Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ADHD - ärsyttävimmät oireet itselläsi

Vierailija
11.05.2025 |

Itselläni ärsyttävimpiä on aikaansaamattomuus, joudun pakottamaan itseni tekemään asiat valmiiksi. Joka päivä. Lisäksi jos ja kun ihastun, ihastun älyttömästi. Ajattelen toista 247, nään unia ja saan ihastuksesta lievän pakkoajatuksen. Ärsyttävää. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitsemasi sekä unohtelu ja huono muistisuus, menet kauppaan unohdat ostaa sen mitä alun perin lähdit hakemaan ja muu unohtelu.  Mulla on kyllä menossa vasta diagnoosin saaminen, toivottavasti saan jonkun lääke testauksen tähän, jos ei ole apua niin lopettaa sitten.

Vierailija
2/5 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainitsemasi sekä unohtelu ja huono muistisuus, menet kauppaan unohdat ostaa sen mitä alun perin lähdit hakemaan ja muu unohtelu.  Mulla on kyllä menossa vasta diagnoosin saaminen, toivottavasti saan jonkun lääke testauksen tähän, jos ei ole apua niin lopettaa sitten.

Mulla ei ole adhd:ta tai muutakaan, mutta kirjoitan aina kauppalapun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pää tai otsa on kuin kumia ja se ponnahtaa seinästä tai pöydästä vauhtiin ja taas ja taas oon kuin kumia.

Lapsena pulpetti koki kovia ja pää vain ponnahteli ylös niskat rentona. Nautin siitä tunteesta kun kaulan nikamat venyy kireälle ja hiukset suoristuu ilmassa liikkeen puolivaiheessa. Sitten taas pulpettiin osuessa hiukset taipuu alas ja otsa osuu puuhun ponnahtaen ylös. Hiukset taipuu hidastetusti ilmassa ja suoristuu matkana puolivaiheessa, jonka jälkeen ne taas taipuu toiseen suuntaan. Vauhti hiljenee. Vauhti hiljenee ja omasta painosta taas pää putoaa taas kohti pulpettia.

Vaikea kuvailla kun haluaisi lopettaa mutta fiilis on jo niin nostattava ja jatkuu vain. Pitäisi imuroida ja tehdä kaikkea järkevää, mutta putoaa a a a a a aa aa a

Äänenä sen selittäisi näin:

Vierailija
4/5 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo adhd:ta mut oon kanssa ollut tommoinen pakkomielteinen ihastuja. Tuskin liittyy adhd:seen.

Vierailija
5/5 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei oo adhd:ta mut oon kanssa ollut tommoinen pakkomielteinen ihastuja. Tuskin liittyy adhd:seen.

Onhan sitä muillakin, mutta liittyy hyperfocukseen joka on ADHD-oireisilla vahvaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän