Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkään nuorista naisista

Vierailija
11.05.2025 |

Sellaisista 18-21 vuotiaista. Hymyilevät niin kivasti ja ovat muutenkin todella söpöjä. <3 Harmittavaa että he eivät yleensä ole kiinnostuneet minunlaisistani miehistä. Pitävät kai liian vanhana. Jotkut sanovat että naiset tykkäävät vanhemmista miehistä. Ei se minun kokemuksien mukaan ihan aina näinkään mene.

En voi silti ketään syyttää. Saahan sitä mieltymyksiä olla itse kullakin.

M33

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan voit runkata.

2/6 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas tykkään yhdestä kolmekymppisestä miehestä 🤩

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan voit runkata.

Hei. Sitä on tullut harrastettua. Nuori kaunotar vierelläni piristäisi kyllä elämää kummasti.

Vierailija
4/6 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aikoinaan 21-vuotiaana seurustelin 40-vuotiaan kanssa, mies oli varakas lääkäri ja se oli hänessä kiinnostavaa.

Vierailija
5/6 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Mä taas tykkään yhdestä kolmekymppisestä miehestä 🤩

Hyvä. Toivottavasti teillä tulee onnellinen suhde! Mies ja naismaku on yksilöllistä. Kun kaksi samanlaista kohtaa siitä voi syntyä vaikka mitä. Toisilla niin käy helpommin kuin toisilla.

M33

Vierailija
6/6 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse aikoinaan 21-vuotiaana seurustelin 40-vuotiaan kanssa, mies oli varakas lääkäri ja se oli hänessä kiinnostavaa.

Hei. En ole lääkäri enkä yhtä varakas kuin lääkäri mutta on minullakin rahaa. Rahalla naisen iskeminen ei silti tunnu aidolta. Haluaisin ennemmin että nainen kiinnostuisi minusta ihmisenä.

M33

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi