Miksi äitienpäivästä tulee vain paha mieli, kun mies ei välitä?
Olen yrittänyt sanoa, miten tärkeää olisi tulla edes onnitelluksi, mutta mies ei ymmärrä. Miksi äitien pitää aina tyytyä vähään ja miksi miehet eivät koskaan opi?
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Oletko Miehesi Äiti ?
Eikös äidin lapset ole se oikea osoite äitienpäivälle. Mies hoitaa sitten oman äitinsä huomioimisen.
Kyseessä ei ole vaimonpäivä.
No saatana. Mies on lastensa isä jonka pitäisi muistaa äitienpäivänä oman äitinsä lisäksi myös lastensä äitiä, varsinkin silloin kun lapset ovat pieniä eivätkä vielä itse osaa ostaa lahjaa tai leipoa kakkua tai varata pöytää ravintolan äitienpäivälounaalle. Miten helvetin yksinkertainen sinä olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko Miehesi Äiti ?
Eikös äidin lapset ole se oikea osoite äitienpäivälle. Mies hoitaa sitten oman äitinsä huomioimisen.
Kyseessä ei ole vaimonpäivä.
No saatana. Mies on lastensa isä jonka pitäisi muistaa äitienpäivänä oman äitinsä lisäksi myös lastensä äitiä, varsinkin silloin kun lapset ovat pieniä eivätkä vielä itse osaa ostaa lahjaa tai leipoa kakkua tai varata pöytää ravintolan äitienpäivälounaalle. Miten helvetin yksinkertainen sinä olet?
Niin helvetin yksinkertainen kuin sinäkin vain kielteisessä järjestyksesdä. Mikä saatana se on että ollaan kerjäämässä koko aika huomiota minäminäminä. Mitä sinä niillä lahjoilla teet kun ei ne kelpaa kumminkaan . Tuo on nähty niin monena vuonna jouluna ja juhannuksena. Saatananmoinen kitinä ettet ois tarvinna ja sit vielä levittelet jopa naapureille mitä olin ostanut. Sama se on jos menmään ravintolaan syömään niin päivän seisovassa pöydässä sinuln makuhermoille ei löydy ruokaa paremmin kuin Tallinnan risteilyllä. Nirsoilit ja siirtelit ruokaa lautasellasi. Minä olen kymmenen vuotta yrittänyt täyttää toiveesi ja seksihalusi mutta missään en ole onnistunut paitdi siinä että tuon euroja viistonnisen kuussa. Se kyllä kelpaa itse olet kotiäitinä jota arvostan lapsieni hoitajana. Mutta kun et ole mihinkään tyytyväinen niin pidä tunkkisi.
Kyseessä on äitienpäivä, et ole miehesi äiti.