Koulukiusaus
Onko jollain muulla käynyt niin että koulukiusaus on jäänyt käsittelemättä? Itse olin yläasteella v -92-94 ja asiaa ei ole käsitelty mitenkään. Nykyään olen toki aikuinen mutta huonot kokemukset tulee aika ajoin pintaan ahdistuksena. Varsinkin jos joku ei hyväksy mua sellaisena kuin olen. Dg paniikkihäiriö mutta siitäkin jo vuosia.
Kommentit (11)
Kyllä usein koulukiusaaminen jatkuu sitten koulun jälkeen myös asuin alueella. Muu ilkeys. Kiusanteko.
Vierailija kirjoitti:
Oisko mahdollista jossakin käydä läpi tapahtuneita.
Kouluille tarkkuutta joka ikiseen kiusaamis tapaukseen.
Niihin on opettajan jaksettava puuttua,aivan kaikkiin.
Opettajakin voi olla koulukiusaaja. Samoin rehtori. Ei puutu asioihin ja syyttää jopa kiusattua. Näin oli minulla yläasteella 90-luvun lopulla.
Minä pidän enemmän kinkkukiusauksesta.
Olisi kiva tietää tämän koulukiusauksen ohje. Mitä siihen tulee?
Vierailija kirjoitti:
Mietinkin kauanko kestää, että tulee tällainen kommentti. Peräti kolme vastausta ehti tulla ennen tätä.
En asu enää ko paikassa päinkään. Kyse on siitä että kiusaaminen on vaikuttanut psyykeeni ja sitä kautta koko elämääni.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan jaksa. Ne ovat usein todella monimutkaisia eikä siitä makseta senttiäkään ylimääräistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettajakin voi olla koulukiusaaja. Samoin rehtori. Ei puutu asioihin ja syyttää jopa kiusattua. Näin oli minulla yläasteella 90-luvun lopulla.
Totta.Todellakin, aivan uskomattoman ilkeitä.
Koulukiusaus😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietinkin kauanko kestää, että tulee tällainen kommentti. Peräti kolme vastausta ehti tulla ennen tätä.
Älä oo tuommonen!