kelpaako tälläinen mies?
Kelpaako tälläinen mies? Ongelmia on ollut mielenterveydessä, apua saanut ja terapiaa. Vakityö on ja se hyvä, mut kohtuu ok tulot alle 2000 € vaan, ei kokopäivätyötä jaksamisen mukaan. Velkaa 42 tuhatta euroa, vanha 1000 € ruosteinen auto. Kaveripiiri juo paljon alkoholia, itsekki juon joka vloppu. Rahaa ei ole paljon tilillä. Pituutta kyllä 190 cm, ja tavallisen komeaksi kehuttu, vähän kaljamahaa löytyy, ohentunutta hiusta päästä?
Kommentit (164)
Ei kiinnosta ilmeisen tyhmät juopot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen kaveripiiri kertoo miehestä erittäin paljon.
No mitä kavereita sitten pitäisi olla? eivät kaikki juo alkoholia kyllä sori vain.
Kun tapasimme, mieheni oli työpaikkojen välissä ja kamppaili jonkin verran mielenterveyden kanssa. Sen sijaan että olisi ajautunut ryyppyporukoihin, hän hakeutui positiivisten ihmisten seuraan vietti aikaa start up -tapahtumissa ja kävi patikoimassa luonnossa. Samaten tuo velkahomma kuulostaa hankalalta, oletko ottanut konkreettisia askeleita miten pääsisit velasta eroon?
En pääse mitenkää velasta eroon, on helvetin iso korko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aika moni nainen olisi minulle turn off. monet naiset ovat muutenkin rumia Suomessa
Puolikalju pallomahainen pullaposki peliriippuvainen naisia tönivä väkivaltainen vähälahjainen ja velkaantunut mies onkin oikeutettu arvostelemaan naisia näin :D :D :D
Haloo ihminen muuttuu ja vanhenee ja rupsahtaa.. niin naisetki rupsahtavat vai mitä tuolla nyt ajat takaa? on paljon kaljuuntuneita miehiä jolla on mahaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, Allu. Et kelpaa edelleenkään.
Kuka hän on? En tunne, enkä ole.
Oletpa. Tai Markushan sun oikea nimi on.
Ei, tuo on kylläkin Marko.
ihmee sekopäistä porukkaa täälä :D ei tarvi onneksi välittää mitä ihmiset jauhaa.. jokaisella on omat ongelmansa.
Vierailija kirjoitti:
Kuten näet vastauksista, niin suomalaiselle naiselle on tärkeää raha ja miehe työpanos. Kannattaa hakea ulkomaalainen nainen, joka on nuorempi, kauniimpi, älykkäämpi ja muutenkin parempi ihminen. Saisit varmasti ihan hyvän ulkomaalaisen vaimon, joka on tyytyväinen normaaliin mieheen ja Suomen passiin, ja tienaa itse rahansa ja hoitaa oman osuutensa kuuliaisesti. Suomalaiset naiset ovat ahneita ja laiskoja, ja yrittävät laittaa sinut tekemään kotityöt vielä sen lisäksi, että olislt elättäjä.
Työnteko tai ainakin työpaikan aktiivinen hakeminen kertoo siitä, että henkilöllä on elämänhallinta kunnossa. Valitettavasti rahaa tarvitaan elämiseen, ja suurin osa naisista ei todellakaan etsi elättäjää vaan tasa-arvoista kumppania. On varsin ironista valittaa suomalaisten naisten olevan rahan perässä ja samalla ehdottaa vaimon hakemista ulkomailta naisesta, joka nai sinut lähinnä saadakseen oleskeluluvan. Aasiasta ja vastaavista haetut naiset eivät useinkaan osallistu yhteisiin kuluihin, vaan päätyvät länsimaisten miesten kumppaneiksi lähinnä paremman elintason toivossa. On toki olemassa myös hyvin koulutettuja aasialaisia naisia, mutta heitä harvemmin kiinnostavat työttömät, kaljaa kittaavat suomalaiset miehet.
Mulla sentää on ihan hyvä palkkainen työ melkee 20 € tunti ja ihan hyvin tulee vakityö.. menkää te työttömät töihin siitä, minäki joudun teidän verorahoja maksamaa hävetkää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten näet vastauksista, niin suomalaiselle naiselle on tärkeää raha ja miehe työpanos. Kannattaa hakea ulkomaalainen nainen, joka on nuorempi, kauniimpi, älykkäämpi ja muutenkin parempi ihminen. Saisit varmasti ihan hyvän ulkomaalaisen vaimon, joka on tyytyväinen normaaliin mieheen ja Suomen passiin, ja tienaa itse rahansa ja hoitaa oman osuutensa kuuliaisesti. Suomalaiset naiset ovat ahneita ja laiskoja, ja yrittävät laittaa sinut tekemään kotityöt vielä sen lisäksi, että olislt elättäjä.
Työnteko tai ainakin työpaikan aktiivinen hakeminen kertoo siitä, että henkilöllä on elämänhallinta kunnossa. Valitettavasti rahaa tarvitaan elämiseen, ja suurin osa naisista ei todellakaan etsi elättäjää vaan tasa-arvoista kumppania. On varsin ironista valittaa suomalaisten naisten olevan rahan perässä ja samalla ehdottaa vaimon hakemista ulkomailta naisesta, joka nai sinut lähinnä
Ei missää nimessä kiinnostais aasialainen nainen. iso turn off
On kyllä miesviha ketju, pullamössö naiset vaan alapeukuttelee täällä. AP muista, että tarvii catchata vaan 1 nainen nii iha sama mitä valtaosa näistä pullukoista sanoo
Vierailija kirjoitti:
Mulla sentää on ihan hyvä palkkainen työ melkee 20 € tunti ja ihan hyvin tulee vakityö.. menkää te työttömät töihin siitä, minäki joudun teidän verorahoja maksamaa hävetkää
Eiköhän kuule jokainen maksa veronsa itse. Parempi, ettet pähkäile näin isojen asioiden parissa, kun et mitään niistä ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän kuule jokainen maksa veronsa itse. Parempi, ettet pähkäile näin isojen asioiden parissa, kun et mitään niistä ymmärrä.
No ihan sama sentää.. monet on työttömiä ja luottotiedot menny, sentää on rahaa maksella vielä kk velkaa lainasta vaikka velkaa onkin, kai parempi niin.
Vierailija kirjoitti:
Milloin suomalaisista tuli niin vaatimattomia, että "melkein 20 e tunti" on hyvä palkka?? Itsellä vähän vaille 95. Taistelkaa!
Mut pärjäähän sitä yksinkin ihan hyvin :D
Mut monesti näkee et naiset ovat paremmas asemas kun miehet, hienosti pukeudutaan, täytyy olla rahaaki, on uus mersu pihassa jne. En aina ymärrä, mutta ovat hoitaneet asiansa.
Minulle ei kelpaisi mutta ei tarvitsekaan. Minulla on jo mies jolla on aivan erilaiset speksit kuin sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei kelpaisi mutta ei tarvitsekaan. Minulla on jo mies jolla on aivan erilaiset speksit kuin sinulla.
Sehän on sitten erittäin hyvä asia :D ei kaikki kelpaakkaan.
Monet naisetkaan ei kelpaa miehille, vaikka asiat olisi ihan hyvin.
valitetaan kun ei miestä löydy, kelpaa vain täydellinen komistus jolla on rahaa
No mut eiköhän tää riitä, ja hyvää jatkoa vaan kaikille.
Äitikö kehui komeaksi? Oothan muistanut onnitella äippää, tai ootko niitä "kunnon" poikia, jotka käy hakkaamassa äitin, kun ei rahaa tule tarpeeksi.