kelpaako tälläinen mies?
Kelpaako tälläinen mies? Ongelmia on ollut mielenterveydessä, apua saanut ja terapiaa. Vakityö on ja se hyvä, mut kohtuu ok tulot alle 2000 € vaan, ei kokopäivätyötä jaksamisen mukaan. Velkaa 42 tuhatta euroa, vanha 1000 € ruosteinen auto. Kaveripiiri juo paljon alkoholia, itsekki juon joka vloppu. Rahaa ei ole paljon tilillä. Pituutta kyllä 190 cm, ja tavallisen komeaksi kehuttu, vähän kaljamahaa löytyy, ohentunutta hiusta päästä?
Kommentit (164)
Täällä siuta ootellaan jo pinppi kosteana. Thule poika tänne.
tersuin naapurin Riitta
Vierailija kirjoitti:
Elämänhallinassa vähän ongelmia. Joka vkoonloppuinen kaljottelu ei auta asiaa. Mielenterveys kuntoon, alko minimiin ja yrittää kuntoutua täys työkykyiseksi. Siitä sitten paremmalla voinnilla velat maksuun ja talous balanssiin. Alkaa naisetkin kiinnostumaan eri tavalla, kun paketti kasassa. Vaikka kyllähän tuo pituus voi joitain naisia kiinnostaa nykyiselläänkin.
Niin onkin ongelmia. ite tykkään juoda alkoholia ja käydä baareissa, sille en voi mitään.
Taas tämän saman tuuban jankkaaminen jatkuu. Allua ei olekaan vähään aikaan näkynyt. Kevätkö sinut taas sai esiin kivenkolostasi?
kyllä itselleni voisi kelvata yksinkertainen nainen ihan hyvin, jos on näyttävä ja kaunis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ottaisi. Ehkä jollekkulle muulle kelpaa
Ai ylivelkaantunut puliukko? Ei.
T. Jotkut muut
Puliukko ootko sekasin :D en todellakaa ole.
Sitaatti aloituksestasi: "Kaveripiiri juo paljon alkoholia, itsekki juon joka vloppu."
Olet alkoholisti.
Vierailija kirjoitti:
Taas tämän saman tuuban jankkaaminen jatkuu. Allua ei olekaan vähään aikaan näkynyt. Kevätkö sinut taas sai esiin kivenkolostasi?
Öö kuka hän on? En tunne koko ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ylivelkaantunut puliukko? Ei.
T. Jotkut muut
Puliukko ootko sekasin :D en todellakaa ole.
Sitaatti aloituksestasi: "Kaveripiiri juo paljon alkoholia, itsekki juon joka vloppu."
Olet alkoholisti.
En mielestäni kyllä ole.
Vierailija kirjoitti:
taidat olla heikkolahjainen
kukaan ei ole täydellinen? toiset on lievästi kehitysvammaisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mt-ongelmat on mulle deal-breaker, joten ei kelpaa. Lisäksi aloittaja ei vaikuta kovin fiksulta tyypiltä, en jaksaisi luultavasti kuunnella juttujaan.
No ei tarvi kelvatakkaan :D Pitäiskö kenties käydä joku ammattikorkeakoulu ja olla lääkäri että kelpaa :D naurettavaa
Kuten sanottu, en jaksaisi kuunnella tällaisia juttuja kovin kauaa. Ihan itse kysyit, joten siksi sulle vastaillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mt-ongelmat on mulle deal-breaker, joten ei kelpaa. Lisäksi aloittaja ei vaikuta kovin fiksulta tyypiltä, en jaksaisi luultavasti kuunnella juttujaan.
No ei tarvi kelvatakkaan :D Pitäiskö kenties käydä joku ammattikorkeakoulu ja olla lääkäri että kelpaa :D naurettavaa
Kuten sanottu, en jaksaisi kuunnella tällaisia juttuja kovin kauaa. Ihan itse kysyit, joten siksi sulle vastaillaan.
Samat sanat liian fiksu ja korkeasti koulutettu nainen olis mulle selkee turn off.
Vierailija kirjoitti:
kyllä itselleni voisi kelvata yksinkertainen nainen ihan hyvin, jos on näyttävä ja kaunis
Miehet todellakin raiskailee vauvoja, kehitysvammaisia, pyörätuolissa olevia ja liikuntakyvyttömiä vanhuksia, mutta naisten mielestä se ei ole miehille minkäänlainen meriitti.
Kyllä monet keski-ikäiset juo alkoholia paljon ja käy baareissa, selkee juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet jo unohtanut, kuka olet? Olet jankannut tätä samaa sontaa vuosikaudet eri foorumeilla. Kyllä sinut tunnetaan jo. Postinjakelija Vantaalta, joka tykkää käydä Tulisuudelmassa tuuppimassa naisia, kun he eivät lämpene sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mäkää ottaisi rumaa ja lihavaa naista, parempiaki saa kun on komea :D
No ethän sinä ole saanut. Ja sä näytät pöndepaukulta by the way.
Olen saanut kauniita ennenkin, näytän hyvältä, toki en enää samalta mitä 15 v sitten.
Et ole saanut. Tästä asiasta olet ulissut niin monet kerrat.
Sori mutta olen saanut :D
Jaa no mikä vamma sinut pakottaa kyselemään samaa asiaa jatkuvasti uudestaan?
Velkaahan voi kaikilla olla mutta tuo läträäminen on kyllä ihan turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet jo unohtanut, kuka olet? Olet jankannut tätä samaa sontaa vuosikaudet eri foorumeilla. Kyllä sinut tunnetaan jo. Postinjakelija Vantaalta, joka tykkää käydä Tulisuudelmassa tuuppimassa naisia, kun he eivät lämpene sinulle.
En ole, en tunne kyseistä ihmistä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mäkää ottaisi rumaa ja lihavaa naista, parempiaki saa kun on komea :D
No ethän sinä ole saanut. Ja sä näytät pöndepaukulta by the way.
Olen saanut kauniita ennenkin, näytän hyvältä, toki en enää samalta mitä 15 v sitten.
Et ole saanut. Tästä asiasta olet ulissut niin monet kerrat.
Sori mutta olen saanut :D
Jaa no mikä vamma sinut pakottaa kyselemään samaa asiaa jatkuvasti uudestaan?
jaha enkö saisi kysyä.. naurettavaa paskaa :D