Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia kauris-miehistä? (horoskooppi)

Vierailija
11.05.2025 |

Onko jotain tiettyjä lainalaisuuksia jotka pätevät kaikkiin, tai erityisiä hyviä ja huonoja puolia? 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on kiinnostunut astrologiasta niin nouseva merkki kertoo paljon, siihen tulee tietää synt. kellonaika. Kuumerkki Venusmerkki jne. kertovat myös paljon. Astrologinen kartta. Jos tietää synt.päivän ja synt. paikkakunnan, niin Astro. Fi astrologinen kartta ja sinne laittaa päivän ja paikan. Kellonajaksi 12.00, nimeksi riittää ihan vaikka joku kirjain. Sitten pikatulkinta-kohdasta näkee missä merkissä kuu jne. ovat. Nouseva merkki ei kuitenkaan mene oikein jos ei tiedä kellonaikaa. Muut menee. 

Minun nouseva merkki nousee n. 7 aikaan aamulla ja se sijaitsee keskellä jalkoja. Mitä tämä kertoo minusta?

Vierailija
22/24 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit rinnastaa kaurismiehen parmesaanista tykkäävään mieheen. Samat piirteet löytyy toiminnallisuudesta ja ominaishajusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauriit on pisteliäitä, sekä miehet että naiset. Ei löydy kovempaa puurtajaa kuin kauris.

Vierailija
24/24 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut kauriin kanssa jo vuosia ja ihana on. Tarkka raha-asioissa, työnarkomaani, huumorintajuinen ja hyvä sängyssä :D.

Saman suuntainen oli mun exä, joka siis kauris. Tarkka raha-asioissa, mutta aina avokätinen läheisilleen, kova tekemään töitä, mutta perhe meni aina etusijalle ja todellakin, hyvä sängyssä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi