kelpaako tälläinen mies?
Kelpaako tälläinen mies? Ongelmia on ollut mielenterveydessä, apua saanut ja terapiaa. Vakityö on ja se hyvä, mut kohtuu ok tulot alle 2000 € vaan, ei kokopäivätyötä jaksamisen mukaan. Velkaa 42 tuhatta euroa, vanha 1000 € ruosteinen auto. Kaveripiiri juo paljon alkoholia, itsekki juon joka vloppu. Rahaa ei ole paljon tilillä. Pituutta kyllä 190 cm, ja tavallisen komeaksi kehuttu, vähän kaljamahaa löytyy, ohentunutta hiusta päästä?
Kommentit (164)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johan sivusto hiljeni
Ei sun jankutuksia kukaan enää jaksa.
No emmäkää jaksa kusipäitä jotka jauhaa paskaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle et kelpaisi.
Kaikki ei kelpaa kaikille, se on elämää, ei minullekkaan kaikki naiset.
aika monet naiset suomalaiset ovat epäsiistejä naiset, eivät pukeudu seksikkäästi ja meikkaa.
No et sinäkään mikään mieskarkki ole.
En olekkaan, mutta en voisi kuvitellakkaan rumaa naista.
No, etpä sinä saakaan minkäänlaista naista.
kymmeniä naisia olen saanut :DDD
Seksiin olet kelvannut 🤪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johan sivusto hiljeni
Ei sun jankutuksia kukaan enää jaksa.
No emmäkää jaksa kusipäitä jotka jauhaa paskaa
No mene sitten vaikka ulos netistä roikkumasta. Kaunis päivä.
Liian pitkä minulle ja ei mainita liikunnasta tai harrastuksista mitään, eikä onko lapsia tai onko haaveissa.. ehdoton ei on tuo ryyppyukkoin porukka ja että mies itsekin juo jatkuvasti.
En ole itse raitis siinä mielessä ettenkö voisi juoda jossain tilanteessa kuten ravintolassa lasin viiniä tai juhlissa skumppaa. Mutta en yksinkertaisesti ikinä juo humalahakuisesti niin en halua ryyppäävää miestä.
N33, vela
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo en ole täydellinen mies tiedän sen itsekkin, en ole pitäny itsestä huolta hetkeen, ennen lenkkeilin ja pidin ostin vaatteita, nykyään juon rahani ja on velkaa ja tullut vain lisää. työni olen pitänyt kyllä se hyvä, mutta näillä mennään, ei voi mitään ei voi siis yhtään mitään, toki voi muuttua ja tehdä jotain mut näillä mennään.
Niin luovuttamisen ihmisen puhetta kuin olla ja voi. "Ei voi mitään ei voi siis yhtään mitään, toki voi muuttua ja tehdä jotain..." Mitä 🤬! Tuollainen epätoivoinen pulloon tuijottaja ei kiinnosta pätkääkään!
Sitten voit vaikka elää loppuelämäs yksin.. onnea sullekki
Vierailija kirjoitti:
Liian pitkä minulle ja ei mainita liikunnasta tai harrastuksista mitään, eikä onko lapsia tai onko haaveissa.. ehdoton ei on tuo ryyppyukkoin porukka ja että mies itsekin juo jatkuvasti.
En ole itse raitis siinä mielessä ettenkö voisi juoda jossain tilanteessa kuten ravintolassa lasin viiniä tai juhlissa skumppaa. Mutta en yksinkertaisesti ikinä juo humalahakuisesti niin en halua ryyppäävää miestä.
N33, vela
En kyllä ottaisi ikinä naista joka ei joisi ja menisi munkaa baariin, ehdoton ei.
Minulle ei kelpaa alkoholinkittaajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N33, vela
En kyllä ottaisi ikinä naista joka ei joisi ja menisi munkaa baariin, ehdoton ei.
Eikä kannatakaan! Silloin on liian eri harrastukset.
N33
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei kelpaa alkoholinkittaajat.
aha eikö saisi koskaan sitten juoda?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N33, vela
Eikä kannatakaan! Silloin on liian eri harrastukset.
N33
Ei missää nimessä kelpaisi fiksu nainen joka ei juo koskaan alkoholia. turn off minulle
Mielenterveys- ja päihdeongelmatongelmat ovat ehdoton no, no. Lisäksi velka tuntuu viittaavan peliriippuvuuteen tai muuten holtittomaan rahankäyttöön. Eli minulle ei kelpaa, kun olen kaikin puolin terve, käyn vakityössä, jossa bruttoansio 4500/kk, asun velattomassa kaksiossani kaupungin keskustassa ja rahaa on myös sijoituksissa.
aika moni nainen olisi minulle turn off. monet naiset ovat muutenkin rumia Suomessa
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveys- ja päihdeongelmatongelmat ovat ehdoton no, no. Lisäksi velka tuntuu viittaavan peliriippuvuuteen tai muuten holtittomaan rahankäyttöön. Eli minulle ei kelpaa, kun olen kaikin puolin terve, käyn vakityössä, jossa bruttoansio 4500/kk, asun velattomassa kaksiossani kaupungin keskustassa ja rahaa on myös sijoituksissa.
Joo ei paljo kiinnosta vaikka sulla ois miljoona rahaa, olisit ehdoton turn off minulle.
Ei minulla ole rahaa niin ei miehelläkään tarvitse olla. Nytkin olen työttömänä parhaista yrityksistäni huolimatta.
Mutta en jotenkin lämpene kombolle ryyppyremmi+velka(?? mistä?)+jokaviikonloppuiset baarikierrokset.
Ehkä sitten olen rahanahne palstafemakko, näissä ei voi voittaa. Jos tuollaisen ottaisi nurkkiin alkoholisoitumaan niin saisi vaan kuulla että miksi valitsit noin huonon...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ei paljo kiinnosta vaikka sulla ois miljoona rahaa, olisit ehdoton turn off minulle.
Happamia sanoi kettu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen kaveripiiri kertoo miehestä erittäin paljon.
No mitä kavereita sitten pitäisi olla? eivät kaikki juo alkoholia kyllä sori vain.
Kun tapasimme, mieheni oli työpaikkojen välissä ja kamppaili jonkin verran mielenterveyden kanssa. Sen sijaan että olisi ajautunut ryyppyporukoihin, hän hakeutui positiivisten ihmisten seuraan vietti aikaa start up -tapahtumissa ja kävi patikoimassa luonnossa. Samaten tuo velkahomma kuulostaa hankalalta, oletko ottanut konkreettisia askeleita miten pääsisit velasta eroon?
Juomiseen kaatuisi. Eikä tuo velkaisuuskaan nyt erityisemmin puoleensa vedä. Mt-ongelmien osalta riippuu, mitä ne ovat, jos pienintäkään pelkoa väkivaltaisuudesta niin ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti olet yksinäinen ja lapseton incel-emakko.
Vela olen vapaaehtoisesti, yksin asun omasta tahdostani ja minulla on vakituinen fwb-suhde komean vapaan päihteettömän naapurikaupungissa asuvan miehen kanssa. Viikonloput vuorotellen vietämme toistemme luona, mutta molemmille ura tärkeä, ennekä halua muuttaa yhteen.
Vierailija kirjoitti:
aika moni nainen olisi minulle turn off. monet naiset ovat muutenkin rumia Suomessa
Puolikalju pallomahainen pullaposki peliriippuvainen naisia tönivä väkivaltainen vähälahjainen ja velkaantunut mies onkin oikeutettu arvostelemaan naisia näin :D :D :D
Niin luovuttamisen ihmisen puhetta kuin olla ja voi. "Ei voi mitään ei voi siis yhtään mitään, toki voi muuttua ja tehdä jotain..." Mitä 🤬! Tuollainen epätoivoinen pulloon tuijottaja ei kiinnosta pätkääkään!