Otatko hotellihuoneesta mukaan kahvit, teet, kaakaot, pienet shampoopullot jne?
Miten on, jos hotellihuoneessa on hintaan sisältyviä tuotteita, kuten kahvi, tee, kaakao, joku karkki/suklaa tai pienet shampoo/hoitoaine/saippuapullot, kynsiviilaa, vanulappua, mitä kaikkea nyt ikinä onkaan, niin otatko mitään näistä tuotteista mukaan kotiin vai käytätkö vaan siellä hotellissa niitä ja jätät loput sinne?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Otan avatut pesuaineet, aina on tullut käyttöä niille. Lapselle olen ottanut kaakaopussit jos on. Meillä ei kotona juurikaan ole kaakaota, joten lapselle talven piristys.
Samasta syystä otan vessapaperit. Meillä ei kotona juurikaan ole vessapaperia, joten lapselle hygieniaan ihana parannus!
Otan mukaan kaiken jolle löytyy käyttöä.
Mä olin 15 vuotta sitten opiskeluaikoina Helsingissä töissä siivoojana aika kalliissa hotellissa
Jäi ihan mieleen kun yksi keski-ikäinen nainen tuli kysymään, että voisiko hän ottaa kaikki pikkupullot (kasvorasva, hoitoaine ,shampoo, kylpysuola jne.) mukaansa.
Hän kertoi, että ei ollut ikinä yöpynyt näin hienossa hotellissa ja veisi ne lahjaksi tyttärelleen, jolle oli kertonut tämmöisestä luksuksesta.
Mä sanoin tietty, että ota kaikki ja annoin vielä vaunuista muutaman minikokoisen shamppuksenkin hänelle.
Suomalaiset ovat joskus liikuttavan vaatimattomia
Kylläpäs mammoilla tarttuu mukaan vähän kaikki mikä irtoaa. Ei kyllä yllätä😅😅
Kahvin ja kaakaon otan ja käytän retkillä. Kaakao kelpaa myös lapsi vieraille. Joskus on ollut hyvää Marseillen saippuaa jota otan nahkan hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi otin silityslaudan ja hiustenkuivaajan ja yövalon. Muuta ei ollut tarjolla.
Oishan siellä sänky ollu. Kerran yritettiin kantaa sänkyä ulos, prk. Vartijat pysäytti, no wc pönttö saatiin.
Vierailija kirjoitti:
Usein matkustavana olen huomannut että hotellit jo karsivat tuon pikkukrääsän tarjoilemista. Mielestäni hyvä asia.
Jep, ei ole enää pikkupulloja yms. Minusta ihan hyvä. Joskus kun oli, otin mukaani, jos tiesin tulevan tarvetta. Muuten en lähtenyt kantamaan tavaraa kotiin.
Saatan ottaa minikosmetiikkapulloista kosteusvoiteen sekä hoitoaineen jos olen niitä käyttänyt, vanulaput sekä korjausompelusetin, jos sellainen löytyy. Myös hyvälaatuiset hotellitossut otan mukaani, ja välillä pyykkikassin jos sellaista ei ole tullut kotoa mukaan.
Vanulaput? En ole missään hotellissa nähnyt. Juotavat Otan mukaan,jos en juo niitä jo hotellissa. Saippuat on telineessä kiinni. Ennen otin niitä mukaan. Ompelupakkaus mukaan.
Hammasharjaakaan en muista nähneeni. Miksei ole htahnaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi otin silityslaudan ja hiustenkuivaajan ja yövalon. Muuta ei ollut tarjolla.
Oishan siellä sänky ollu. Kerran yritettiin kantaa sänkyä ulos, prk. Vartijat pysäytti, no wc pönttö saatiin.
Että pöntölle pönttö? Jihuu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edes muista milloin viimeksi olisin nähnyt hotellissa shampoot yms. sellaisissa pikkupulloissa. Kyllähän ne taitaa olla enimmäkseen kiinni seinässä annostelijoissa nykyään, tai isoissa pulloissa. Ehkä nekin joku ottaa mukaansa.
Ulkomailla usein on pikkuputelit
Yhä harvemmin sielläkin.
Bisnesluokasta koneesta otan aina ne tossut.
No en ota. Käytän minkä tarvitsen ja loput jäävät huoneeseen.
Japanissa on hotellihuoneissa isot pumppupullot saippuaa, shampoota ja vartalosaippuaa. Ne on tarkoitettu olemaan siellä suihkussa useamman asiakkaan ajan. Ymmärrän että minipakattuja puteleita ei seuraaville jätetä vaan siivojaa heittää pois ja laittaa uudet uusille asiakkaille.
Vierailija kirjoitti:
En edes muista milloin viimeksi olisin nähnyt hotellissa shampoot yms. sellaisissa pikkupulloissa. Kyllähän ne taitaa olla enimmäkseen kiinni seinässä annostelijoissa nykyään, tai isoissa pulloissa. Ehkä nekin joku ottaa mukaansa.
Kyllä näitä nykyäänkin jonkun verran näkee siellä täällä. Enemmän ulkomailla toki, mutta juuri olin Tuurissa Vesa Keskisen hotellissa niin siellä oli pikku pullot. Enemmän on toki niitä isoja pulloja tai seinässä kiinni olevia.
En kanna kotiin mitään roinaa mitä en tarvitse, oli se sitten ilmaista tai varastettua
Vierailija kirjoitti:
Vanulaput? En ole missään hotellissa nähnyt. Juotavat Otan mukaan,jos en juo niitä jo hotellissa. Saippuat on telineessä kiinni. Ennen otin niitä mukaan. Ompelupakkaus mukaan.
Hammasharjaakaan en muista nähneeni. Miksei ole htahnaa?
Onhan niitä pieniä pakkauksia aika usein, jossa on pumpulipuikkoa, vanulappua, ehkä laastari, kynsiviila jne.
Vierailija kirjoitti:
Usein matkustavana olen huomannut että hotellit jo karsivat tuon pikkukrääsän tarjoilemista. Mielestäni hyvä asia.
Hyvä että niitä on, ei voi montaa pulloa tuoda lentomatkaillessa
En raahaa roskia kotiin