Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska deittimies on LIIAN pitkä?

Vierailija
11.05.2025 |

Mulla on tindermies, joka on jotain 195 cm.

Muuten ihan AAA, mut eiks toi ole jo vähän nolon pitkä?

Jotenkin näen ittelläni 185-190 cm miehen.

Toki hänellä on atleettinen vartalo, yleisurheilutausta.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä ymmärrä näitä amisten pituusjuttuja. Tulee mieleen jokin vanha koululaislehti, jossa etsitään kirjekaveria muista kuin "rillipäistä".

Joo no en oo ihan amis vaan KTM hyvää jatkoa sullekin sinne Kervo/Korso akselille.

Kolho Turska Mätenemässä? 

Vierailija
22/45 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä ymmärrä näitä amisten pituusjuttuja. Tulee mieleen jokin vanha koululaislehti, jossa etsitään kirjekaveria muista kuin "rillipäistä".

Joo no en oo ihan amis vaan KTM hyvää jatkoa sullekin sinne Kervo/Korso akselille.

Vaikka olisit hiukkasfysiikasta väitellyt tohtori niin haista vithu, teoreettisesti. Oikeastihan et pääse ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle Tinder mies joka oli 200 cm pitkä antoi pakit kun oon 149 cm petite kokoinen. 

Ahneella on paskainen loppu. 

Vierailija
24/45 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolho Turska Mätenemässä? 

KatuTyttöMunalla? 

Vierailija
25/45 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ajaa autoa polvet korvissa.

Mä taas tykkään kun mies ei tarvitse munanjatketta eikä jatketta muutenkaan. On upeaa kun kaksimetrinen naapuri viikkaa itsensä ulos Smartista. Mä voisin kuvitella itseni hänen seuraansa, mäkin olen pitkä ja huumorintajuinen. Siinä sitten ajeltais polvet  ja suupielet korvissa :D

Vierailija
26/45 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KTM= Kamaa Tyrkyttävä Molopää? 

Vierailija
27/45 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä väliä että minkä pituinen on?

Vierailija
28/45 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

173+ on liian pitkä. Minä en ole pitkä.

Vierailija
29/45 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitä väliä että minkä pituinen on?

Ei se niin tarkkaa ole 180-186 välille kun osuu.

Toki jos on varakas niin 145-220 käy ihan hyvin.

Vierailija
30/45 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 25 senttiä alkaa olemaan liikaa.

Vierailija
31/45 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on toimitus johtaja ja 183cm pitkä. Hän oli italiassa työ matkalla ja nyt syömme pasto seralea.

Vierailija
32/45 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

179-190 muut on liian lyhyitä tai aivan liian pitkiä

Vierailija
33/45 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ajaa autoa polvet korvissa.

Mun mies on 197cm, mutta tottahan autokin on iso. Ei kai kukaan osta sellaista autoa johon ei mahdu kunnolla istumaan.

Vierailija
34/45 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle Tinder mies joka oli 200 cm pitkä antoi pakit kun oon 149 cm petite kokoinen. 

Ahneella on paskainen loppu. 

Lyhytkasvuisuuskin on yhtä outoa kuin liika pituus. 

Vierailija
35/45 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmillani on pituuseroa vajaa 40 cm. Yhteisloa takana heillä pelkästään aviovuosia laskien pian 45 vuotta jota ennen seurustelivat joitain vuosia. - Heidän mukaansa pituuero on hetättänyt paljon enemmän uteliaita kysymyksiä ja joskus aika piikikkäitäkin kmmentteja mutta heitä, heidän pituuseronsa ei ole isommin haitannut esimerkiksi saamasta lapsia, Mutta, mutta on ollut vastenmielistä kuultvaa kun jonkun ulkopuolisen on tarvinnut tölvästä jotain siitä millaisia seksuaalisia taipumuksia isälläni mahd. on kun on niin lyhytkasvusien naiaen kanssa mennyt kimppaan ja "tehneet" useamman lapsen...

Vierailija
36/45 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmillani on pituuseroa vajaa 40 cm. Yhteisloa takana heillä pelkästään aviovuosia laskien pian 45 vuotta jota ennen seurustelivat joitain vuosia. - Heidän mukaansa pituuero on hetättänyt paljon enemmän uteliaita kysymyksiä ja joskus aika piikikkäitäkin kmmentteja mutta heitä, heidän pituuseronsa ei ole isommin haitannut esimerkiksi saamasta lapsia, Mutta, mutta on ollut vastenmielistä kuultvaa kun jonkun ulkopuolisen on tarvinnut tölvästä jotain siitä millaisia seksuaalisia taipumuksia isälläni mahd. on kun on niin lyhytkasvusien naiaen kanssa mennyt kimppaan ja "tehneet" useamman lapsen...

Lyhyet ihmiset haluaisivat olla pitempiä. Ihan kaikki

Vierailija
37/45 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti, ainakin hyvin moni. - Kyllä minä ymmärrän, että äitini on halunnut itseään pidemmän kumppanin. - Isälläni taas ei ihan hirveästi olisi tainnut olla vaihtoehtoja, jos hänkin olisi ehdottomasti halunnut itseään pdiemmän kumppanin. 

- On ollut järkyttävää kuulla kun äiti on kertonut miten hänen pituuteensa on suhtauduttu. Mutta myös tältä palstalta olen saanut lukea jodienkin lyhytkasvuisten vuodatusta siitä millaista on elää oikeasti lyhytkasvuisena ja kohdata hyvin satuttaavakin piikittelyä ja tölvintää omasta pituudesta.   

Vierailija
38/45 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pitkä on monesti friikin näköinen. Yli 185 cm on jo turn off, mutta yli 190 on jo täysin friikkiä. Mittasuhteet ovat usein ihan vinksin vonksin, esim. kaula on hirvittävä kuikelo ja pitkä.

Vierailija
39/45 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää nyt vttuun näiden pituusjuttujenne kanssa. Mitä vtun väliä.

Vierailija
40/45 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellanen aivopieruprovo sieltä tällä kertaa. Ei taida olla helppoa noilla henkisillä kyvyillä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi