Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska deittimies on LIIAN pitkä?

Vierailija
11.05.2025 |

Mulla on tindermies, joka on jotain 195 cm.

Muuten ihan AAA, mut eiks toi ole jo vähän nolon pitkä?

Jotenkin näen ittelläni 185-190 cm miehen.

Toki hänellä on atleettinen vartalo, yleisurheilutausta.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää nyt vttuun näiden pituusjuttujenne kanssa. Mitä vtun väliä.

Vaikka se v---n väliä, että henkilökohtaisesti toivosiin lisäääntyvän sen tiedon, että pituus ei ole muille kuin joillekin tämämn palstan kirjoittajille oma valinta tai päätös. 

Toiseksi toivoisin lisääntyvämnsen tiedon, että vaikka on fyysiesti lyhyt, niin se ei tarkoita, että olisi myös henksiesi vajaa (mittainen) ja jäänyt alle 12 vuotiaan lapsen tasolle.

Vierailija
42/45 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian pitkä on monesti friikin näköinen. Yli 185 cm on jo turn off, mutta yli 190 on jo täysin friikkiä. Mittasuhteet ovat usein ihan vinksin vonksin, esim. kaula on hirvittävä kuikelo ja pitkä.

Nyt en tiedä missä maailmassa oikein elät.

Mieheni on 196cm , eikä mittasuhteet ole vi kuin vonksin, eikä ole kuikelo kaula. Oletko katsonut supersankarileffoja vai mihin perustat väitteesi? 

Itse olen 171  enkä ottaisi yhtään lyhyempää miestä. Mikkihiiret eivät ole makuuni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvussa on  nuori koripalloilija, 203 viimeksi. En tiedä mitä mieltä tytöt ovat, mulle olisi aivan liikaa käytännön vaikeuksineen (autot, huonekalut, ovet), mutta eipä tuolle mitään voikaan.

44/45 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on yli 176cm 😄

Vierailija
45/45 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 164cm ja optimaalinen miehen pituus 177-190cm. Kerran kävin treffeillä 199cm pitkän miehen kanssa, tuntui ihan jotenkin eripariselta ja hävetti kävellä hänen seurassaan kadulla, ihan siis vaan sen takia koska pituusero oli naurettavan iso. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän