Odotukset äitienpäivästä kertoo huonosta suhteesta.
Mies toivotti minulle äsken hyvää äitienpäivää ja otti kainaloon. Minä nousin ylös pesemään pyykkiä, mies jäi vielä nukkumaan. Minulle tämä on oikein hyvä äitienpäivä, kuten kaikki muutkin päivät ovat.
Mies on kiltti, ahkera, tasa-arvoinen ja keskittyy vähän liikaakin siihen, että mulla on varmasti kaikki hyvin.
Ei tulisi pieneen mieleenkään vetää herneitä nenään siitä, että täällä ei nyt fanfaarit soi, eikä mulle ole tehty ruusuista kujaa valmiiseen aamupalapöytään. En arvostaisi.
Jotenkin vaan mietin, että jos kaikki muut päivät suhteessa on huonoja, niin kai nainen sit odottaa, että olisi edes yksi hyvä päinä, äitienpäivä, ja jos kaikki on ennallaan, vähemmästäkin pettyy. Vaihtakaa miestä tai olkaa ennemmin yksin.
Kommentit (3)
Miehiltä siittiöt nestetyppeen ja pallit irti.
Meidän äiti oli samanlainen vinkuja, mitä täällä palstalla nytkin ulisee. Ei nähnyt sitä, että me kyllä keitettiin kahvit aamulla, koristeltiin kakku, oltiin tehty kortit ja jokin pieni lahja askarreltu. Illalla sitten itki dramaattisesti, miten pilalla koko päivä oli.
= "Naiset: tyytykää paskaan kohteluun myös ja erityisesti äitienpäivänä, koska miehiltä ei voi odottaa ihmisen käytöstä"
En tyydy. Lemppasin turhan miespaskan pois elämästäni ja yhä useampi tekee niin.