitä rahattomuutta, jota jollain muilla voi olla. Mies näyttää aina niin itsevarmalta - se on helppoa, kun sulla on kaikki tämä tuki ympärilläsi.
Kun illallinen on valmis, me istutaan yhdessä, ja jollain tavalla se tuntuu aina niin itsestäänselvältä. Mua ei kiinnostaa kuunnella, kuinka vaikeaa jollain on selviytyä. Me ei tarvita niitä huolia, jotka jäävät muiden harteille. Mä oon valinnut toisenlaisen elämän - ja siihen ei ole mitään tarvetta lisätä häiriötekijöitä.
Kommentit (63)
Oi juku joka päivä 3men leikkeln päivä. Tuoko mies autolla ne kotiin?
Anna kun arvaan.
Tuija-sora-nurmikkoerämaassa joku iänikuinen palju ja tramppa. Siinä teidän piha, mauton ja eloton.
Mistä ap:n kaltaisia imbesillejä jankuttajia oikein si ki ää?
Et ole huomannut näitä trolleja tehtaillessasi, että todella rikas ja kauniin ympäristön omistava ei kirjoittele tällaisia mielikuvitustarinoita nettiin. Voi sinua köyhää, joka unelmoit tällaisista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Niin, kelpaisiko miehesi siivojan ammatissa?
Ei. DI joka on siivooja ei ole sielultaan oikea DI. En voi katsella jotain niin epämääräistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, tämä DI hullu herännyt, ei varmaan aamulääkkeet vielä vaikuta. Mielikuvitus on rikkaus, mutta tämä on jo yliampuvaa. Sairaaloissa yleensä on hyvin hoidetut pihat jossa potilaat voivat käyskennellä, siinä sinun puutarhasi.
Kateus paistaa läpi sun viesteistä
Ei pahalla
Voi rassukka pieni, ei kukaan ole kateellinen mielenterveyden ongelmista kärsivälle idiootille.-eri
Ketjun aloittaja sekä miehensä ovat todellisuudessa puistokemistejä.
Vierailija kirjoitti:
Annatko kakkosta miehellesi?
Kerrohan
Ei sanaakaan lapsista, eli eikö ole lapsia?
Hah, "täydellinen elämä", mutta tuhkakohtu ei ole onnistunut saamaan lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Anteeksi vain mutta miten tuo oli muka 0/5? Selvästi on kuitenkin nähty vaivaa.
Vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annatko kakkosta miehellesi?
Kerroha
Tietysti - Hän on se arvoinen
Nuorten kauniiden naisten keskuudessa nostaa päätään kotirouvailmiö, jossa nainen hankkii elättäjämiehen ja jättäytyy pois työelämästä. Tässä on omat etunsa ja tietty arvokkuus.
Kotirouvan työ on arvostettavaa, kaikki muu työ ei ole kovin mielenkiintoista ja antoisaa. On myös tylsiä töitä, joista vieläpä maksetaan huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Oletko miettinyt, miten sulle käy, kun miehesi vaihtaa sinut nuoreempaan, kauniimpaan ja hauskempaan?!
Ei niin käy
Ap, mitä sinä saat tästä spämmäyksestä? Tuleeko sinulle hyvämieli? Kiihottaako, kun etusivulla on 10 sinun tekemää DI-aloitusta? Oletko hoidossa jossain?
Toukokuun 2025 lopussa diplomi-insinöörejä ja arkkitehteja oli kokonaan työttömänä tai lomautettuna 3677.
Miehesi voi tulevaisuudessa olla tuossa luvussa mukana :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko miettinyt, miten sulle käy, kun miehesi vaihtaa sinut nuoreempaan, kauniimpaan ja hauskempaan?!
Ei niin käy
HUUTONAURUA :D
Kyllä olet hilpeä tyyppi, taisi sulle totuus elämästäsi kolahtaa. Milloin alkoi sulla nämä harhat?