Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun aviomies on DI. Kyllä avio. Mä nautin siitä, että voin kulkea pitkin meidän puutarhaa ja katsoa kaikkea tätä ylellisyyttä mitä meillä on

Vierailija
12.05.2025 |

Mun aviomies on DI. Kyllä avio. Mä nautin siitä, että voin kulkea pitkin meidän puutarhaa ja katsoa kaikkea tätä ylellisyyttä, mitä meillä on. Kaikki on niin siistiä ja kontrolloitua. Rikkaus ei ole vain rahassa se on elämäntapa. Koko maailma on avoinna meille. Kun mä kävelen jossain kaupungilla, katson niitä, jotka eivät osaa edes pukeutua kunnolla. Vanhat vaatteet, rikkinäiset kengät. Ihan kuin köyhyys tarttuisi.

Ehkä se on surullista, mutta ei se ole mun ongelma. Mun elämä on täällä. Meillä on autot, iso talo, ei mitään hätää.

Mies tulee kotiin illalla, ja heti huomaan sen ilmeestä, että sillä oli taas täydellinen päivä töissä. Täällä ei ole sitä stressiä, sitä rahattomuutta, jota jollain muilla voi olla. Mies näyttää aina niin itsevarmalta - se on helppoa, kun sulla on kaikki tämä tuki ympärilläsi.

Kun illallinen on valmis, me istutaan yhdessä, ja jollain tavalla se tuntuu aina niin itsestäänselvältä. Mua ei kiinnostaa kuunnella, kuinka vaikeaa jollain on selviytyä. Me ei tarvita niitä huolia, jotka jäävät muiden harteille. Mä oon valinnut toisenlaisen elämän - ja siihen ei ole mitään tarvetta lisätä häiriötekijöitä.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuohon vielä ne neljät eri leikkeleet päälle ja laitospakkaus psyykenlääkettä niin hyvä tulee.

Vierailija
22/63 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjatkaa jos olen väärässä, mutta puolet suomalaisista on diplomi-insinöörejä. Sensijaan puolet suomalaisista ei ole noin pahasti sekaisin.

Mua miellyttää ap:n tyytyväisyys elämäänsä. Niin voi hullukin olla hilpeä, ei se aina synkkää ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, kelpaisiko miehesi siivojan ammatissa?

Se on siivooja. Tai oli ennen irtisanomista. Osaa ihan imuroida kun käynnistän hänelle koneen.

Ap

Vierailija
24/63 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme kaveria, joiden mies on Di ja joka ukko käy vieraissa, joten ei käy kateeksi. Yhdet ovat eronneet, kun rouvalle selvisi, että Di ei enää tykännyt, kun rouvan paino oli noussut kaksi kiloa.🤯

Vierailija
25/63 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

Anteeksi vain mutta miten tuo oli muka 0/5? Selvästi on kuitenkin nähty vaivaa.

Tuohan on selkeästi tekoälyn kirjoittama, joten ei edes ole nähty vaivaa.

Vierailija
26/63 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

Minusta tämä on aivan loistavaa satiiria tietynlaisista ihmisistä. 

Eri

Vierailija
27/63 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korjatkaa jos olen väärässä, mutta puolet suomalaisista on diplomi-insinöörejä. Sensijaan puolet suomalaisista ei ole noin pahasti sekaisin.

Mua miellyttää ap:n tyytyväisyys elämäänsä. Niin voi hullukin olla hilpeä, ei se aina synkkää ole.

Diplomi-insinöörejä on 0,4 % väestöstä

He ovat läpäisseet tiukan seulan

Vierailija
28/63 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, tämä DI hullu herännyt,  ei varmaan aamulääkkeet vielä vaikuta. Mielikuvitus on rikkaus, mutta tämä on jo yliampuvaa. Sairaaloissa yleensä on hyvin hoidetut pihat jossa potilaat voivat käyskennellä, siinä sinun puutarhasi.

Vierailija
29/63 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaappa kuinka hyvä tunne on, kun on tuo kaikki ja päälle talo vielä ulkomailla ja kaikki on ihan itse ansaittu. Ei tartte kuulostella miehen fiiliksiä tai naaman ilmeitä. Toki mulla mieskin on, mutta en mä sen rahoilla elä

Vierailija
30/63 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homosuhteet päättyy usein ikävästi.

Vierailija
31/63 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme tää DI-pakkomielle on, ketä tällainen kiinnostaa?!?!!!

Vierailija
32/63 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, voi. Kunhan et nyt omiin jalkoihisi kumpastu siellä käyskennellessäsi. Voi tulla " nenuun" kipeää.

Vierailija
33/63 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, tämä DI hullu herännyt,  ei varmaan aamulääkkeet vielä vaikuta. Mielikuvitus on rikkaus, mutta tämä on jo yliampuvaa. Sairaaloissa yleensä on hyvin hoidetut pihat jossa potilaat voivat käyskennellä, siinä sinun puutarhasi.

Kateus paistaa läpi sun viesteistä

Ei pahalla

Vierailija
34/63 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkin DI-miesten markkinat ja varsinkin koulutetut miehet ovat erityisen haluttuja. Siinä on helppo olla hankala, kun kysyntää riittää.

Vierailija
35/63 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

Sisältö on niin järjenvastaista, siksi nolla... oikeasti pitäisi olla jo miinuspuolella.

Vierailija
36/63 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikan tavoin pukeutuvan assarin päiväkahviseuran avulla jaksaa mukavasti.

Vierailija
37/63 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni sattuu olemaan DI, mutta hän ei ollut sitä silloin, kun tapasimme. Hän  oli 16 vuotias.  Toivoin hänestä tulevan toimitusjohtajan. Yleensä hän aiheuttaa ongelmia enemmän, kuin ratkaisee niitä.  Valmistuessaan aikanaan hänellä oli asunnon hinta opintolainaa, jota olemme yhdessä maksaneet.  Jokin hänessä kuitenkin viehättää, koska olemme olleet yhdessä jo yli 50 vuotta. Pitkäjänteisyyttä siis.  Korostan, että kunnon mies on ammatista, eikä ulkonäöstä kiinni.

Vierailija
38/63 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa        hyville ihmisille tapahtuu hyviä asioita

Vierailija
39/63 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiva tarina, mutta leikitään että on totta.

Etkö itse osaa tehdä mitään? Mulla on nuo kaikki, ja maksoin itse omalla työlläni. Eipä tarvitse miettiä että mitä jos eroan niin ei jäisi mitään.

Vierailija
40/63 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooh ihanaa olen tietänyt kyllä että Diplom Insinöör on huippu mies mutta tämmöistä auvoa en osannut odotella!! Onko hänellä sija toimitus miehenä menestys yhtiössä tai ken ties johto ryhmän osakas? Arvaan suurea pää oma tuloa jolla hemmoittelee sinua kun olet hänen silmä terä! Voi kertohan tämän palstan nuorille naiseille miten hekin voivat löytää paikan tuommoiseen yltä kylläiseen eloon. Onko huomioimis vinkkijä silitätkö ehkä tukkaansa kun istutte syöminkien jälkeen? Hierotko hartiaa tai kehut maskulin puolia hänestä?