Teesuosituksia?
Onko kellään mitään hyviä pussitee suosituksia? Erityisesti kofeiiniton "tee" eli yrttihaudukkeet tms kiinnostaa. Pussitee, koska pitää olla mahd helppo nauttia töissä.
Kommentit (27)
Rooibos, on makeaa, ei tarvitse lisätä sokeria. Ruusunmarja myös hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Rooibos. Oma suosikki karpalokerma.
Tätä itseasiassa oonkin juonut jossain vaiheessa. Nyt kaipaan vaihtelua 😊
Ne on kalliit on hyviä. Oliko nimi joku Fr.. Frös.. Fe.. Fra.. ei pysty muistamaan, mutta on kaikista parhaita!
Liptonin perus pelkällä kuumalla vedellä. Jos karvasuus haittaa, pelaa pasianssia.
Mulla on haudukehimo. Luomua. Kasveja, marjoja, hedelmää, yrttiä. Ei diureettinen kuitenkaan eli nestetä poistava. Enemmän kosteuttava.
Minä haudutan aamulla teen ja laitan termariin. Juon sitten kahvitauoilla töissä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se ole oikea tee ollenkaan!
Teessä on teelehtiä. Muuten kyseessä on teenkaltainen haudutettu juoma.
Osta teesihti, siis sellainen pallo, mihin laitat irtoteetä sisälle. Teepannussa hauduttaminen tekee mausta vielä parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos hyvää teetä haluat, sitä et mistään pussiteestä saa!
Arvasin et joku sanoo noin. Mut perus tallaajalle pussitee riittää varsin hyvin 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se ole oikea tee ollenkaan!
Teessä on teelehtiä. Muuten kyseessä on teenkaltainen haudutettu juoma.
AP kysyi kofeenittomia "teitä", joten turha ruveta viilaamaan pilkkua AP:n haluamasta vastauksesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvasin et joku sanoo noin. Mut perus tallaajalle pussitee riittää varsin hyvin 👍
Ei riitä, jos kerrankin kokeilee kunnollista haudutettua teetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pussi-T kunde vara någon rap artists namn. Av det som finns i finska affärer, håller Twining en hyfsad kvalitet. Hos oss varierar utbudet konstant så det gäller att prova sig fram. Helt bra men det är ingen idé i att räkna upp sådant som inte säljs i Finland.
Osta sellainen sekoitus missä on monia ja maistele mikä miellyttää. Itse pidän matesta, mutta siinä on hiukan kofeiinia.