Miksi äitienpäivästä tulee vain paha mieli, kun mies ei välitä?
Olen yrittänyt sanoa, miten tärkeää olisi tulla edes onnitelluksi, mutta mies ei ymmärrä. Miksi äitien pitää aina tyytyä vähään ja miksi miehet eivät koskaan opi?
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehesi ei ole lapsesi. Mikä siinä on naisille niin vaikea ymmärtää että äitienpäivänä huomioidaan äitejä ei puolisoa?
Jos lapsia ei opeteta pienestä pitäen huomioimaan toisten merkkipäiviä, niin he ei välttämättä osaa sitä aikuisinakaan. Sitten se aikamiespoika menee äidin kutsusta äidin luo syömään, syö hyvin kakkukahveja myöten, menee sitten sohvalle sulattelemaan täyttä vatsaa eikä edes tajua, että on äitienpäivä. Äiti on saanut tehdä ruuat ja leipoa kakun ilman apua. Poika lojuu sohvalla kun äiti siivoaa ja tiskaa keittiössä. Edes hyvän äitienpäivän toivotusta ei pojan suusta kuulu saati tule kukkia tai lahjaa.
Nyt oli yksityiskohtainen kuvailu. Oma kokemus?
Ei ole. Tuo on ihan palstamiesten itsensä kirjoittamien kommenttien perusteella laadittu.
Vierailija kirjoitti:
Äitien? Siis oletko miehesi äiti?
Jos lapsellamme on synttärit niin vien aina vaimolleni aamiaisen sänkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehesi ei ole lapsesi. Mikä siinä on naisille niin vaikea ymmärtää että äitienpäivänä huomioidaan äitejä ei puolisoa?
Jos lapsia ei opeteta pienestä pitäen huomioimaan toisten merkkipäiviä, niin he ei välttämättä osaa sitä aikuisinakaan. Sitten se aikamiespoika menee äidin kutsusta äidin luo syömään, syö hyvin kakkukahveja myöten, menee sitten sohvalle sulattelemaan täyttä vatsaa eikä edes tajua, että on äitienpäivä. Äiti on saanut tehdä ruuat ja leipoa kakun ilman apua. Poika lojuu sohvalla kun äiti siivoaa ja tiskaa keittiössä. Edes hyvän äitienpäivän toivotusta ei pojan suusta kuulu saati tule kukkia tai lahjaa.
Nyt oli yksityiskohtainen kuvailu. Oma kokemus?
Ei ole. Tuo on ihan palstamiesten itsensä kirjoit
Ohhoh. Tämä kaipaa kyllä lähdeluettelon.
MIES VIE KUKKIA OMALLE ÄIDILLEEN .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko Miehesi Äiti ?
Eikös äidin lapset ole se oikea osoite äitienpäivälle. Mies hoitaa sitten oman äitinsä huomioimisen.
Kyseessä ei ole vaimonpäivä.
Kiitos! Näytän viestisi miehelle, jos hän ihmettelee, miksi en lähde tänään anopin luo.
Eihän tuossa ole mitään ihmeellistä, yhdessäkään parisuhteessani nainen ei ole lähtenyt äidilleni koska "hän ei ole minun äiti"
Ne sinun parisuhteet on olleet niin lyhyitä, ei sellaisissa toisen sukulaisiin tutustuta.
Eiköhän äitienpäivänä/isänpäivän muisteta juuri omaa äitiä/isää, vaikka olisi kuinka tahansa tutustunut anoppiin/appiin. Muita voi muistaa sitten sen jälkeen.
Äitienpäivä on se yksittäinen juttu, mikä saa sinut tajuamaan, että miestä ei ilahduttamisesi yleensäkään paljoa kiinnostele. Se siellä hiertää. Vaihtamalla paranee.
Vierailija kirjoitti:
MIES VIE KUKKIA OMALLE ÄIDILLEEN .
JA KEITTÄÄ ITSE SIELLÄ KAHVIT KOKO PORUKALLE, KATTAA PÖYDÄN, LAITTAA OSTAMANSA KAKUN ESILLE JA KAHVIEN JÄLKEEN LAITTAA KAIKEN PAIKALLEEN SEKÄ TISKAA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on hauska päivä jopa vela naiset jotka ei ikinä halua lapsia tehdä vaatii huomioimista äitienpäivänä vaikka itse sanoo että ei koskaan halua äidiksi
En ole koskaan kuullut että kukaan lapseton vaatisi huomioimista äitienpäivänä.
Emme ole saaneet lapsia, mutta kyllä mieheni muistaa äitienpäivänä. Onnittelee ja kun sanon etten ole äiti niin sanoo että on äitienpäivä ja onnittelut on paikallaan silti. Mukavaahan se on. Mutta,on tämä päivä kuitenkin päivä jolloin ei kyläillä eikä käydä ulkona syömässä kun tämä päivä profiloituu "vain äideille".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsehän olet poikasi kasvattanut....
Itse kyllä vien äitini tänää syömään ja huomioin muutenkin. Puolisoni vie oman äitinsä syömään
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun piittaamattomar jankkaajat saavat varmaan paljon ihanaa seksiä illalla :DDDD
Kannattaisiko opetella käyttäytymään ja lopettaa esim. kusi***nä olo?
Kaikki eivät palvo vulvaa ja aika surullista jos koet ettei naisilla ole muuta tarjottavaa miehille kuin pillu
Miksi äitienpäivästä tulee vain pahamieli kun mies ei välitä.
-------mutta ethän sinä ole hänen äitinsä. Älä nyt ala nostamaan taas itseesi jalustalle.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole koskaan pitänyt äitienpäivää erityisenä. En ole mieltä pahoittanut.
Jouluista ja syntympäivistä on ollut joskus kurja olo. Olen niin usein ollut se, joka ei saa yhtään lahjaa.
Samaa mieltä näistä juhlapäivistä. Minulle tärkeintä on äitienpäivänä se, että lapset halaavat ja onnittelevat.
Olen pahoillani puolestasi joulujen ja syntymäpäivien vuoksi. Meillä on niin päin, että miehellä on tarve ostaa lahjoja vähän liiankin paljon minulle aina jouluisin. Taustalla on lapsuuden kokemus joulusta, jolloin hänen äitinsä ei saanut yhtään lahjaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näkee mitä siitä tulee kun lapset tekee lapsia, koko vuosi täälläkin haukuttu miehiä joka asiasta, jos samanlaisia ootte kotona niin sitä saatte mitä tilaatte, Kattokaa joskus sinne peiliin, idi ootit.
Olen kanssasi aivan samaa mieltä. Mutta kun heidät on jo kasvstettu siihen sukupolveen, että minäminäminä....
Ehän heillä ole mitään käsitystä koko elämästä osaavat vain piehtaroida lakanoiden välissä... sitten tämmöinen mitätön liputuspäivä mistä saadaan itkupotkuraivari
KASVAKAA PIKKUTYTÖT AIKUISIKSI ENNEN KUN ALATTE NIITÄ KAKAROITA PURKAMAAN.
mummo70
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä muistan että lapsuudessa aina isän kanssa leivottiin kakku äidille. Oma mies kuorsaa parhaillaan yläkerrassa ja itse lasten kanssa on herkut aamulla nautittu. Olisihan se kiva kokemus lapsillekin jos olisivat vaikka yhdessä jotain eilen valmistelleet. Miehen äiti on jälkikäteen kertonut, ettei hän koskaan kukkiakaan äitienpäivänä saanut, eli kasvatuskysymys tämäkin.
No onpas mummo70 katkera. Niin herttainenkin, että ei taida olla jälkikasvua tulossa onnittelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi äitienpäivästä tulee vain pahamieli kun mies ei välitä.
-------mutta ethän sinä ole hänen äitinsä. Älä nyt ala nostamaan taas itseesi jalustalle.
Ihan totta, puolisoa ei tarvitse huomioida ikinä eikä missään vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärä miesvalinta, yleensä nämä huomataan jo seurusteluvaiheessa. Nuuka ei muutu.
Seurusteluvaiheessa? Eihän silloim ole vielä lapsia, kai?
,,,,, niin mut pian on sillähän se seurustelu nykypäivänä aloitetaan ja sitten voidaan kiukuta ja syytellä 😂🙃
Sellainen miesviha-aloitus taas :)
Kyllä näkee mitä siitä tulee kun lapset tekee lapsia, koko vuosi täälläkin haukuttu miehiä joka asiasta, jos samanlaisia ootte kotona niin sitä saatte mitä tilaatte, Kattokaa joskus sinne peiliin, idi ootit.