Otatko hotellihuoneesta mukaan kahvit, teet, kaakaot, pienet shampoopullot jne?
Miten on, jos hotellihuoneessa on hintaan sisältyviä tuotteita, kuten kahvi, tee, kaakao, joku karkki/suklaa tai pienet shampoo/hoitoaine/saippuapullot, kynsiviilaa, vanulappua, mitä kaikkea nyt ikinä onkaan, niin otatko mitään näistä tuotteista mukaan kotiin vai käytätkö vaan siellä hotellissa niitä ja jätät loput sinne?
Kommentit (70)
No en ota, kun hävettäisi lentokentän turvatarkastuksessa kun ne katsoo että aha, tää tyyppi ritsaa saippuatkin.
Jos eivät näkisi, niin totta kai veisin lakanat ja kaukosäätimen patterit ja pyyhkeet.
Siinä tapauksessa otan, että olen avannut ja osin käyttänyt esim. shampoon tai body lotionin. Muuten en.
Vierailija kirjoitti:
Otan pesuaineet ja kahvit ja teet
Siis sä otat ne kapselikahvit tai pikakahvit ja teepussit kaikki sieltä mukaasi? Miten noin köyhällä voi olla edes varaa olla hotellissa yötä?
En ota enkä käytä niitä hotelleissakaan. Omat mukana.
En edes muista milloin viimeksi olisin nähnyt hotellissa shampoot yms. sellaisissa pikkupulloissa. Kyllähän ne taitaa olla enimmäkseen kiinni seinässä annostelijoissa nykyään, tai isoissa pulloissa. Ehkä nekin joku ottaa mukaansa.
En yleensä ota mitään, mutta viimeksi otin korvatulppia kun tiesin että pian tulee niille käyttöä.
Otan avatut pesuaineet, aina on tullut käyttöä niille. Lapselle olen ottanut kaakaopussit jos on. Meillä ei kotona juurikaan ole kaakaota, joten lapselle talven piristys.
Olin just viikon hotellissa. Ei ollut pikkupulloja, shampoot ja saippuat oli pultattu seinään ja sinne saivat jäädä. Eikä ollut vanulappuja, korvatulppia eikä muutakaan vaikkei ollut mikään halpishotelli. En ottanut myöskään kahvia enkä teetä koska en pidä pikakahvista ja harvoin tulee juotua teetäkään. Sokerit olisin voinut ottaa jos olisin ajatellut asiaa mutta enpä muistanut lähtiessä. Eli mukaan lähti ainoastaan yksi hedelmä aamiaiselta kun en jaksanut syödä sitä aamiaispöydässä.
Enpä uskonutkaan, että ihmiset tekevät näin. En ikinä, missään tapauksessa ole ottanut mitään mukaani.
Karkin otan. Shampoon tai hoitoaineen joskus. Kahvia tai teetä en koskaan.
Vierailija kirjoitti:
En. En tee niillä mitään. En pysty itseäni niillä pesuaineilla pesemään ja kahvia juon vain kahvilassa silloin harvoin kun juon
Käytkö ABC:llä vai Essolla?
En. Inhoan ylimääräistä krääsää. Lisäksi ilmaisen krääsän ottaminen on rahvaanomaista.
Otan mukaan jos on jotain avattuja pakkauksia tai esim saippuoita. Saippuallakin pesee kädet kymmeniä kertoja, miksi sen jättäisi sinne roskiin heitettäväksi. Otan yleensä teepussit mukaan, ei niitä niin monta siellä ole,
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi otin silityslaudan ja hiustenkuivaajan ja yövalon. Muuta ei ollut tarjolla.
Kaikki mikä lähtee irti. Siksi esim. Scandic-hotelleissa kaikki irtokalusteet ovat ruuvattu kiinni.
Vierailija kirjoitti:
En edes muista milloin viimeksi olisin nähnyt hotellissa shampoot yms. sellaisissa pikkupulloissa. Kyllähän ne taitaa olla enimmäkseen kiinni seinässä annostelijoissa nykyään, tai isoissa pulloissa. Ehkä nekin joku ottaa mukaansa.
Ulkomailla usein on pikkuputelit
Otan avaamani pienen saippuapullon lopun, koska se menisi muuten roskiin. Voin käyttää itse sen loppuun. Harvemmin noitakaan enää on.
Vierailija kirjoitti:
Otan avatut pesuaineet, aina on tullut käyttöä niille. Lapselle olen ottanut kaakaopussit jos on. Meillä ei kotona juurikaan ole kaakaota, joten lapselle talven piristys.
Kukakohan voi vaikuttaa siihen, onko teillä kotona kaakaota? Mietitään hetki kaikki yhdessä.
Joskus otan shampoopullon, jos olen sellaisella matkalla että käyn monella paikkakunnalla ja eri hotelleissa, jos seuraavassa ei sitten ole shampoota.
Olet maksanut sängystä ja telkusta jne. otatko mukaan?